muistaako kukaan?

huonomuistinen

Eli semmonen asia, että muistaako kukaan sen jakson (englanninkielistä tai suomenkielistä) nimeä, missä Homer sanoo: "Mmm.. something"

Olen yrittänyt etsiä vaikka mistä, mutta ilman tuloksia.

Auttakaa ;(

11

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fuffafida

      Mitä kyseisessä tilanteessa tapahtui? muistan kyllä kun eräässä jaksossa homer kaiveli jäätelöä jääkaapista ja sanoi aina mmm... chokolate, mutta se saattaisi olla mmm.. something. jakson englanninkielinen nimi oli Radio Bart ja suomenkielinen nimi oli Hätähuuto kaivosta. Paras Simpson jakso, jonka ole nähnyt. :P

      • huonomuistinen

        Itse asiassa katsoin juuri hiljettäin kyseisen jakson dvd:ltä, mutta se ei ollut kyllä se :(

        Se tilanne siinä oli sellainen, että Marge sanoi jotain, että "Nyt jos olisi jotain..." tai jotain ;)

        En muista ihan tarkkaan...


      • lollari
        huonomuistinen kirjoitti:

        Itse asiassa katsoin juuri hiljettäin kyseisen jakson dvd:ltä, mutta se ei ollut kyllä se :(

        Se tilanne siinä oli sellainen, että Marge sanoi jotain, että "Nyt jos olisi jotain..." tai jotain ;)

        En muista ihan tarkkaan...

        Homer nimittäin hymisee tuolla lailla melkein joka jaksossa :)


      • huonomuistinen
        lollari kirjoitti:

        Homer nimittäin hymisee tuolla lailla melkein joka jaksossa :)

        semmoisia jaksoja, missä homer sanoo "mmm... something", on tasan YKSI kappale ainoastaan.
        Kyllähän se melkein joka jaksossa jotain "myhäilee", mutta tuo "something"-juttu on vain kerran.


    • I am a nerd

      Another Simpsons Clip Show.

      • huonomuistinen

        Siinähän on vain koosteena kaikki ne, mitä Homer on ajansaatossa sanonut. Mutta jokainen niistä lausahduksista on jossain yksittäisessä myös.
        En nyt vaan saa millään päähän tuota jaksoa ;(


    • niles

      se Homer siinä jaksossa missä söi kaikkea jääkaapista, että mmm...chocolate, mmm...something kun ei tiennyt mitä söi...

      • no siis

        ei kyl oo toi. siinä jaksossa, missä on tuo "something"-juttu, niin homer muistaakseni juttelee margen kanssa jotain...
        mut se "chocolate"-juttu on kyl ihan eriksee, ei millää pahal ;)


      • osoitteessa
        no siis kirjoitti:

        ei kyl oo toi. siinä jaksossa, missä on tuo "something"-juttu, niin homer muistaakseni juttelee margen kanssa jotain...
        mut se "chocolate"-juttu on kyl ihan eriksee, ei millää pahal ;)

        snpp.com, sieltä löytyy kaikki mahd. listat Simpsoneista!


      • mutta eipä
        osoitteessa kirjoitti:

        snpp.com, sieltä löytyy kaikki mahd. listat Simpsoneista!

        löytynyt juuri sitä tietoa, kaikkea muuta kyllä.


    • Nimetön

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe