Kaikkivaltias Jumala huomattuaan luomistyönsä menneen perseelleen ja että hätäinen fiksaus tappamalla kostoksi kaikki paitsi Nooan arkillisen, ei sekään toiminut päätti että jotain on tehtävä.
Niinpä hän keksi oivan idean: tapan itseni, koska minähän se mokasin. Noh, Jumala tietysti miettii että olisi kiva elää senkin jälkeen, joten hän päättää käyttää stuntmania.
Kaikkivaltias Jumala ei kuitenkaan kykene stunmania luomaan, vaan hän luo ensin Pyhän hengen (lisätty satukirjaan 450v AD).
Pyhä henkikään ei siihen kykene, mutta tuo kaveri kykenee raiskaamaan viattoman Neitsyen, tekemään huorin, koska nainen oli jo miehelle valittu.
Huoraamiseen raamatussa, joka on Jumalan sanaa, suhtaudutaan kriittisesti, mutta tietysti Isäntä itse saa vähän lipsua, onhan syykin painava: oma moka.
No, jollain tavoin tuo stuntaman sitten seikkailee aikansa, ajan, josta ei löydy muualta viiteitä.
Kuollessaan tuo satuhahmo nimeltä Jeesus kieltää itsensä (Jumalani, miksi minut hylkäsit).
Jollain ihmeellisellä tavalla tuo ruumis katoaa luineen päivineen ollakseen yhtä siittäjänsä Pyhän Hengen ja Isänsä kanssa.
Saman sadun Saatana nauraa partaansa, asia josta satukirjassa ei paljoa keulitella.
Myös piispat nauravat ja papit.
Ainoa ketä ei naurata on ne jotka uskovat.
Eikä minuakaan naurata. Ei naurat että yhteiskunnassamme elää yksilöitä jotka uskovat tuollaiseen skeidaan.
erään sadun mukaan
53
2151
Vastaukset
- M@k3
Jahvehan meidät (väitetysti) loi. Meissä oli valmistusvirhe, ja käärme hyödynsi sitä. Mitä Jahve sitten siihen? "Sori, ei voi mitään. Käärmeen syytä. Ei kun teidän syytä. No, kenen tahansa syytä paitsi minun. Hauskaa tuomiopäivän odotusta!
Raamatun jahve ilmeisesti loi ihmiset palvomaan itseään ja odotti heiltä tietynlaista käytöstä.
Mutta nämäpä pirulaiset palvoivat kaikkea muuta kuin luojaansa.
Eikä edes vedenpaisumus, jossa tapettiin kaikki muut paitsi kourallinen tosi-uskovaisia estänyt ihmisiä siirtymästä takaisin palvomaan ihan mitä tahansa muuta kuin jahvea.
Jopa Salomon josta Jahve teki maailman viisaimman ihmisen alkoi palvoa muita jumalia.
Tähän jahvetti seuraavaksi:
Kaikki ihmiset ovat syntisiä, enkä minä päästä niitä taivaaseen! Paitsi... jos minä rupeisin ihmiseksi, ja sanoisin kaikille, että nyt meni kuulkaas vanha sopimus umpeen, ja ne olisi ihan että häh, ja sitten minä hankkiutuisin teloitettavaksi, ja olisin niin sekaisin, että syyttäisin itseäni itseni hylkäämisestä, ja kuolisin kaikkien ihmisten puolesta, paitsi etten minä tietenkään oikeasti kuolisi, joten no problemo... Sitten voisin taas päästää ihmisiä taivaaseen! Jes, mä olen hyvä!
Ja lopuksi Jahve vielä jätti ennen lomalle lähtöään viestin: (ilmestyskirja) ottakaa vastaan armoni tai saatte katua kun tulen takaisin.- Apostoli35
aika hauska tulkinta:)
- Nasse.
Apostoli35 kirjoitti:
tulkinta.
Hauskuus loppuu siinä vaiheessa kun joku ottaa sadun totena ja alkaa eri tulkintojen voimin kyykyttämään muita ihmisiä. - M@k3
Apostoli35 kirjoitti:
Itsestäni vaikuttavin ihme raamatussa on punaisenmeren halkaiseminen ja mitäpä kyseisen ihmeen nähneet ihmiset pian sen jälkeen tekivät? :D
- Elwen
Apostoli35 kirjoitti:
Kuten eilen illalla totesimme, kuolleista on raamatun mukaan herätty jo ennen Jeesusta. Lasarus tuskin kuitenkaan sai ylösnousemusruumista, vaan joutui aikanaan kuolemaan uudestaan.
Taivaaseen pääsy oli sekin mahdollista jo ennen Jeesuksen kuolemaa. Profeetta Eliahan nimittäin meni taivaaseen parin hepan kanssa. Hänen ei kerrota kuolleen eikä heränneen kuolleista, vaan hänen katoava maallinen ruumiinsa lienee muuten vain muuttunut ylösnousemusruumiiksi. Ei liene mahdollista, että hän nousi taivaaseen tavallisessa ruumiissa ja kuoli sitten uudessa kodissaan, sillä kuoleminen ei sovi taivaan valtakuntaan.
Muuten, olisi varmaan stressaavaa olla hihhuli. Joutuisin pelkäämään, että järkiinnyn, menetän uskoni ja joudun kidutuksen uhriksi kuten muuan henkilö siinä toisessa Lasarus-tarinassa. - juutas
Apostoli35 kirjoitti:
Hauskaltahan se kuulostaa todellakin, ellei suorastaan naurettavalta
Mutta hymy hyytyy, kun ajattelee, että tuollaista tarinaa todellakin on syötetty sokerikuorrutukseen piilotettuna ihan vakavissaan miljoonille ihmisille. - Apostoli35
Elwen kirjoitti:
Kuten eilen illalla totesimme, kuolleista on raamatun mukaan herätty jo ennen Jeesusta. Lasarus tuskin kuitenkaan sai ylösnousemusruumista, vaan joutui aikanaan kuolemaan uudestaan.
Taivaaseen pääsy oli sekin mahdollista jo ennen Jeesuksen kuolemaa. Profeetta Eliahan nimittäin meni taivaaseen parin hepan kanssa. Hänen ei kerrota kuolleen eikä heränneen kuolleista, vaan hänen katoava maallinen ruumiinsa lienee muuten vain muuttunut ylösnousemusruumiiksi. Ei liene mahdollista, että hän nousi taivaaseen tavallisessa ruumiissa ja kuoli sitten uudessa kodissaan, sillä kuoleminen ei sovi taivaan valtakuntaan.
Muuten, olisi varmaan stressaavaa olla hihhuli. Joutuisin pelkäämään, että järkiinnyn, menetän uskoni ja joudun kidutuksen uhriksi kuten muuan henkilö siinä toisessa Lasarus-tarinassa.Henok. Ei missään sanota, että Taivaaseen pääsy ei olisi ollut mahdollista ennen Jeesuksen kuolemaa. Itseasiassa Vanhan liiton aikana ei menty Taivaaseen, vaan Tuonelaan. Kuten mainitsemassasi Lasaruksen tapauksessa, Lasarus oli Tuonelan Paratiisissa ja rikas mies Tuonelan kadotuksen puolella puolella. Lasarus oli ns. Aabrahamin helmassa, josta Jeesus nouti kaikki Vanhan testamentin pyhät, jos nyt en väärin muista. Näistä asioista on monta tulkintaa, mutta kaikki ennen Jeesuksen takaisin tulemista kuolleet odottavat viimeista tuomiota. Lopullinen sijoitus määritellään kahdessa (joidenkin tulkintojen mukaan kolmessa) eri tuomiossa. Ne on lueteltu Raamatussa. Ihminen ei siis kuolemansa jälkeen mene joko helvettiin tai taivaaseen, vaan niitä edeltäviin "odotushuoneisiin." Jehovathan eivät usko sieluun, vaan uskovat, että kaikki kuolleet herätetään vasta viimeisellä tuomiolla (voin muistaa väärin) ja ruumiit nousevat.
- Reiska.
Apostoli35 kirjoitti:
Henok. Ei missään sanota, että Taivaaseen pääsy ei olisi ollut mahdollista ennen Jeesuksen kuolemaa. Itseasiassa Vanhan liiton aikana ei menty Taivaaseen, vaan Tuonelaan. Kuten mainitsemassasi Lasaruksen tapauksessa, Lasarus oli Tuonelan Paratiisissa ja rikas mies Tuonelan kadotuksen puolella puolella. Lasarus oli ns. Aabrahamin helmassa, josta Jeesus nouti kaikki Vanhan testamentin pyhät, jos nyt en väärin muista. Näistä asioista on monta tulkintaa, mutta kaikki ennen Jeesuksen takaisin tulemista kuolleet odottavat viimeista tuomiota. Lopullinen sijoitus määritellään kahdessa (joidenkin tulkintojen mukaan kolmessa) eri tuomiossa. Ne on lueteltu Raamatussa. Ihminen ei siis kuolemansa jälkeen mene joko helvettiin tai taivaaseen, vaan niitä edeltäviin "odotushuoneisiin." Jehovathan eivät usko sieluun, vaan uskovat, että kaikki kuolleet herätetään vasta viimeisellä tuomiolla (voin muistaa väärin) ja ruumiit nousevat.
Jaa, krisselelillä on oikein odotushuoneet. Haudoista noustaan venttakoppiin ja siitä luut kolisten ylös pilvelle.
Onkos kopissa juomaa ja seksiä?
- Reiska.
uskovat kaiken mitä mustakaavut sepostavat. Vähän veren juontia ja tulijärvellä uhkaamista niin kas, PAIKKA! ja ruotu on jälleen iho ummessa penkissä.
Minusta alkaa tuntua että joku näistä jumalallista hörhöistä on oman isänsä veli.
Sukulaisuussuhteethan tässä kvintettidraamassa ovat sotkuiset kuin Oidipuksella. Tosin hörhöjen draama on äärimmäisen tylsä ja pateettinen, jota vastoin Sofokles on yhä The Champ, jota vain muuan WS on päässsyt draaman alueella uhkaamaan. Kumpikaan viimeksi mainituista herroista ei ollut deopatiaan taipuvainen. - kaatis
usko ihan huviksesi että, kyllä sinunkin hymysi hyytyy vielä.
Minä ihmettelen kuinka sinä uskallat pilkata pyhiä tekstejä?
Ei edes saatananpalvojat tee niin.- tekstejä?
Satuja nuo ovat.
Miksi käytät sanaa "uskaltaa"? Jumalia ei ole, jeesustarinat ovat saduiksikin kehnoja ja Raamattu on absurdi novellikokoelma. Eivät satuolennot ole pelottavia, vaikka niiden nimissä kuinka uhkailtaisiin. "Mörökölli sinut vieköön" on ihan yhtä tehokas uhkaus, mutta hauskempi.
Kirjojen turmeleminen on rumaa puuhaa, koska kirjastot ja kirjat kantavat tietoa ihmiskunnasta ja kulttuureista. Jos joutuisin elokuvamaiseen tilanteeseen, jossa pitäisi polttaa nuotiossa huonekalut ja kirjat henkensä pitimiksi, ensimmäisenä kirjana kyllä joutuisi poltetuksi se Raamattu: yleensä se on isokokoinen ja aina kirjoista turhin. >>Minä ihmettelen kuinka sinä uskallat pilkata pyhiä tekstejä? Ei edes saatananpalvojat tee niin.
- Huhhahhei
on satuolento. Sinä uskot tyypin olemassaoloon, samoin kuin palvojansa. Tavallaan ette poikkea toisistanne paljoakaan. Enkä minä pidä pyhänä noin tökerösti kirjoitettua opusta, parempaakin luettavaa on valtavasti.
- SEEMOS
Jos tuon kääntäisi "kaanankielelle" (uskisjargonia) Niin sangen raamatunmukaista tekstiähän Nassepastori tässä saarnaa ;)
Mielestäni onkin sangen hupaisaa, miten "pyhän sanoman" perillemeno riippuu oikeasta muodosta...
Jos raamatussa esitettyjä väitteitä yritettäisiin esittää tosiasioina tieteellisen artikkelin muodossa, niin sillehän nauraisivat lestadiolaisämmätkin.
Tasan samat tarinat julkaistuna romaanina vaikkapa Paasilinnan nimellä, tajuaisi jokainen aikuislukija mielikuvituksen tuotteeksi.
Liekö sitten sukupolvien ajan jatkuneen aivopesun tulosta että vielä jotkut nykyihmisetkin kykenevät ottamaan em jutut todesta, kunhan ne vain esitetään "oikealla nuotilla"
jotenkin näin olen pähkäillyt ihmetellessäni sitä miten raamatun ilmiselvät järjettömyydet yhä joihinkin uppoaa.- juutas
"Jos raamatussa esitettyjä väitteitä yritettäisiin esittää tosiasioina tieteellisen artikkelin muodossa, niin sillehän nauraisivat lestadiolaisämmätkin. "
- Hyvin sanottu.
Itse olen miettynyt, että raamatusta pitäisi tehdä pelkistettyjä referaatteja, jossa tapahtumat esitettäisi tiivistetyssä muodossa selväkielisesti. Siitä olisi helppo nähdä juonen mielekkyys...
Vai onkohan joku tuon jo tehnyt? - SEEMOS
juutas kirjoitti:
"Jos raamatussa esitettyjä väitteitä yritettäisiin esittää tosiasioina tieteellisen artikkelin muodossa, niin sillehän nauraisivat lestadiolaisämmätkin. "
- Hyvin sanottu.
Itse olen miettynyt, että raamatusta pitäisi tehdä pelkistettyjä referaatteja, jossa tapahtumat esitettäisi tiivistetyssä muodossa selväkielisesti. Siitä olisi helppo nähdä juonen mielekkyys...
Vai onkohan joku tuon jo tehnyt?"Itse olen miettynyt, että raamatusta pitäisi tehdä pelkistettyjä referaatteja, jossa tapahtumat esitettäisi tiivistetyssä muodossa selväkielisesti. Siitä olisi helppo nähdä juonen mielekkyys...
Vai onkohan joku tuon jo tehnyt?"
Löytyy moneltakin kristinuskoon kriittisesti asennoituvan yhteisön sivustolta. Esim. Vapaa-ajattelijat.
- juutas
Tuota samaa minäkin tässä olen ihmetellyt toisaalla:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000283&posting=22000000018354933asian tuossa ilmaissut.
Tässäpä linkki muillekin vielä kerran:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000283&posting=22000000018354933
- Seemiläiset sepot
Nyt heräs kysymys liittyen syntiinlankeemukseen. Ketä varten se hyvän ja pahan tiedon puu oli istutettu keskelle paratiisia?
Äkkiseltään en keksi kuka tarvitsi sen puun hedelmiä syödä. - aika siirtyä eteenpäin!
Salatut, spontaanit, ei laskelmoidut, palkattomat teot, lukittujen ovien takaiset salatut paastoamiset ja hiljaiset pyynnöt, pakanoiden tyhjät hokemat ja sanan paljous ovat turhaa, meidän tarpeemme tiedetään ennen kuin me itse sitä edes ajattelemmekaan.
Ladelmia, sanojen ladelmia kuultavaksi aiottuja, mutta kasvoja peittämättä, nöyryyttä tuntematta, hiuksia voitelematta, valmistautumatta odotetaan sanojen voiman riittävän. Heidän palkkansa on jo siinä, he saavat itsestään sen minkä tarvitsevat eivät enempää, se on siinä heidän vastauksensa omassa muminassaan.
"Synti" on negaatio, puhtaan tiedon puutetta, kaikki väliaikaiset ja materiaaliset asiat ovat merkityksettömiä, ainoastaan ideat ovat todellisia ja ikuisia asioita.
Puhdas järki on hengellisen ja ikuisen maailman puhdas ideaali keskus.
Hengessä vain ymmärrämme tämän ylimmän järjen ja ollessamme vangittuina tässä maailmassa olevaan ruumiiseen voimme siksi vasta tulevan kuoleman jälkeen ymmärtää Jumaluuden.
Jumala on abstrakti, Jumala on täydellinen Ykseys, näkymätön ja ruumiiton, ylivertainen kaikkeen materiaaliseen verrattuna ja siksi ajatukset ylittävä ja käsittämätön.
Luodun [erhe] ja Iättömän välillä on Logos, joka muodostaa luoduille ”sillan” Jumalan luokse.
Erilliset ajatukselliset ja henkiset prosessit ovat erillisiä ikuisuuksia, luomisen erhe [langenneet henkivallat] ja siitä seurannut tilapäinen olevaisuus aiheuttaa suuret seuraamukset joista nyt ja tulevaisuudessa myös meidän yksittäiset yksityiset tekomme ovat prosesseja kohti ykseyttä ja materiaalisen maailman häviämistä,,eli Alkuperäisten Ideoiden Ykseyttä.- M@k3
Eikä yhtään sisältöä/sanomaa.
- ainaskaa :=)
M@k3 kirjoitti:
Eikä yhtään sisältöä/sanomaa.
Minusta ei paljoakaan tekstiä, etkö ole tottunut lukija?
Käsityskyvystä tai sen puutteesta,,,no sitä on tai ei ole. - M@k3
ainaskaa :=) kirjoitti:
Minusta ei paljoakaan tekstiä, etkö ole tottunut lukija?
Käsityskyvystä tai sen puutteesta,,,no sitä on tai ei ole.Voitkin sitten tiivistää tuon tekstin sanoman yhteen lauseeseen?
- sanoi putkinen
M@k3 kirjoitti:
Voitkin sitten tiivistää tuon tekstin sanoman yhteen lauseeseen?
Ootas hetki kun mietin. :)
- M@k3
sanoi putkinen kirjoitti:
Ootas hetki kun mietin. :)
Sit kehittää joku sellainen lause että se liittyy aloitukseen.
- fik'su
M@k3 kirjoitti:
Voitkin sitten tiivistää tuon tekstin sanoman yhteen lauseeseen?
Ei aistien kohteita koska aistien kohteet ovat jatkuvassa muutoksen tilassa, sen sijaan ”hen” ja ”polla” on vastaus, ”ykseys” ja ”moneus” se kumman vaikutuspiiriin kuulumme ja tästä ymmärryksen tai sen puutteen omistamme, päättele itse.
- M@k3
fik'su kirjoitti:
Ei aistien kohteita koska aistien kohteet ovat jatkuvassa muutoksen tilassa, sen sijaan ”hen” ja ”polla” on vastaus, ”ykseys” ja ”moneus” se kumman vaikutuspiiriin kuulumme ja tästä ymmärryksen tai sen puutteen omistamme, päättele itse.
Oli siis että uskonnot eivät ole rahastukseen perustuvaa kusetusta vaan niiden lupaama palkkio on ihan oikeasti olemassa, mutta sitä ei voi aisteilla havaita?
Jäikö jotain pois? - ei se mitään, tämä tässä :)
M@k3 kirjoitti:
Oli siis että uskonnot eivät ole rahastukseen perustuvaa kusetusta vaan niiden lupaama palkkio on ihan oikeasti olemassa, mutta sitä ei voi aisteilla havaita?
Jäikö jotain pois?Älä "sävellä" kun et osaa, et käsittänyt!
- xonzonoxozog
Planeetta Xorilla asuvat ufomiehet välittävät minun kauttani teille tämän sanoman:
Ottakaa vastaan ufojen suuri x-voima!
Ufojen x-voima on näkymätöntä, ylivertaista kaikkeen materiaaliseen verrattuna ja siksi ajatukset ylittävä ja käsittämätön. Sitä ei voi mitata millään mittarilla, vaan se on tunnettava oman tietoisuuden salatuissa ulottuvuuksissa.
X-voima muodostaa ihmisille ”sillan” suuren ufohenki Moz-Goxin luokse.
Materia on erhettä. X-voima auttaa meitä ylittämään tilapäisen olevaisuutemme ja saamaan kosketuksen universumin ikuiseen ykseyteen. Kaikki me janoamme yhteyttä suureen Moz-Goxiin. Hän on Yksi. Hän eheyttää rikkinäisen maailmamme! - sinun juttujasi niin,,,
xonzonoxozog kirjoitti:
Planeetta Xorilla asuvat ufomiehet välittävät minun kauttani teille tämän sanoman:
Ufojen x-voima on näkymätöntä, ylivertaista kaikkeen materiaaliseen verrattuna ja siksi ajatukset ylittävä ja käsittämätön. Sitä ei voi mitata millään mittarilla, vaan se on tunnettava oman tietoisuuden salatuissa ulottuvuuksissa.
Materia on erhettä. X-voima auttaa meitä ylittämään tilapäisen olevaisuutemme ja saamaan kosketuksen universumin ikuiseen ykseyteen. Kaikki me janoamme yhteyttä suureen Moz-Goxiin. Hän on Yksi. Hän eheyttää rikkinäisen maailmamme!Hahahuhuhahahuhuahahahahuuhaahahahhaaaaaaaaaa! :p
xonzonoxozog kirjoitti:
Materia on erhettä. X-voima auttaa meitä ylittämään tilapäisen olevaisuutemme ja saamaan kosketuksen universumin ikuiseen ykseyteen. Kaikki me janoamme yhteyttä suureen Moz-Goxiin. Hän on Yksi. Hän eheyttää rikkinäisen maailmamme!ihan järkeviä kirjoittelemaan, siis kristinuskoon verrattuna?
- ufooopersoona
xonzonoxozog kirjoitti:
Materia on erhettä. X-voima auttaa meitä ylittämään tilapäisen olevaisuutemme ja saamaan kosketuksen universumin ikuiseen ykseyteen. Kaikki me janoamme yhteyttä suureen Moz-Goxiin. Hän on Yksi. Hän eheyttää rikkinäisen maailmamme!UFO = tunnistamaton lentävä esine, jos se tunnistetaan se ei enää ole UFO vaan jonkin muun määritteen alainen.
UFO-miehet = Tarkoitta varmaan alieneja, niitä jotka lentävät UFOilla, siis ohjaavat niitä.
X-voima = Tarkoittanee jotain vielä ihmiskunnalle tuntematonta määrettä, voimaa, keinoa liikua jopa ulottuvuudesta toiseen äärettömällä nopeudella.
Moz-Gox = Lienee omaa mielikuvituksen tuotettasi, en ole ainakaan kuullut moisesta "Ykseydestä", mutta voihan niin olla, en pysty toisinkaan todistamaan.
ps. mistä näistä tietää ja nasse salille treenaamaan. :) - xonzonoxozog
ufooopersoona kirjoitti:
UFO = tunnistamaton lentävä esine, jos se tunnistetaan se ei enää ole UFO vaan jonkin muun määritteen alainen.
UFO-miehet = Tarkoitta varmaan alieneja, niitä jotka lentävät UFOilla, siis ohjaavat niitä.
X-voima = Tarkoittanee jotain vielä ihmiskunnalle tuntematonta määrettä, voimaa, keinoa liikua jopa ulottuvuudesta toiseen äärettömällä nopeudella.
Moz-Gox = Lienee omaa mielikuvituksen tuotettasi, en ole ainakaan kuullut moisesta "Ykseydestä", mutta voihan niin olla, en pysty toisinkaan todistamaan.
ps. mistä näistä tietää ja nasse salille treenaamaan. :)Olen saanut tietoni ufo-miehiltä. Ja ufo-miehet eivät valehtele.
Mikään ei ole mielikuvitukseni tuotetta, vaan kaikki ikuista Moz-Goxin ilosanomaa.
En pysty selittämään, keitä ufo-miehet tarkalleen ottaen ovat. Enkä pysty määrittelemään x-voimaa ja Moz-Goxia. Nämä ovat suuria mysteerejä! Minä vain nöyrästi välitän eteenpäin sitä, mitä minulle kerrotaan.
Löydät kyllä todisteet, kun avaat sydämesi Moz-Goxille ja otat vastaan x-voiman! - zing zong
xonzonoxozog kirjoitti:
Olen saanut tietoni ufo-miehiltä. Ja ufo-miehet eivät valehtele.
Mikään ei ole mielikuvitukseni tuotetta, vaan kaikki ikuista Moz-Goxin ilosanomaa.
En pysty selittämään, keitä ufo-miehet tarkalleen ottaen ovat. Enkä pysty määrittelemään x-voimaa ja Moz-Goxia. Nämä ovat suuria mysteerejä! Minä vain nöyrästi välitän eteenpäin sitä, mitä minulle kerrotaan.
Löydät kyllä todisteet, kun avaat sydämesi Moz-Goxille ja otat vastaan x-voiman!Okei tämä selvä, sen verran vielä, että jos nyt käsitin oikein olet kumminkin henkilökohtaisen kokemisen kannattaja, ei siis ole valmista seurakuntaa jossa voisin porukassa yhdessä etsiä ja yhdessä löytää. Kiva olisi se jos olisi jo valmiita selityksiä, kun ei aina jaksa itse ajatella.
- peri(n)uskoton
zing zong kirjoitti:
Okei tämä selvä, sen verran vielä, että jos nyt käsitin oikein olet kumminkin henkilökohtaisen kokemisen kannattaja, ei siis ole valmista seurakuntaa jossa voisin porukassa yhdessä etsiä ja yhdessä löytää. Kiva olisi se jos olisi jo valmiita selityksiä, kun ei aina jaksa itse ajatella.
tahtoo kansa valmiiks purtua vastaajaa..
ja kaikkia kivoja kavereita ja tahtoo maksaa rahaa että pääsee varppina universuumin kukkulan kunkuksi
kivaa toi x-boxsi sitten on sitten kaikkea kivaa:o - hyvää päivää (kirvesvartta)
peri(n)uskoton kirjoitti:
tahtoo kansa valmiiks purtua vastaajaa..
ja kaikkia kivoja kavereita ja tahtoo maksaa rahaa että pääsee varppina universuumin kukkulan kunkuksi
kivaa toi x-boxsi sitten on sitten kaikkea kivaa:oAjattelu on kaiken perusta, ajatus = teko, siksi ON kun ajattelemme, toki ajatuksia on eri-tasoisia (taoisia :)).
Mitä sinä siinä pelkäät, pelaa kolmekuuttakymmentä kun sulla on joskus siihen varaa (lainaa joltain), kun on mennään liveen ja nautitaan räiskimisestä! - kyllä jotkut ne tietää
xonzonoxozog kirjoitti:
Materia on erhettä. X-voima auttaa meitä ylittämään tilapäisen olevaisuutemme ja saamaan kosketuksen universumin ikuiseen ykseyteen. Kaikki me janoamme yhteyttä suureen Moz-Goxiin. Hän on Yksi. Hän eheyttää rikkinäisen maailmamme!http://video.google.com/videoplay?docid=-5594744703753734741
- Laski taas
sinun juttujasi niin,,, kirjoitti:
Hahahuhuhahahuhuahahahahuuhaahahahhaaaaaaaaaa! :p
Housuun!!
- siino
Ihan hyvä satu sinänsä, mutta oudoksun vakavaa suhtautumistasi: "Eikä minuakaan naurata. Ei naurata että yhteiskunnassamme elää yksilöitä jotka uskovat tuollaiseen skeidaan."
Evankeliumi on ilosanoma, jeesuspelleilyä. Kaikenlainen pelleily on tarkoitettu riemastuttamaan ihmisiä. Iloitkaamme siis evankeliumin hauskasta jeesuspelleilystä ja sen lystikkäistä esittäjistä eli jeesuspelleistä :)- enhän
Sinähän se yrität olla naurettava.
- siino
enhän kirjoitti:
Sinähän se yrität olla naurettava.
"Voe voe ja lämmin leipä"
Ei ihme, että teillä siellä Savossa kuollaan kovin usein sydän- ja verisuonitauteihin, koska kirjoittaessasikin mielessäsi on vain eläinrasva.
"Sinähän se yrität olla naurettava."
Onneksi sinä olet täysi vitsi tahattomastikin :) - saalistaja
siino kirjoitti:
"Voe voe ja lämmin leipä"
Ei ihme, että teillä siellä Savossa kuollaan kovin usein sydän- ja verisuonitauteihin, koska kirjoittaessasikin mielessäsi on vain eläinrasva.
"Sinähän se yrität olla naurettava."
Onneksi sinä olet täysi vitsi tahattomastikin :)Tiedätkö muuten että eläinrasva ravitsee aivoja ja on ollut yksi ratkaisevimmista tekijöistä älyn kehittymisessä saalistajilla?
Tahoton komiikka on sitä parasta komiikkaa (sitähän yritin sinulle toope selittää). :) - siino
saalistaja kirjoitti:
Tiedätkö muuten että eläinrasva ravitsee aivoja ja on ollut yksi ratkaisevimmista tekijöistä älyn kehittymisessä saalistajilla?
Tahoton komiikka on sitä parasta komiikkaa (sitähän yritin sinulle toope selittää). :)Älysi on peittynyt vahvaan taliin, mikä tekee sinusta vain talitinttien ruokaa.
Tahattomassa komiikassa olet toki mestari, vaikka et sitä itse kykenekään ymmärtämään :) - saalistaja
siino kirjoitti:
Älysi on peittynyt vahvaan taliin, mikä tekee sinusta vain talitinttien ruokaa.
Tahattomassa komiikassa olet toki mestari, vaikka et sitä itse kykenekään ymmärtämään :)Oletko vielä hallitsemattomassa tilassa, savuaako muuallakin kuin ulkona Venäjän tuliaisina?
ps.huumorintaju vaatii älykkyyttä, älä siksi yritä enää. :P - siino
saalistaja kirjoitti:
Oletko vielä hallitsemattomassa tilassa, savuaako muuallakin kuin ulkona Venäjän tuliaisina?
ps.huumorintaju vaatii älykkyyttä, älä siksi yritä enää. :P"Heh sainpas sinut taas :)"
SAAT ilmeisesti aina, kun sinulle vastataan :)
"Oletko vielä hallitsemattomassa tilassa, savuaako muuallakin kuin ulkona Venäjän tuliaisina?"
Venäjällä en ole käynyt koskaan, enkä Neuvostoliitossakaan, joten arvauksesi meni yhtä vikaan kuin israelilaisten ammukset. Taitaa olla jeesuspelleillä tyypillistä :) Toisaalta kuka sitä raavaitten miesten kimppuun uskaltaisi käydä :)
"ps.huumorintaju vaatii älykkyyttä, älä siksi yritä enää. :P "
Ahaa, siksi toteutat hauskuutta huomaamattasi :) - voe voe
siino kirjoitti:
"Heh sainpas sinut taas :)"
SAAT ilmeisesti aina, kun sinulle vastataan :)
"Oletko vielä hallitsemattomassa tilassa, savuaako muuallakin kuin ulkona Venäjän tuliaisina?"
Venäjällä en ole käynyt koskaan, enkä Neuvostoliitossakaan, joten arvauksesi meni yhtä vikaan kuin israelilaisten ammukset. Taitaa olla jeesuspelleillä tyypillistä :) Toisaalta kuka sitä raavaitten miesten kimppuun uskaltaisi käydä :)
"ps.huumorintaju vaatii älykkyyttä, älä siksi yritä enää. :P "
Ahaa, siksi toteutat hauskuutta huomaamattasi :)¤Venäjällä en ole käynyt koskaan, enkä Neuvostoliitossakaan, joten arvauksesi meni yhtä vikaan kuin israelilaisten ammukset. Taitaa olla jeesuspelleillä tyypillistä :) Toisaalta kuka sitä raavaitten miesten kimppuun uskaltaisi käydä :)¤
Ei tuohon tarvittu edes hyvää arvausta, matkustelu avartaa, kokeile joskus. :)
Et sitten uskonut, sitä pitää vaan yrittää: "Antaa avuttomien nauraa, antaa lahjattomien laulaa" :D - siino
voe voe kirjoitti:
¤Venäjällä en ole käynyt koskaan, enkä Neuvostoliitossakaan, joten arvauksesi meni yhtä vikaan kuin israelilaisten ammukset. Taitaa olla jeesuspelleillä tyypillistä :) Toisaalta kuka sitä raavaitten miesten kimppuun uskaltaisi käydä :)¤
Ei tuohon tarvittu edes hyvää arvausta, matkustelu avartaa, kokeile joskus. :)
Et sitten uskonut, sitä pitää vaan yrittää: "Antaa avuttomien nauraa, antaa lahjattomien laulaa" :D"Ei tuohon tarvittu edes hyvää arvausta, matkustelu avartaa, kokeile joskus."
Just joo, se olit siis sinä, joka ne palot kävi sytyttämässä. Avartaahan se matkailu metsää, jos sitä polttaa muutamia hehtaareita :)
"Et sitten uskonut, sitä pitää vaan yrittää: 'Antaa avuttomien nauraa, antaa lahjattomien laulaa'"
En ole uskovaisia juu. Annan toki sinun nauraa avuttomalle lahjattomuudellesi. Itseironia on sinulle parasta iloa :) - voe voe
siino kirjoitti:
"Ei tuohon tarvittu edes hyvää arvausta, matkustelu avartaa, kokeile joskus."
Just joo, se olit siis sinä, joka ne palot kävi sytyttämässä. Avartaahan se matkailu metsää, jos sitä polttaa muutamia hehtaareita :)
"Et sitten uskonut, sitä pitää vaan yrittää: 'Antaa avuttomien nauraa, antaa lahjattomien laulaa'"
En ole uskovaisia juu. Annan toki sinun nauraa avuttomalle lahjattomuudellesi. Itseironia on sinulle parasta iloa :):D Ja että se viimeinen sanallinen älyttömyys on aina sinun etuoikeutesi tällä palstalla vai, no pidä se, se sopiikin sinulle. :D
- siino
voe voe kirjoitti:
:D Ja että se viimeinen sanallinen älyttömyys on aina sinun etuoikeutesi tällä palstalla vai, no pidä se, se sopiikin sinulle. :D
Oikeasti en ole vastannut typerään kommenttiisi, vaikka niin näkisit. Tämä vastaus tuhoutuu automaattisesti muutaman vuoden kuluessa.
- Sulle
voe voe kirjoitti:
:D Ja että se viimeinen sanallinen älyttömyys on aina sinun etuoikeutesi tällä palstalla vai, no pidä se, se sopiikin sinulle. :D
Joskus muinoin keskustelit jopa toisuskoisten kanssa.
Mitä kävi? Liian monta telttakokousta putkeen? - uskonnoton
Sulle kirjoitti:
Joskus muinoin keskustelit jopa toisuskoisten kanssa.
Mitä kävi? Liian monta telttakokousta putkeen?Taidatte todellakin olla kaikki aivan sekaisin, hyvää jatkoa meinaan jatkohoitoa kaikille. :P
Raamatun juonen. =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594723
- 653828
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2153283- 1143071
- 482904
- 232568
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482023- 381893
- 1081882