Milloin sinkkuelämää tuli ekan kerran tv:stä, keskustelimme ystävän kanssa eikä kumpikaan muista..
Milloin s.e tuli ekan kerran tv:stä
6
815
Vastaukset
- niles
olla 2000 kevättalvella...
- ---
Mtv3:n sivuilta löysin tiedon, että sinkkuelämän Suomen ensi-ilta oli 1.6.1999.
- ....
Onpas siitäkin jo kauan! 6 vuotta... Ja hauska ero sarjan ekojen ja viimeisten kausien välillä. Meinaa kun minulla on ne, niin kyllä huomaa milloin sarja on muodostunut supersuosituksi ja oikeaksi rahasammoksi...
- 7 kertaa HUH
.... kirjoitti:
Onpas siitäkin jo kauan! 6 vuotta... Ja hauska ero sarjan ekojen ja viimeisten kausien välillä. Meinaa kun minulla on ne, niin kyllä huomaa milloin sarja on muodostunut supersuosituksi ja oikeaksi rahasammoksi...
Siitä on jo 7 vuotta eikä kuusi. Suomessa ei näemmä osata laskea eikä kirjoittaa. PAKKO HUUTAA TÄSSÄKIN KOHTAA!!!!!!!!
Terveisiä vain toivoo Työtön näyttelijä Etelä-Suomesta - työtön opiskelija Itä-Savosta
7 kertaa HUH kirjoitti:
Siitä on jo 7 vuotta eikä kuusi. Suomessa ei näemmä osata laskea eikä kirjoittaa. PAKKO HUUTAA TÄSSÄKIN KOHTAA!!!!!!!!
Terveisiä vain toivoo Työtön näyttelijä Etelä-SuomestaTaitaa tämä sinun katkera, vihamielinen luonne olla työllistymisesi esteenä.
- Työllistetty huoltomies
työtön opiskelija Itä-Savosta kirjoitti:
Taitaa tämä sinun katkera, vihamielinen luonne olla työllistymisesi esteenä.
Katkeraa tai vihamielistä,
Suomessa ei osata laskea eikä
kirjoittaa, enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191514
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81477Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248