jostain ketjusta varmaan löytyy vastaus, mutta en löytänyt....
Miksi Marlena tappaa?
19
2877
Vastaukset
- mmiiinääää
No esnsinnäkin marleena ei tapa ( jonka nyt varmasti kaikki tietää?) ja marleena ''tappaa'' siksi ettei häntä paljastettaisi .
- päivien viemää
ja Romanin se "tappoi" sen takia koska se marlena ei halunnu että se menee katen kaa naimisiin.
- Muumi.
Stefano, on aivopessyt marlenan tappamaan! HÄN EI ITSE TIEDÄ ETTÄ ON MURHAAJA! paitsi silloin kun stefano ohjelmoi häntä! ensin murhaajaksi luullaan Marlenan kaksoisolentoa,hattieta,mutta sitten Marlena pidätetää!
- sara
Muumi. kirjoitti:
Stefano, on aivopessyt marlenan tappamaan! HÄN EI ITSE TIEDÄ ETTÄ ON MURHAAJA! paitsi silloin kun stefano ohjelmoi häntä! ensin murhaajaksi luullaan Marlenan kaksoisolentoa,hattieta,mutta sitten Marlena pidätetää!
stefano ei ole aivopessyt marlenaa vaan tony!!sitä paitsi murhaajaa ei ole.. ja stefano ei ohjelmoi marlenaa vaan marlena syö lääkkeitä joidenka johdosta hän muistaa tappaneensa "uhrit".
- Tiivari
Kaverini ja minä olemme lukeneet juonipaljastuksia ja niissä on kerrottu, että Tony olisi hypnotisoinut Marlenan. Syytä en tiedä, mutta niin kuitenkin on. :) Uskon että se selviää piakkoin!
- sara
marlena ei ole hypnotisoitu vaan hän syö lääkketitä joidenka johdosta hän muistaa murhanneensa "uhrit".
- kylläpäs.eipäs.
sara kirjoitti:
marlena ei ole hypnotisoitu vaan hän syö lääkketitä joidenka johdosta hän muistaa murhanneensa "uhrit".
kinastelkaa nyt siitä vielä pari päivää.
- maila.mielonen
Marlenalla on eri motiivi joka ikiseen murhaan. Tekijät antavat ymmärtää, että syy on edellisten peittely!
...Niin Marlenahan ei oo tehny näitä kaikkii "murhia" vaan Nicole tappoi Colinin ja Victorin...Siis viimeseks mainitun janin kanssa ja spoiler:
aivan kuten Marlenan tekemät "murhat",niin Nicolenkin tekemät ovat DiMeran juonia.- maila.mielonen
päikkärifani kirjoitti:
...Niin Marlenahan ei oo tehny näitä kaikkii "murhia" vaan Nicole tappoi Colinin ja Victorin...Siis viimeseks mainitun janin kanssa ja spoiler:
aivan kuten Marlenan tekemät "murhat",niin Nicolenkin tekemät ovat DiMeran juonia.Nicole tappoi Colinin, koska tämä uhkaili Nicolea. DeMiroilla ei ollut mitään tekemistä kumpienkaan kanssa
maila.mielonen kirjoitti:
Nicole tappoi Colinin, koska tämä uhkaili Nicolea. DeMiroilla ei ollut mitään tekemistä kumpienkaan kanssa
...Spoiler:
Totta on tuo että Nicole "tappoi" Colinin ihan kunnon motiivilla ja Victorin myös,mutta DiMeroilla oli osuus asiassa siinä missä Marlenankin tapauksessa,että Colin ja Victor pääty muiden tavoin sinne saarelle ja eivät siis olleetkaan kuolleet...
- Juonipaljastuksien lukija
......aivopesty tappamaan ihmisiä eikä se edes itse ymmärrä olevansa murhaaja..
- maiskis synttärit!
... tietää olevansa tappaja
- Maiskis synttärit
Marlena ei tapa vaan se no tiiät sen jutun kai... Sen takia Ihmisiä kuolee koska Tony aivopesee MaRleenaa "tappamaan" koska tony ja stefano (joka ei ole kuollut) haluaa vallata salemin! :(
- tuo viimeistään
selvis, että Marlena tietää tappaneensa ja pelosta, että John ilmoittaa murhaajan tappoi miehensäkin...hullua hommaa koko sarja, mutta on tullut vilkaistua...
- sara
mikä ihmisiä vaivaa kun he eivät usko??
- Ompa ihme
Mitä! Onks Stefano muka elos? Mä luulin vaa et se Tony on se ihmeen pahis, mut et Stefano...
- Toivon tietäväni
Marleena "tappaa" koska Tony on aivopessy sen! (Tony tai kukaan muukaan "murhattu" ei oo oikeesti kuollu)
Oikeesti kaikki "murhatut" on jollain Tonyn saarel jonka nimee en just nyt muista. =)- aamor88
...Tässä ihme murha episodissa ku kaikki on niin erimieltä???
Siihen ku löytyis vastaus niin hyvä olisi, mutta kohtahan se meille paljastuu tuota pikaa.
Sitten ollaan vähän enemmän selvillä tässä niin pitkässä murhaketjussa, joka olisi jo aika selvitä muuten alkaa meneen hermo, kun junnaa paikallaan sitä yhtä ja samaa eikä selvyys tule esille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532607
- 1971880
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91341- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901