Miksi Marlena tappaa?

??+

jostain ketjusta varmaan löytyy vastaus, mutta en löytänyt....

19

2906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmiiinääää

      No esnsinnäkin marleena ei tapa ( jonka nyt varmasti kaikki tietää?) ja marleena ''tappaa'' siksi ettei häntä paljastettaisi .

    • päivien viemää

      ja Romanin se "tappoi" sen takia koska se marlena ei halunnu että se menee katen kaa naimisiin.

      • Muumi.

        Stefano, on aivopessyt marlenan tappamaan! HÄN EI ITSE TIEDÄ ETTÄ ON MURHAAJA! paitsi silloin kun stefano ohjelmoi häntä! ensin murhaajaksi luullaan Marlenan kaksoisolentoa,hattieta,mutta sitten Marlena pidätetää!


      • sara
        Muumi. kirjoitti:

        Stefano, on aivopessyt marlenan tappamaan! HÄN EI ITSE TIEDÄ ETTÄ ON MURHAAJA! paitsi silloin kun stefano ohjelmoi häntä! ensin murhaajaksi luullaan Marlenan kaksoisolentoa,hattieta,mutta sitten Marlena pidätetää!

        stefano ei ole aivopessyt marlenaa vaan tony!!sitä paitsi murhaajaa ei ole.. ja stefano ei ohjelmoi marlenaa vaan marlena syö lääkkeitä joidenka johdosta hän muistaa tappaneensa "uhrit".


    • Tiivari

      Kaverini ja minä olemme lukeneet juonipaljastuksia ja niissä on kerrottu, että Tony olisi hypnotisoinut Marlenan. Syytä en tiedä, mutta niin kuitenkin on. :) Uskon että se selviää piakkoin!

      • sara

        marlena ei ole hypnotisoitu vaan hän syö lääkketitä joidenka johdosta hän muistaa murhanneensa "uhrit".


      • kylläpäs.eipäs.
        sara kirjoitti:

        marlena ei ole hypnotisoitu vaan hän syö lääkketitä joidenka johdosta hän muistaa murhanneensa "uhrit".

        kinastelkaa nyt siitä vielä pari päivää.


    • maila.mielonen

      Marlenalla on eri motiivi joka ikiseen murhaan. Tekijät antavat ymmärtää, että syy on edellisten peittely!

      • ...Niin Marlenahan ei oo tehny näitä kaikkii "murhia" vaan Nicole tappoi Colinin ja Victorin...Siis viimeseks mainitun janin kanssa ja spoiler:
        aivan kuten Marlenan tekemät "murhat",niin Nicolenkin tekemät ovat DiMeran juonia.


      • maila.mielonen
        päikkärifani kirjoitti:

        ...Niin Marlenahan ei oo tehny näitä kaikkii "murhia" vaan Nicole tappoi Colinin ja Victorin...Siis viimeseks mainitun janin kanssa ja spoiler:
        aivan kuten Marlenan tekemät "murhat",niin Nicolenkin tekemät ovat DiMeran juonia.

        Nicole tappoi Colinin, koska tämä uhkaili Nicolea. DeMiroilla ei ollut mitään tekemistä kumpienkaan kanssa


      • maila.mielonen kirjoitti:

        Nicole tappoi Colinin, koska tämä uhkaili Nicolea. DeMiroilla ei ollut mitään tekemistä kumpienkaan kanssa

        ...Spoiler:
        Totta on tuo että Nicole "tappoi" Colinin ihan kunnon motiivilla ja Victorin myös,mutta DiMeroilla oli osuus asiassa siinä missä Marlenankin tapauksessa,että Colin ja Victor pääty muiden tavoin sinne saarelle ja eivät siis olleetkaan kuolleet...


    • Juonipaljastuksien lukija

      ......aivopesty tappamaan ihmisiä eikä se edes itse ymmärrä olevansa murhaaja..

      • maiskis synttärit!

        ... tietää olevansa tappaja


    • Maiskis synttärit

      Marlena ei tapa vaan se no tiiät sen jutun kai... Sen takia Ihmisiä kuolee koska Tony aivopesee MaRleenaa "tappamaan" koska tony ja stefano (joka ei ole kuollut) haluaa vallata salemin! :(

      • tuo viimeistään

        selvis, että Marlena tietää tappaneensa ja pelosta, että John ilmoittaa murhaajan tappoi miehensäkin...hullua hommaa koko sarja, mutta on tullut vilkaistua...


      • sara

        mikä ihmisiä vaivaa kun he eivät usko??


      • Ompa ihme

        Mitä! Onks Stefano muka elos? Mä luulin vaa et se Tony on se ihmeen pahis, mut et Stefano...


    • Toivon tietäväni

      Marleena "tappaa" koska Tony on aivopessy sen! (Tony tai kukaan muukaan "murhattu" ei oo oikeesti kuollu)
      Oikeesti kaikki "murhatut" on jollain Tonyn saarel jonka nimee en just nyt muista. =)

      • aamor88

        ...Tässä ihme murha episodissa ku kaikki on niin erimieltä???
        Siihen ku löytyis vastaus niin hyvä olisi, mutta kohtahan se meille paljastuu tuota pikaa.
        Sitten ollaan vähän enemmän selvillä tässä niin pitkässä murhaketjussa, joka olisi jo aika selvitä muuten alkaa meneen hermo, kun junnaa paikallaan sitä yhtä ja samaa eikä selvyys tule esille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe