Jos syntymäkoti ja sitä tukeva yhteiskunta on mahdollistanut järjenkipinän otsanahan taa
sitä on terveellistä käyttää.
'Kukkotappelu' presidentin tavasta hoitaa Suomen perustuslakiin kirjattuja tehtäviä
jatkuu 'höynenet pöllyten' puolesta ja vastaan.
Jos asioita niukkaakin niukemmin kärjistää - pressaduuniahan näytetään
kaikkein asiantuntevimmin johdettavan ns. takapenkiltä...neuvonantajien taholta, joiden
jalat on vielä tukevasti vanhempien pöydän alla.
Suomen Tasavallan jokaisella 11 presidentillä on ollut oma tapa hoitaa virkaansa.
Näin tulee olemaan jatkossakin.
Suomalainen sananlasku sanoo presidenttiyteenkin liittyen:
Talo elää tavallaan, vieraat menee ajallaan!
Ei kynttilää vakan alle!
4
170
Vastaukset
- vekin alta ei
"kynttilää" löydy. Kaikkiin mielipiteisiin pitää ensin "kansan mielipide" luodata.
- perustelut
Miten Halonen voi tehdä kansan mielipiteen mukaan, täällähän päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen persupojat väittää ettei Halosella ole minkäänlaista kannatusta, jos Halonen toimisi aina sen mukaan mikä on kansan mielipide, kai hänellä olisi kansan kannatus ja tuki.
- capt. cöpenick
Eihän ojarumpupolitiikkaakaan hoideta kysymällä rummunpaikkaa ohikulkevilta.
"kaikkiin mielipiteisiin pitää ensin luodata kansan mielipide".
Tätä just avauksessani tarkoitin. Henkilöillä, joilla ei ole höykäsen pöläystä
edes oman taloudensa hoitamisesta, ovat täällä suuna päänä opettamassa toista kauttaan
virkaa hoitavalle pressalle, miten tämän tulee
tonttiaan hoitaa.
Pelaa toisinkin päin - ihmisillä joilla on ns. nälliä lipan alla käsittävät
perusasiat ikään kuin jo otsanahallaan.
Eivät se täällä pyöri asiantuntijoina ikäänkuin Suomi olisi keksitty v.2005! - capt. cöpenick
capt. cöpenick kirjoitti:
Eihän ojarumpupolitiikkaakaan hoideta kysymällä rummunpaikkaa ohikulkevilta.
"kaikkiin mielipiteisiin pitää ensin luodata kansan mielipide".
Tätä just avauksessani tarkoitin. Henkilöillä, joilla ei ole höykäsen pöläystä
edes oman taloudensa hoitamisesta, ovat täällä suuna päänä opettamassa toista kauttaan
virkaa hoitavalle pressalle, miten tämän tulee
tonttiaan hoitaa.
Pelaa toisinkin päin - ihmisillä joilla on ns. nälliä lipan alla käsittävät
perusasiat ikään kuin jo otsanahallaan.
Eivät se täällä pyöri asiantuntijoina ikäänkuin Suomi olisi keksitty v.2005!Penätään jo pres. Halosen Natokantaa. Jo vaalirumban aikana useimmille asia tuli selväksi.
Asia ei ole tällä hetkellä Suomelle ajankohtainen. Sitä paitsi.
Eduskunta aikanaan esittelee Natokysymyksenkin presidentille.
Tulevissa ensi kevään eduskuntavaaleissa kysymystä puidaan ees taas ja taas taas.
Jokaisella puolueella tulee olemaan omat kantansa Nato kuin muidenkin asioiden osalta. Eli;
Kaarnalaivan kipparit taas ohjailemassa valtakunnan laivaa.
Tokihan sitä kysellä saa, mutta ei kai sitä pyörää tartte joka ilta uudelleen keksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429