Mikä on sellainen pienen pieni ötökkä joka lentää ja valtaa varsinkin valkoiset kukat ja syö krassinlehdet täyteen reikiä, ötökkä on nuppineulan pään kokoinen musta ja tänään huomasin myös toisen samantapaisen sillä on ruskeat raidat molemmissa kyljissä.millä ne saa hävitetyksi ja johtuuko kenties tästä kuivasta kesästä joka on vaivanut tätä turun seutua??
Ötökät
4
680
Vastaukset
- AnkuH32
Lahdes on ihan samaa ötökkää.Se on vallannu koko rivarin takapihan krassia ja koiran vilttiä myöden:S Etin netistä tietoja tuhoamiseks mut en löytäny...Kerrohan jos sua onnistaa.Olis kiva saada tuo ötökkäyhdyskunta kuriin...
- aasi
Tota samaa olen etsinyt netistä en ole löytänyt. Olisi tosi kiva tietää mikä ötökkä se on. Mulla se söi ensin koko akilleijan lehdet sen jälkeen se siirtyi krassiin. Sain sen tuhottua kyllä myrkyttämällä krassista.
- krassi
aasi kirjoitti:
Tota samaa olen etsinyt netistä en ole löytänyt. Olisi tosi kiva tietää mikä ötökkä se on. Mulla se söi ensin koko akilleijan lehdet sen jälkeen se siirtyi krassiin. Sain sen tuhottua kyllä myrkyttämällä krassista.
rapsikuoriainen tai kirppa. Puutarha.net sivuilta löytyi keskusteluista juttua vastaavanlaisista ötököistä ja tällaiset nimet siel tuli ilmi. Minulla on ollut myös näitä inhoja koppakuoriaisia krasseissa, asun Raisiossa.
- aasi
krassi kirjoitti:
rapsikuoriainen tai kirppa. Puutarha.net sivuilta löytyi keskusteluista juttua vastaavanlaisista ötököistä ja tällaiset nimet siel tuli ilmi. Minulla on ollut myös näitä inhoja koppakuoriaisia krasseissa, asun Raisiossa.
molempia löytyy meidän pihamaalta tutkin niitä tänään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569