Eli tämä on aihe joka on aina auki! Kysyisin että minkälaisia elokuvia on tulossa lapsille! Voi vaikka kirjoittaa vuoden päästä tänne jonkun jos haluaa knhan vastauksia!!
Lukekaa ja vastatkaa!
7
726
Vastaukset
- Tulee!
Ensi viikon maanantaina alkaa televisiosarjan "Maleena" kuvaukset. Tämän kuusiosaisen sarjan ohjaa Kaija Juurikkala ja koko muukin tekijäpoppoo muodostuu kunnon elokuva-alan ammattilaisista. Laatukriteerit ovat korkealla, joten mitään päivittäissaippuaa tämä ei tule olemaan. Kohderyhmänä ovat noin kymmenvuotiaat. Sarja tulee telkkariin ensi vuoden syksyllä.
- leba<3w3333ctis
kuvataan kristiinassa!!
- Tulee!
leba<3w3333ctis kirjoitti:
kuvataan kristiinassa!!
Oletkos mukana tuotannossa?
PS. Nimi on muuten "Maleena":
http://www.ses.fi/fi/elokuva.asp?id=764
- Wompatinpuolisko
Tässä kuussa saa ensi-iltansa lastenelokuva Onni von Soppanen.
Elokuvan on tuottanut Productionhouse ja ohjannut muistaakseni Johanna Vuoksenmaa.
Lisä tietoa elokuvasta löytyy www.productionhouse.fi - Kuisks
Olin unohtanut panna että koekuvauksia
- lotatotaalista
tuota oisko tulossa koekuvauksia joihin voi vielä osallistua?
- lumilapio12
meillä on tulossa uusi koko perheen elokuva Rosalè. infoa osoitteessa esterix.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491304- 1601115
- 61997
- 8812
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli183795Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27766- 11759
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 346738
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78685