Onko ihan normaalia, että fiatista hapettuu sivupeilit (mustatosio) ja ovenkahvat murenee? Olen ollut autoja kattelemassa niin on pistänyt tälläinen asia merkille. Onko kukaan muu huomioinut samaa asiaa....
hapettuneet sivupeilit ja murentuneet ovenkahvat
3
643
Vastaukset
- nörmaal
Kyllä nuo peilinvarret ovat valitettavasti olleet ongelmina sekä mareassa,bravassa ja 156 alfassa. Tuo on onneksi helposti myös itse korjattavissa kun irroittaa varret,hioo ne puhtaaksi ja maalaa niin saa paremmat kuin uudet.
Kyllä niistä peilinvarsista tulee aika siistit irroittamattakin, kun maalaa vain valkeat kohdat mustalla vasaralakalla. Sellaisen paikkamaalauksen tein pari vuotta sitten.
Muutama viikko sitten kokeilin mustaa silikonia sekä kahvoihin, peilin varsiin että ovien välissä olevan mustan alueen valkoisten kohtien paikkaamiseen. Tuubi maksoi Biltemassa muistaakseni 3,90 euroa. Paikatut kohdat näyttävät nyt hyviltä, mutta en vielä tiedä, kauanko silikoni kestää.
- takatukka.
fiat laatuva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510352
- 816913
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445054- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161922