vaatekaappiprojekti

naisen elämää

Syksy on tullut ja työt kutsuvat (ja varsinkin töihin liittyvät karkelot), joten päätin orientoitua tulevaan kauteen vaatekaappini kautta. En tiedä olenko ainoa naisihminen, jonka vaatteiden säilytystilat ovat aina ja jatkuvasti kuin pommin jäljiltä ja ne vaatisivat jatkuvaa ylläpitoa ja päivitystä (...kenties yhden palkatun ihmisen pitämään kaapit kunnossa, hih...).

Eli, laitoin musiikin soimaan (jotain rentoa ja letkeää, joka käy elokuiseen iltapäivään) ja avasin vaatekaappien ovet. Etsin ensin mustia housujani (sellaisia, jotka sopivat tilanteeseen kuin tilanteeseen). Löydän niitä viidet...sovitan ensimmäiset- ne jäävät roikkumaan vyötäröltä ja reisistä- taisin ostaa ne alkuvuodesta kun oli vielä muutama ylimääräinen talvikilo... Toisista housuista puuttuu nappi ja kangas on nyppyyntynyt reisien kohdalta, toisin sanoen olen käyttänyt nämä housut loppuun. Kolmannet housut ovat täysin turha ostos, sillä lahkeet kapenevat liikaa ja enkä pidä sellaisista ollenkaan. Neljännet housut eivät kerta kaikkiaan vaan istu päälleni ja ne viimeiset...niin...ne taisin ostaa silloin keväällä kun olin laihtunut, ja uskoin laihtuvani edelleen...ja koska housut olivat vaan niin hyvännäköiset ostin ne kuitenkin "mahtuvat kyllä joskus"-periaatteella. Onko minulla todellakin viidet mustat siistit housut, mutta ei ainoitakaan kunnollisia!?!

No en masennu vielä tästä, seuraavaksi otankin paidat käsittelyyn ja hetken järjesteltyä tuleekin ongelma; Lajittelu kriteerejä on liikaa, lyhyt ja pitkähihaiset paidat, neuleet, topit, ja muut vastaavat yläosat omiksi pinoikseen...mutta sitten ne pitäisi lajitella vielä erikseen arki ja juhlakäyttöön tarkoitetut, muodikkaat ja epämuodikkaat, ainoastaan kotikäyttöön soveltuvat...Ähh, jaloissani on kasa vaatteita, jotka loppujen lopuksi survon yhtenä myttynä takaisin komeroon ja päätän, että tämä saa riittää.

Lopputulos:
Päädyn nettiin tympääntyneenä ja syön kieli ja kitalaki turtana pakastemansikoita (saavat riittää iltapalaksi, sillä minun täytyy laihtua muutama kilo, jotta jo hieman napakoina ostamani housut eivät jäisi täysin käyttämättä). Toisaalta minun pitää kuitenkin ostaa yhdet uudet mustat housut, sillä niitähän tarvitaan aina...tarkemmin kun mietin, olen käyttänyt mustia housuja viimeksi huhtikuussa...

2

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoinn. :D

      Tuttu juttu mullekkin... aina kun näyttää siltä että vaatekaapissa on todellakin paljon vaatteita mitä en ole pitänyt niin ne on aina jostain kohti huonot.. ja se siivous jää ylensää sikseen ja netti auki! ja jos joskus innostun siivoamaan loppuun asti niin se on heti seuraavana päivänä sotkuinen. :/

      • että vaikka niitä vaatteita on

        ihan tolkuttomasti,aivan pilvin pimein, ei kuitenkaan kertakaikkiaan koskaan ole mitään päällepantavaa.Eikä muuta kun taas vaateostoksille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe