Löysin mielenkiintoisen saitin, josta kaikki KYYLÄT voivat ammentaa iloa!
1. Mene Googleen ja hae hakusanalla WEB-KAMERA.
2. Valitse Suomesta tai ulkomailta web-kamera.
3. NAUTI!!
Tämä palvelu loukkaa suorastaan törkeällä tavalla ihmisen vapautta, joten on kumma jos tätä ei kielletä! Mielestäni, kameravalvonta on ihan must.. Näin saamme tietää, mitä kylällä tapahtuu!
KYYLÄT HUOMIO!
8
855
Vastaukset
- kipparinoma
mä olen aina tiennyt et joku kyylää mua...Se ei siis ollutkaan harhaa...:o/
- vikaa.
onkohan sinussa semmoista, pura ajatuksesi
nettiin ??????!!!!!!varpunen - Otso
kyylaan sua aina Quu silloin ku olet taivaalla..
- kipparinoma
Pelastit iltani...Ihan kamalaa luulla itseään skitsoksi paranoidikoksi:o/...
- yksitypy
niitä saa kieltää.
Mitä mä sitten tekisin, jos en voi valvoa kuin naapurin iskät kävelee öisin kadulla vieraiden naisten kans.
Se on mun ainoa tulonlähde, kun kiristän naapurin iskiltä sievoiset summat :=))))- yksitypy
NW4EVER kirjoitti:
Elämäni ilo on tietää jotain ihmisestä, josta en pidä! KYYLIEN MOTTO
mua vaan harmittaa kun en ole saanut vielä näkyviin naapurin isiä kuin kotisuomen Webeistä.
Ne ulkomaan webit näyttävät monesti niin suttuista kuvaa, ettei oikein saa selvää.
Mielestäni niiden laatua tulis ehdottomasti parantaa :=))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919