Viimeaikaiset tapahtumat ovat olleet sitä luokkaa, että muutoksia on tultava.
Olavi Mäenpää olisi kyvykäs ajamaan meidän asiaamme eduskunnassa.
Änestäkäämme siis hänet sinne.!
Olavi Mäenpää eduskuntaan
15
2498
Vastaukset
- skorpion
ehdottomasti kannatan Mäenpäätä. hänellä on todella järkevät asiat jotka täytyy laittaa kuntoon.ja koskaan en ole aikaisemmin pitänyt hänestä,mutta nyt olen huomannut kuin tärkeää asiaa hän ajaa.toivottavasti hän saa erittäin paljon kannatusta.
- Herra Ruiskakkanen
Maksan Kokoomukselle jässäriä Turussa, mutta Mäenpäätä äänestin viimeksi kunnallisvaaleissakin ja aion myös jatkossa äänestää.
Toivottavasti Mäenpää pitää päänsä turuntautisia vastaan.
- joopa joo
Kai sinne eduskuntaan joku suuri suinen suunsoittaja aina tavitaan.
- ainoastaan
jarruttaa kaikkia kaupungin valtuuston keskusteluja. ei saa mitään ajettua läpi kun yksi urpo vastustaa vaan periaatteesta. se vastustais vaikka pakolaiskiintiöiden pienentämistä vastaa, jos muut olisivat sen puolella
- hoohoo
taidat olla demari itse...tai vielä pahempaa...vihreä???
- sinä
hoohoo kirjoitti:
taidat olla demari itse...tai vielä pahempaa...vihreä???
sitten olet? pelle?
- Jaketsu82
Ei todellakaan tee tiukkaa äänestää Olavi Mäenpäätä jos ehdolle asettuu...On se hyvä että EDES yhtä heppua siellä kiinnostaa ratkaista todelliset ongelmat. Mutta onhan se aikamoista tuulimyllyjä vastaan taistelua kun muut jaksavat kaikista viimeaikaisista tapahtumista huolimatta jauhaa monikulttuurisuudesta ja kotouttamisesta sun muusta shitistä...
- vesittää kaiken
Mäenpää on vesittänyt uskomattoman määrän hyviä hankkeita. Vesityksen syyksi riittää se, että hän ei ole itse keksinyt sitä. Mies on Häirikkö, isolla H:lla
- hyvä
vesittää kaiken kirjoitti:
Mäenpää on vesittänyt uskomattoman määrän hyviä hankkeita. Vesityksen syyksi riittää se, että hän ei ole itse keksinyt sitä. Mies on Häirikkö, isolla H:lla
Vihdoinkin Mies joka osaa puuttua ajankohtaisiin asioihin.
Mauno Koivisto sanoi aina "pitäis tehrä jotain" ja lähti snjälkeen pelaaman lentopallia - vaan.
Mutta siten avasi portit Venäjän Ns :paluumutajarikolisille - perkele. Suomelle!
Ehdotan, että Mäenpää purkisi vaikka Vinku-Kaplandin parlamenttiin.
Suomalaiset voittaisivat aina.
- Etkö seuraa miten kävi?
Aivan samalla tavalla kuin nyt Mäenpään puolesta uhottiin viime vaalien alla Helsingin seudulla Halmeen puolesta. Halmeen piti olla ties mikä messias, viikinki, reilu jätkä, kalevalaisen perinteen puolustaja ja niin edelleen, joka pistää asiat kuntoon ja uskaltaa puhua. Niinpä niin, nyt kannattaisi katsoa, mitä kansanedustaja Halme on saanut aikaan. Niin, mitä?
Kaikkein parasta olisi, että Mäenpään puolesta heiluvat tahot aloittaisivat muutoksen omasta itsestään ja miettisivät, mikä nykytilanne on, mistä se johtuu, mitä sille voisi tehdä ja olisiko omassa toiminnassa ja asenteissa jotakin kehittämisen varaa. Yksinkertaisesti ajattelisivat enemmän ennen kuin kirjoittavat. Samaa pohdiskelua suosittelen kaikille katuväkivallan osapuolille. Maailma ei ole mustavalkoinen eivätkä ratkaisut helppoja, aito muutos vaatii ajattelua, tietoa ja ymmärrystä. Mutta aina on helpompi pistää kaikki ongelmat toisten syyksi ja sitten huudattaa valtaan populisteja, jotka muka ratkaisevat ongelmat. Siinä huumassa sitten unohtuu, että tärkein tässäkin asiassa on meistä jokainen itse. - Reipu33
Mäenpää on vain tyhmähkö pelle, jonka tyylillä asioita ei ajeta eteenpäin, pikemminkin päinvastoin...Kuten on nähty valtuustossa.
- asioista selvillä
Mäenpää eduskuntaan loppuelämäkseen, jotta pysyy poissa Turusta. Mainitkaa yksikin merkittävä Olavin aikaansaannos. Tiedättekö, paljonko hänen temppuilunsa maksavat turkulaisille veronmaksajille?
- Palanut
No kun kaikki täällä tietävät, niin antakaapa esimerkkejä, mitä Mäenpää on jarruttanut ja millä tavalla tuhlaa veronmaksajien rahoja. Veturipuistoa ja muuta turhaa täällä tarvitaan, mutta ei esimerkiksi lapsille luistelukenttiä, vanhuksille ja sairaille hoitoa?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632