Miksi Marlena tappaa?

??+

jostain ketjusta varmaan löytyy vastaus, mutta en löytänyt....

19

2906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmiiinääää

      No esnsinnäkin marleena ei tapa ( jonka nyt varmasti kaikki tietää?) ja marleena ''tappaa'' siksi ettei häntä paljastettaisi .

    • päivien viemää

      ja Romanin se "tappoi" sen takia koska se marlena ei halunnu että se menee katen kaa naimisiin.

      • Muumi.

        Stefano, on aivopessyt marlenan tappamaan! HÄN EI ITSE TIEDÄ ETTÄ ON MURHAAJA! paitsi silloin kun stefano ohjelmoi häntä! ensin murhaajaksi luullaan Marlenan kaksoisolentoa,hattieta,mutta sitten Marlena pidätetää!


      • sara
        Muumi. kirjoitti:

        Stefano, on aivopessyt marlenan tappamaan! HÄN EI ITSE TIEDÄ ETTÄ ON MURHAAJA! paitsi silloin kun stefano ohjelmoi häntä! ensin murhaajaksi luullaan Marlenan kaksoisolentoa,hattieta,mutta sitten Marlena pidätetää!

        stefano ei ole aivopessyt marlenaa vaan tony!!sitä paitsi murhaajaa ei ole.. ja stefano ei ohjelmoi marlenaa vaan marlena syö lääkkeitä joidenka johdosta hän muistaa tappaneensa "uhrit".


    • Tiivari

      Kaverini ja minä olemme lukeneet juonipaljastuksia ja niissä on kerrottu, että Tony olisi hypnotisoinut Marlenan. Syytä en tiedä, mutta niin kuitenkin on. :) Uskon että se selviää piakkoin!

      • sara

        marlena ei ole hypnotisoitu vaan hän syö lääkketitä joidenka johdosta hän muistaa murhanneensa "uhrit".


      • kylläpäs.eipäs.
        sara kirjoitti:

        marlena ei ole hypnotisoitu vaan hän syö lääkketitä joidenka johdosta hän muistaa murhanneensa "uhrit".

        kinastelkaa nyt siitä vielä pari päivää.


    • maila.mielonen

      Marlenalla on eri motiivi joka ikiseen murhaan. Tekijät antavat ymmärtää, että syy on edellisten peittely!

      • ...Niin Marlenahan ei oo tehny näitä kaikkii "murhia" vaan Nicole tappoi Colinin ja Victorin...Siis viimeseks mainitun janin kanssa ja spoiler:
        aivan kuten Marlenan tekemät "murhat",niin Nicolenkin tekemät ovat DiMeran juonia.


      • maila.mielonen
        päikkärifani kirjoitti:

        ...Niin Marlenahan ei oo tehny näitä kaikkii "murhia" vaan Nicole tappoi Colinin ja Victorin...Siis viimeseks mainitun janin kanssa ja spoiler:
        aivan kuten Marlenan tekemät "murhat",niin Nicolenkin tekemät ovat DiMeran juonia.

        Nicole tappoi Colinin, koska tämä uhkaili Nicolea. DeMiroilla ei ollut mitään tekemistä kumpienkaan kanssa


      • maila.mielonen kirjoitti:

        Nicole tappoi Colinin, koska tämä uhkaili Nicolea. DeMiroilla ei ollut mitään tekemistä kumpienkaan kanssa

        ...Spoiler:
        Totta on tuo että Nicole "tappoi" Colinin ihan kunnon motiivilla ja Victorin myös,mutta DiMeroilla oli osuus asiassa siinä missä Marlenankin tapauksessa,että Colin ja Victor pääty muiden tavoin sinne saarelle ja eivät siis olleetkaan kuolleet...


    • Juonipaljastuksien lukija

      ......aivopesty tappamaan ihmisiä eikä se edes itse ymmärrä olevansa murhaaja..

      • maiskis synttärit!

        ... tietää olevansa tappaja


    • Maiskis synttärit

      Marlena ei tapa vaan se no tiiät sen jutun kai... Sen takia Ihmisiä kuolee koska Tony aivopesee MaRleenaa "tappamaan" koska tony ja stefano (joka ei ole kuollut) haluaa vallata salemin! :(

      • tuo viimeistään

        selvis, että Marlena tietää tappaneensa ja pelosta, että John ilmoittaa murhaajan tappoi miehensäkin...hullua hommaa koko sarja, mutta on tullut vilkaistua...


      • sara

        mikä ihmisiä vaivaa kun he eivät usko??


      • Ompa ihme

        Mitä! Onks Stefano muka elos? Mä luulin vaa et se Tony on se ihmeen pahis, mut et Stefano...


    • Toivon tietäväni

      Marleena "tappaa" koska Tony on aivopessy sen! (Tony tai kukaan muukaan "murhattu" ei oo oikeesti kuollu)
      Oikeesti kaikki "murhatut" on jollain Tonyn saarel jonka nimee en just nyt muista. =)

      • aamor88

        ...Tässä ihme murha episodissa ku kaikki on niin erimieltä???
        Siihen ku löytyis vastaus niin hyvä olisi, mutta kohtahan se meille paljastuu tuota pikaa.
        Sitten ollaan vähän enemmän selvillä tässä niin pitkässä murhaketjussa, joka olisi jo aika selvitä muuten alkaa meneen hermo, kun junnaa paikallaan sitä yhtä ja samaa eikä selvyys tule esille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe