Milloin sinkkuelämää tuli ekan kerran tv:stä, keskustelimme ystävän kanssa eikä kumpikaan muista..
Milloin s.e tuli ekan kerran tv:stä
6
821
Vastaukset
- niles
olla 2000 kevättalvella...
- ---
Mtv3:n sivuilta löysin tiedon, että sinkkuelämän Suomen ensi-ilta oli 1.6.1999.
- ....
Onpas siitäkin jo kauan! 6 vuotta... Ja hauska ero sarjan ekojen ja viimeisten kausien välillä. Meinaa kun minulla on ne, niin kyllä huomaa milloin sarja on muodostunut supersuosituksi ja oikeaksi rahasammoksi...
- 7 kertaa HUH
.... kirjoitti:
Onpas siitäkin jo kauan! 6 vuotta... Ja hauska ero sarjan ekojen ja viimeisten kausien välillä. Meinaa kun minulla on ne, niin kyllä huomaa milloin sarja on muodostunut supersuosituksi ja oikeaksi rahasammoksi...
Siitä on jo 7 vuotta eikä kuusi. Suomessa ei näemmä osata laskea eikä kirjoittaa. PAKKO HUUTAA TÄSSÄKIN KOHTAA!!!!!!!!
Terveisiä vain toivoo Työtön näyttelijä Etelä-Suomesta - työtön opiskelija Itä-Savosta
7 kertaa HUH kirjoitti:
Siitä on jo 7 vuotta eikä kuusi. Suomessa ei näemmä osata laskea eikä kirjoittaa. PAKKO HUUTAA TÄSSÄKIN KOHTAA!!!!!!!!
Terveisiä vain toivoo Työtön näyttelijä Etelä-SuomestaTaitaa tämä sinun katkera, vihamielinen luonne olla työllistymisesi esteenä.
- Työllistetty huoltomies
työtön opiskelija Itä-Savosta kirjoitti:
Taitaa tämä sinun katkera, vihamielinen luonne olla työllistymisesi esteenä.
Katkeraa tai vihamielistä,
Suomessa ei osata laskea eikä
kirjoittaa, enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980