huomenta kaikille :=))))))))))

yksitypy

Näin kiireesti vaan.
Haluaisin samalla tietää missä ovat mm. Nikkilä, Ykköskolli ja Perskuti?
Mulla jotenkin tuntuma, että taitaapi pojat vaikuttaa nyt jonkun toisen nikin alla :=)))))))))
Alkakaas tunnustamaan. Ette te vanhat huuhailijat täältä mihinkään ole lähteneet.
Hyvät päivänjatkot :=)))))

23

1831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

      Sama tuntuma minullakin...

      • yksitypy

        vaisto Q juuri koskaan petä :=))
        Saas nähdä tunnustaako pojat. Odotellaan ihan rauhassa :=))))


      • SydäN-Ystävä
        yksitypy kirjoitti:

        vaisto Q juuri koskaan petä :=))
        Saas nähdä tunnustaako pojat. Odotellaan ihan rauhassa :=))))

        Mitä pitää tunnustaa,ilmottaudun...vaikka tytön tyllerö olenkin :)))


      • SydäN-Ystävä

        Tuntumia on monenlaisia minullakin ;)


      • kipparinoma
        yksitypy kirjoitti:

        vaisto Q juuri koskaan petä :=))
        Saas nähdä tunnustaako pojat. Odotellaan ihan rauhassa :=))))

        Odotellaan...Heh...Vaik mieli onkin nyt kamalan levoton...Mun ihana tytär angiinan kourissa sairalassa..ja mä en mukkunut juuri ollenkaan..Niin se pyysi lekurikin odottamaan rauhassa...huoh...odottaminen on niin ...huoh:o/


      • SydäN-Ystävä
        kipparinoma kirjoitti:

        Odotellaan...Heh...Vaik mieli onkin nyt kamalan levoton...Mun ihana tytär angiinan kourissa sairalassa..ja mä en mukkunut juuri ollenkaan..Niin se pyysi lekurikin odottamaan rauhassa...huoh...odottaminen on niin ...huoh:o/

        vaan,hyvässä hoidossa tyttäresi on,tänään on jo varmasti paljon virkeämpi ja kipu hellittänyt kurkussa :)
        Joten on se vaan edelleen odoteltava...


      • kipparinoma
        SydäN-Ystävä kirjoitti:

        vaan,hyvässä hoidossa tyttäresi on,tänään on jo varmasti paljon virkeämpi ja kipu hellittänyt kurkussa :)
        Joten on se vaan edelleen odoteltava...

        Tahtoisin hoitaa itse...Lekuri pyysi pikkuäitiä(heh) malttamaan mielensä ja lupasi pitää hyvää huolta "vauvastani"..Odootan mä...kahdeksaan...Sit soitan...


      • kipparinoma
        SydäN-Ystävä kirjoitti:

        Tuntumia on monenlaisia minullakin ;)

        Juuh...olenkin nähnyt vilauksia heistä....;o)))


      • sola"
        kipparinoma kirjoitti:

        Tahtoisin hoitaa itse...Lekuri pyysi pikkuäitiä(heh) malttamaan mielensä ja lupasi pitää hyvää huolta "vauvastani"..Odootan mä...kahdeksaan...Sit soitan...

        sanoppa terveisiä ja käske pian parantua, niin pääsee kouluun.. ;)


      • kipparinoma
        sola" kirjoitti:

        sanoppa terveisiä ja käske pian parantua, niin pääsee kouluun.. ;)

        Kahden ylisöpön kanssa sinne tänään mennään...Veljillä parantava vaikutus pikkusiskoon...;o)


    • nylkkäri

      vie vaikka meksikoon
      minne ikinä tahdot

      usko mua se ei voi
      olla toisin

      sydämeni laulakoon
      suutelen sua sinne ja tänne.

      en ole tullut hulluksi sillä
      olen ollu hullu aina.

      • yksitypy

        meitä nylkkäri on ainkin kaks hullua :=))))
        Se on muuten paljon se, kun sen uskaltaa vielä itse tunustaakin :=))))

        Kiitos muuten aamusuutelmista. Nyt on hyvä jatkaa päivää taas :=))


    • perskuti

      En myönnä seikkailleeni millään muulla nikillä,tässä asiassa vot luottaa minuun kuin neuvostoliittoon...ai niin sekin..no olkoon:=)

      Mikäs Sinulle tuollaista hoppua teettää, ei kait ole kysymys työajoista? Ota vähän kesäisen leppoisasti, kyllä ne työt siellä jaksaa tekijäänsä odotella:=)

      Niin että hyvät päivänjatkot Sinullekin yksitypy.
      tuo aamuhymysi on aina yhtä vastustamaton:=)

      • yksitypy

        tässä lisää. Oot tainnut nykyään olla sitten vaan juttujen lukemislinjalla vaan :=)))
        No.. hyvä kuitenkin ettet ole meitä jättänyt.
        Nyt kiirus jo mulla. Pyörän kumikin ihan tussu. Täytyy vielä ilmat ehtiä pumpata :=))))))


      • sola"
        yksitypy kirjoitti:

        tässä lisää. Oot tainnut nykyään olla sitten vaan juttujen lukemislinjalla vaan :=)))
        No.. hyvä kuitenkin ettet ole meitä jättänyt.
        Nyt kiirus jo mulla. Pyörän kumikin ihan tussu. Täytyy vielä ilmat ehtiä pumpata :=))))))

        no ilimankos sinä sitä Nikkilää huhuilit...sehän on se pumppu-mestari... ;)


    • sola"

      Morning has broken, like the first morning
      Blackbird has spoken, like the first bird
      Praise for the singing, praise for the morning
      Praise for the springing fresh from the world

      Sweet the rain's new fall, sunlit from heaven
      Like the first dewfall, on the first grass
      Praise for the sweetness of the wet garden
      Sprung in completeness where his feet pass

      Mine is the sunlight, mine is the morning
      Born of the one light, Eden saw play
      Praise with elation, praise every morning
      God's recreation of the new day

      Hienoa päivänjatkoa kaikillen.. ;)

    • galileoo

      auringoisesta etelästä

    • outzak

      huomenta kaikille!! Toivottelin kyl jo tuolla omassa aloituksessa, mutta oon niin innoissani, et pitää toivottaa täälläkin!!! Meilläkin päin savu haisee, mut ei haitaksi asti onneksi!!:)))

    • Kylli.Kyllä

      Unitautinenkin herää täällä uuteen päivään.

      Toivotan kansalaisille intoa päivän haasteisiin.

    • Joka päivä. Turha tulla valittamaan, jos ei seura kelpaa.

    • asemasta

      ovat alkaneet puuhailemaan. Viimeisimmän tiedon mukaan kyselemäsi trio onkin parhaillaan Puuhamaassa :))

      PS Huomenta ;=))

    • ykköskolli evk

      On vähän pitänyt.
      On ollut tässä kaikenlaista pikku puuhaa.
      On pitänyt niin hienoa keliä, etten ole oikein sisällä jaksanut möllötellä.
      Tänään on mulla pikku iltapuhde. Laitan autoon istuisuojat (yön sinistä plyyshiä). Kaikki penkit pitää yks kerrallaan ottaa irti, että saa päälliset hyvin passattua paikoilleen.
      Taas koittaa mulle tänään viikonloppuvapaat.
      Pari asennuskaljaa ja penkkihommiin.
      Ja Ps.
      En ole kirjoitellut millään sivunikilläkään.
      :--)))

      • yksitypy

        varmasti löytänyt naisen ykköskolli. Muuten mies ei lyyssipenkkejä autoon laittais :=)))
        Meikä se ei saa lyyssipenkeillä istua. Aamulla pyörän kumi oli tussu ja jouduin pumppaan 3 kertaa ilmaa et pääsin töihin asti. Nyt paluumatkalla töistä jo 5 kertaa. Hikistä hommaa näin helteellä.
        Ja huomenna ajan töihin pelkillä vanteilla jos ei joku rinssi paikkaa mun pyöränkumia :=))))


    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe