Raamattua lukevien uskonsuunten olisi luovuttava kristinuskon opettamisesta. Heidän joukossa on niin suuri Jumalan ja Jeesuksen vastaisuus ettei sellaiset sovi opettajiksi.
Katsokaa vaikka suomen valtionkirkon touhuja historiallisesti niin huomaatte kuinka se on kautta aikojen toiminen raamatun vastaisesti Jumalan ja Jeesuksen nimissä esimerkiksi murhaamalla omia uskovaisia jäseniä. Noitavainojen aikaan syyttömiä lapsia, naisia ja miehiä saivat kokea helvetin kristinuskon toimesta. 1918 suomen sisällissodassa kirkko valitsi valkoisten puolen ja oli tappamassa ja tapattamassa omia uskovaisia jäseniä. Jne...
Jos tuollaiset jumallattomuuden ammattilaiset saavat vielä opettaa jumalattomuuksia edelleen niin koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan jos herran (satana) palvelijaan luottaa.
Historia osoittaa ketä kristinusko palvelee!
Raamattua
9
709
Vastaukset
- opastetaan
"Suomi" kirjoitetaan isolla, "jumala" kirjoitetaan pienellä. Tämmöinen asia mahtuu kyllä uskiksenkin kalloon.
- varmaan
riippuu siitä keneen uskoo
- Sentinel
"Suomi" kirjoitetaan isolla, "Jumala" kirjoitetaan AINA isolla. Tämmöinen asia mahtuu kyllä sinunkin kalloon.
- lukevien...
Sentinel kirjoitti:
"Suomi" kirjoitetaan isolla, "Jumala" kirjoitetaan AINA isolla. Tämmöinen asia mahtuu kyllä sinunkin kalloon.
Suomi sanalla on minulle kaks merkitystä.
Se on maan nimi.
Se on möys kansan nimi. Aikojen alussa ei maita ollut rajattuina niinkuin nyt vaan kansoilla oli omat nimet.
Jumala on todella isolla kirjaimella kirjoitettuna ok mutta on monen laisia juumialia joten kaikkia ei kai isolla kirjaimella kirjoiteta. Esimerkiksi kristinuskohan toimiin Jumalan ja Jeesuksen vastaisesti joten heidän jumala tuleekirjoittaa pienelle koska he pitävät herraa (lue: saatanaa) jumalana. Kristinuskon historiasta ilmenee ketä he palvelevat jumalanaan ja seurauksena on satoja miljoonia ihmisuhreja.
MUISTAKAA:
Saul Tarsolainen oli ensimmäisiä kristittyjen vainoajia. Hän vangitsi ja murhasi heitä jotka eivät kieltäneet uskoaan ja Jeesusta. Saulista, kristinuskon eli saatanan palvelija, tuli myöhemmin Paavali, kristinuskon eli saatanallisuuksien voimakkain puolustaja. Näin saatanalle tehtiin kristinusko avuksi muka Jumalan ja Jeesuksen seuraajiksi ja siihen maailman jumalattomat uskovat!
Katsokaa asiaa ja unohtakaa jotku kirjoitusvirheet, täydellistä ihmistä ei olekkaan! - Nadja
lukevien... kirjoitti:
Suomi sanalla on minulle kaks merkitystä.
Se on maan nimi.
Se on möys kansan nimi. Aikojen alussa ei maita ollut rajattuina niinkuin nyt vaan kansoilla oli omat nimet.
Jumala on todella isolla kirjaimella kirjoitettuna ok mutta on monen laisia juumialia joten kaikkia ei kai isolla kirjaimella kirjoiteta. Esimerkiksi kristinuskohan toimiin Jumalan ja Jeesuksen vastaisesti joten heidän jumala tuleekirjoittaa pienelle koska he pitävät herraa (lue: saatanaa) jumalana. Kristinuskon historiasta ilmenee ketä he palvelevat jumalanaan ja seurauksena on satoja miljoonia ihmisuhreja.
MUISTAKAA:
Saul Tarsolainen oli ensimmäisiä kristittyjen vainoajia. Hän vangitsi ja murhasi heitä jotka eivät kieltäneet uskoaan ja Jeesusta. Saulista, kristinuskon eli saatanan palvelija, tuli myöhemmin Paavali, kristinuskon eli saatanallisuuksien voimakkain puolustaja. Näin saatanalle tehtiin kristinusko avuksi muka Jumalan ja Jeesuksen seuraajiksi ja siihen maailman jumalattomat uskovat!
Katsokaa asiaa ja unohtakaa jotku kirjoitusvirheet, täydellistä ihmistä ei olekkaan!Nyt olet tainnut käsittää jotain väärin. Kristinusko ei ole saatanallisuuksia eikä Jumala ole saatana. Sellaisen käsityksen minä sun tekstistäsi sain, että ajattelisit niin. Saatana on enkeli, jonka Jumala loi, ja joka lankesi.
Jospa Saul vainosi kristittyjä (Jeesuksen seuraajia, ei saatanan palvojia) ja sitten kääntyi kristityksi, jotta muut ihmisen näkisivät, miten armollinen ja rakastava Jumala on. Myös Saulia kohtaan, vaikka hän tekikin pahojaan.
- Blondit
Otan osaa tuohon kirjoitukseen... Olen itse ihan samaa mieltä! Sitäpaitsi, kristinusko on lähes kokonaan lainattu muista uskonnoista! Lähes täyttä feikkiä, siis! Esim. Kristuksen "syntymäpäivänä", 24 päivä joulukuuta, on syntynyt myös muinaisten mayojen käärmejumala. Ja alkuperäisen raamatun mukaan jeesuskin syntyi oikeasti maaliskuussa... Vähän erikoista, siis...
- Alkuperäisenä
pitämäsi raamattu .
Tarkasteltaisiin sitä . - Kilvoituksessa
,sillä alkuperäinen Jeesuksen synt.päivä voidaan sieltä kyllä laskea. Sieltä ilmenee Hänen syntymäajakseen noin Israelissa vietettävän lehtimajanjuhlan aika syksyllä. Mutta laskemista varten tulee tietää kuukaudet, 24:n pappiosaston palvelusvuorot, Johannes Kastajan syntyhistoria ja Marian meno pappi Sakariaan kotiin Elisabetia tapaamaan ja mitä siellä tapahtui. Loppumatka onkin sitten enää selkeätä laskutoimitusta - eikä edes kovin vaikeata.
Mitä tulee väitteeseesi kristinuskon lainatusta laadusta, olen pitkälti samaa mieltä. Baabelista on katoliseen kirkkoon tullut alkuväärennykset: Semiramis - Tammus - kultti on taustana. Mutta uskonnot ovat uskontoja ja uskonsodat EIVÄT kuulu KRISTINUSKON alkuperäiseen opetukseen. Ne ihmiset, jotka uskovat Jeesukseen omana Herranaan ja Vapahtajanaan, EIVÄT tapa ketään. Verratkaamme heitä vaikkapa mainitsemiisi mayoihin tai sitten Allah-kuunjumalan palvojiin (ISLAM) jne. - Oikeastaan termi USKONSOTA on väärä; pitäisi sanoa USKONTOSOTA! HEDELMISTÄÄN PUU TUNNETAAN!
- Make
Totta kirkko ei ole kristuksen seuraaja, vaan saatana joka pukeutuu valkeuden enkeliksi 2kor11:14
Kirkko on tuottanut huonoa hedelmää ja jeesus sanoi hedelmistään puu tunnetaan...matt 7: 15-20
Ja kirkon opetus Jeesuksen ja isän tasavertaisuudesta ovat EI raamatullisi opetuksia
(kolminaisuus oppi) ja opetus Helvetistä jossa ihmisiä kidutetaan ikuisuus on ei raamatullinen opetus. ja lapsi kaste on myös ei raamatullinen se kirkko otti poliittisena keinona saada pakanat valtaansa... jeesus sanoi isä on minua suurempi joh 14: 28 jeesus sanoi myös kun juutalaiset väittivät etä jeesus opettaa itseään jumalana niin jeesus vastasi:
Juutalaiset vastasivat hänelle: "Hyvän teon tähden me emme sinua kivitä, vaan jumalanpilkan tähden, ja koska sinä, joka olet ihminen, teet itsesi Jumalaksi".
Joh 10:34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?
Joh 10:35 Jos hän sanoo jumaliksi niitä, joille Jumalan sana tuli - ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin -
Joh 10:36 niin kuinka te sanotte sille, jonka Isä on pyhittänyt ja lähettänyt maailmaan: 'Sinä pilkkaat Jumalaa', sentähden että minä sanoin: 'Minä olen Jumalan Poika'?
ja jeesus sanoi menen Jumalani luo: Joh 20:17
että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö".
HELVETTI opetus on pakanallista perua ja raamattu opettaa että jumala ei pidä vihaa ikuisesti Miik 7:18-19-Kuka on Jumala, niinkuin sinä olet, joka annat pahat teot anteeksi ja käyt ohitse perintösi jäännöksen rikosten? Ei hän pidä vihaa iäti, sillä hänellä on halu laupeuteen.
Hän armahtaa meitä jälleen, polkee maahan meidän pahat tekomme. Kaikki heidän syntinsä sinä heität meren syvyyteen
ja psalmi 103: 8-10
Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.
Ei hän aina riitele eikä pidä vihaa iankaikkisesti.
Ei hän tee meille syntiemme mukaan eikä kosta meille pahain tekojemme mukaan.
Ja lapsi kastetta me emme löydä raamatusta vaan veto on ollut poliittinen, koska vauva ei tiedä asioista niin siksi ei ole oikein kastaa vauvoja, vaan ihminen tekee valintansa itse tahtooko seura Kristusta, ja veden pirskottelu on pakanallinen raamatussa puhutaan aina upotus kasteesta esim: kun jeesus kastettiin: matt3: 16
Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.
Jeesus nousi vedestä... ja tarina kuinka etiopialainen kastettiin hänkin meni veteen ja nousi sieltä apt 8:36-39
Ja kulkiessaan tietä he tulivat veden ääreen; ja hoviherra sanoi: "Katso, tässä on vettä. Mikä estää kastamasta minua?"
Ja hän käski pysäyttää vaunut, ja he astuivat kumpikin veteen, sekä Filippus että hoviherra, ja Filippus kastoi hänet.
Ja kun he olivat astuneet ylös vedestä
Siinä vain muutama oppi jonka kirkko valehtelee, ottakaa yhteyttä meihin niin keskustelemme mielellämme tosi evankeliumista ilman traditioita tai lahkolais henkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778