Kertokaapa millanen paikka Hikivuorenkatu 16 ois asua, pitäs äkkiä päättää että otetaanko kyseinen asunto. Onko lapsiperheelle mukavaa ympäristöä, ja asuuko nistejä tai deekuja näissä taloissa?
hikivuorenkatu 16
16
4130
Vastaukset
- Jeppe12
Annala on aivan unelma seutua lapsiperheille. Bussi nro 22 kulkee aikas usein. Nisteistä tai deekuista ei ole tietoa.
- duunarix
Lähes 1200 on jo allekirjoittanut tämän vetoomuksen turvallisemman Suomen puolesta.
Pieni prosentti tahraa rikoksllaan rehellisten ulkomaalaisten elämän.
Allekirjoita hyvän asian, raiskattujen ja ryöstettyjen puolesta.
www.adressit.com Siellä sivulla kaksi vetoomus "rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen"
Kiitos. - tätä mieltä olen
Itse olen käynyt Hikivuorenkadun talot melkein kaikki numeroittain läpi asiakaspalvelutehtävissä ja eipä ole minulle kovin hyvää makua jäänyt Hikivuorenkadulta.Ei ainakaan mielestäni lapsiperheen ympäristöksi sopivaa ellei sitten halua jälkikasvunsa kasvavan Kaukajärven kahjoiksi.
- avohoitopotilas
Kumminkin Kaukajärvellä avataan uusi mielenterveystoimisto syksyllä, joten kaippa sielläkin asiakaskuntaa on.
- Jeppe12
Minulle ainakin riittää, että kaduilla myydään ja kerjätään. Jos tulet minun ovelle jotain myymään niin vastaanotto ei todellakaan ole ystävällinen.
- muuttamassa
Jeppe12 kirjoitti:
Minulle ainakin riittää, että kaduilla myydään ja kerjätään. Jos tulet minun ovelle jotain myymään niin vastaanotto ei todellakaan ole ystävällinen.
Niin ei me siihen oltas kovin pitkäks aikaa muuttamassa, siihen saakka kun löytyy jostain kiva rivitalo. Että ois varmaan ihan OK ainakin väliaikaseks asunnoks?
- Jeppe12
muuttamassa kirjoitti:
Niin ei me siihen oltas kovin pitkäks aikaa muuttamassa, siihen saakka kun löytyy jostain kiva rivitalo. Että ois varmaan ihan OK ainakin väliaikaseks asunnoks?
Lapsiperheille siinä mielessä hyvä paikka et pihassa voivat rauhassa leikkiä ilman suurempaa valvontaa ja lähistöltä löytyy todella hyvä uimaranta.
- taksari
Annala on iso, useamman tuhannen ihmisen lähiö, eli mahtuuhan sinne joukkoon deekuja, nistejä ja lapsiperheitäkin. Viimeksi mainittujakin paljon.
Se nyt vaan riippuu niin paljon pihapiiristä ja talosta mihin muutatte, läpeensä huonoja lähiöitä ei Tampereella olekaan. Hikivuorenkatu 16 on niitä vanhempia 60-/70-luvun elementtitaloja muistaakseni. Ei ole jäänyt mieleen mitenkään alueen helmenä, mutta eiköhän siellä ihan asiallista porukkaa pääosin asu. Enkä muutenkaan usko, että mitään meluhaittaa vakavampaa koet. Ja hyvällä tuurilla saat mitä mukavimmat naapurit. Eli rohkeasti sekaan vaan.
Annalassa on hyvät ulkoilumaastot, päiväkoti, koulu, kaksi kauppaa ja pizzeria. Kaikki muu tarpeellinen löytyy Kaukajärveltä ja Hervannasta. Bussiyhteydetkin pelaavat, kuulemma.- muuttamassa
Entäs osaatko sanoa mitään karosenkatu 1-talista? Meille tarjottiin vastikään siitä asuntoa ja hyvältä vaikuttaa, ainakin uusi talo.
- ei tule
Muunlaisia ihmisiä, kuin narkkeja, tai juoppoja. työttömiä tuolla alueella asuu paljon. yö rauhan voit unohtaa. niin jä lähin pankkiautomaatti sijaitsee keskisenkadulla kaukajärvellä :(
entinen annalalainen.- kitsi24
Tottakai Annalassakin asuu ns. ongelmaihmisiä, mutta eipä pidä yleistää. Rohkeasti sekaan vaan, ja pääsehän sitä aina pois, jos ei miellytä.
- Jeppe12
Voisin tuon sinun kommenttisi ottaa pienenä aiheettomana vittuiluna. Minä nimittäin en ole mainitsema narkki, juoppo enkä myöskään työtön vaikka olenkin asunut annalassa 15 vuotta.
- Kaisa XXX
Jeppe12 kirjoitti:
Voisin tuon sinun kommenttisi ottaa pienenä aiheettomana vittuiluna. Minä nimittäin en ole mainitsema narkki, juoppo enkä myöskään työtön vaikka olenkin asunut annalassa 15 vuotta.
6 vuotta Annalan rivareissa asuneena, voin sanoa, että ihan ok paikkaa.
Karosenkatu ympäristöineen ihan hyvä - uudehko alue.
Juoppoja, narkkareita yms. laitapuolen kulkijoita löytyy enimmäkseen väliltä Saarenvainionkatu - Kaukajärvi - että silleen. - mimmu
Hhmm..itse noin 20 vuotta Annalassa asunut tyttönen(isä n.60 vuotta asunut) ja minusta alue on rauhallista ja turvallista ainakin Annalan perällä. Palvelut tiukassa mutta ruuhkabussit kulkee ;)
Kaukajärvi on taas sitten jo asia erikseen,sitä en mielelläni suosittelisi kenellekään :)
Suosittelen Siwan ympäristöä kaikille !!
- nat996
asumme miehen kanssa aikasimme hikivuorenkatu 29 ja oli ihan kiva paikka, ja metsä talon takana. lasten kanssa ihan kiva asu siella mutta niin pankkiautomatti on aukajarvella keskustassa, ja vahan huono parkipaikkat. muuten ihan kiva paikka ja yölla oli ihan rauhassa. nyt asumme kaukajarvella mutta haluan takaisin annalan, tai vaikka annalassa ostetta tai vuokrata rivitalo...
- vanha viesti
10.8.2006 15:49 ei kovin tuore viesti. Siellä päin asuu pedo joten en suosittele paikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741