Uskovalla lihallinen mieli

kirjoitettu on

Lihallinen sydän ei kärsi kuunnella Jumalan lakia.

Se joka väittää olevansa uskossa, mutta rikkoo tahallaan yhtäkin käskyä: vaikka "älä tapa" käskyä tappaen ihmisen, on syypää kaikissa.

Se uskova joka väittää että enhän minä nyt ketään tapa, mutta rikkoo tahallaan Herran pyhäpäivän, vaikka Jeesus käskee pyhittämään sapatin, rikkoo samoin jokaisessa kohden.

Joka tahallaan rikkoo lain, vaikka tietää mikä on oikein ja mitä laki sanoo, on syypää Jumalan edessä.

Vakavista asioista on kyse ja jotkut tälläkin palstalla pelleilevät Jumalan kanssa!

11

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkia käskyjä

      Silloin olette rikkoneet myös sapatin.Laki on sen tähden,että jokainen suu tukittaisiin Jumalan edessä,myös adv.

      • kirjoitettu on

        Jokainen on syntinen. Jeesus on meitä syntisiä varten. Murhaajakin saa armon. Se ei tarkoita että hän saisi jatkaa murhaamista.


      • perus asioita
        kirjoitettu on kirjoitti:

        Jokainen on syntinen. Jeesus on meitä syntisiä varten. Murhaajakin saa armon. Se ei tarkoita että hän saisi jatkaa murhaamista.

        Yritätkö kertoa,että adv.pitävät lain paremmin suhteessa muihin uskoviin.


    • Nerre

      Eivät asiat nyt niin pahasti lakien osalta kuin väität.
      Kristityt pitävät 10 käskyä ohjenuoranaan. Asia on vain niin että kaikki ajattelevat eri tavoin, niinkuin esim. sapatti asiaa, josta sinä kovin kiivailet. Joten älä kuitenkaan tuomitse muita, kun itsekin tiedät, että monet kohdat ymmärretään niin eri tavoin.

      • kehu haisee

        Sinähän selkeästi olet lain alla ja jatkat vain lihallista pullisteluasi lakkaamatta.
        Kehut lainpalvonnallasi ja oletko edes adventisti?


    • on ajateltu myös

      Lihallinen sydän kuuntelee myös lakia, ettei ehdi evankeliumin ääreen. Sieltä evankeliumista julistetaan työstä vapaaksi. on Armo.

      Armossa vaeltava, julistaa evankeliumia ja lepää.
      Katsoo Kristusta, eikä peilaa itseään lainavulla, koska silloin ei löydy mitään hyvää, ei kenestäkään.
      Vai olitko sinä täydellinen, aivan kaikessa?

      • uskossasi

        Lain ilmentymä henkilökohtaisessa uskossasi?

        Olet kuullut lain julistettavan, mutta mitä se on saanut aikaan henkilökohtaisessa uskossasi vai tuuliko huuliasi liikuttelee ihan muuten vaan?


      • aikaansaannos
        uskossasi kirjoitti:

        Lain ilmentymä henkilökohtaisessa uskossasi?

        Olet kuullut lain julistettavan, mutta mitä se on saanut aikaan henkilökohtaisessa uskossasi vai tuuliko huuliasi liikuttelee ihan muuten vaan?

        Itseni ja Jumalani välissä on Välimies, Jeesus.
        ts. lain ilmentymä on saanut aikaan kääntymyksen ja hyvän uskon kilvoituksen kohti sitä päämäärää, joka täydellisenä toteutuu Hänen saapumuksessaan. Siinä vajavuus lakkaa ja täydellisyys alkaa.
        Huuliani heiluttaa Jumalan armo, joka suun tunnustuksella sanoo "Jeesus, kiitos, että tällaisena saan vaeltaa Sinun armosi ja Pyhän Hengen johdossa." .. Pyhä Henki sanelee sydämessä tervettä suhdetta Häneen.


      • toiselta
        aikaansaannos kirjoitti:

        Itseni ja Jumalani välissä on Välimies, Jeesus.
        ts. lain ilmentymä on saanut aikaan kääntymyksen ja hyvän uskon kilvoituksen kohti sitä päämäärää, joka täydellisenä toteutuu Hänen saapumuksessaan. Siinä vajavuus lakkaa ja täydellisyys alkaa.
        Huuliani heiluttaa Jumalan armo, joka suun tunnustuksella sanoo "Jeesus, kiitos, että tällaisena saan vaeltaa Sinun armosi ja Pyhän Hengen johdossa." .. Pyhä Henki sanelee sydämessä tervettä suhdetta Häneen.

        Viestisi vaikuttaa jotenkin eri asiaan uskomiselta, kuin minkä Raamattu Uudessa Testamentissa kertoo uskoksi.
        Noita sinun fraasejasi ei löydy opetuksista.
        Oletko ne ihan itse keksinyt, vai onko ne sinulle opetettu?
        UT ei ainakaan ole siihen osallinen!


      • Kristuksessa.
        toiselta kirjoitti:

        Viestisi vaikuttaa jotenkin eri asiaan uskomiselta, kuin minkä Raamattu Uudessa Testamentissa kertoo uskoksi.
        Noita sinun fraasejasi ei löydy opetuksista.
        Oletko ne ihan itse keksinyt, vai onko ne sinulle opetettu?
        UT ei ainakaan ole siihen osallinen!

        Vaikuttahan se, se on sydämen uskoa Vapahtajaan, se on henkilökohtaista uskoa, ylösnousemususkoa jne.
        Eikös olekin ihmeellistä, voi levätä Kristuksen armossa! Jos jollekin se ei ole henkilökohtaista, se voi tuntua, että sellaisia fraaseja ei löydy sanasta, ne kokee fraaseiksi.
        Kuka tuon uskon on opettanut?, kysyt.
        Golgatan armon veri, se on puhdistanut sydämen, Jeesus on siihen osallinen ja se on lahjaa.
        Näin ollen, jos ei joku usko henkilökohtaisesti Jeesusta Herrakseen ja Vapahtajakseen, niin silloin hän uskoo erilailla kuin itse uskon.
        Usko on lahja jonka Pyhä Henki vaikuttaa herättäessään ihmisen kuoleman unesta elävään toivoon. Toivon julistus ja suunitelma kohti ikuista elämää on jo ennen ihmisen luomista jo päätetty, Jumala on siihen osallinen.


    • jade81

      minusta minun mielestäni tulee lihallisemi kun tietäen rikon (esim sapattia). Kun olen kuuliainen olen rauhallisempi ja säyvyisämpi. Olen jeesuksen Kristuksen kirkon jäsen.
      J

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe