Ei kynttilää vakan alle!

Jos syntymäkoti ja sitä tukeva yhteiskunta on mahdollistanut järjenkipinän otsanahan taa
sitä on terveellistä käyttää.

'Kukkotappelu' presidentin tavasta hoitaa Suomen perustuslakiin kirjattuja tehtäviä
jatkuu 'höynenet pöllyten' puolesta ja vastaan.

Jos asioita niukkaakin niukemmin kärjistää - pressaduuniahan näytetään
kaikkein asiantuntevimmin johdettavan ns. takapenkiltä...neuvonantajien taholta, joiden
jalat on vielä tukevasti vanhempien pöydän alla.

Suomen Tasavallan jokaisella 11 presidentillä on ollut oma tapa hoitaa virkaansa.
Näin tulee olemaan jatkossakin.

Suomalainen sananlasku sanoo presidenttiyteenkin liittyen:

Talo elää tavallaan, vieraat menee ajallaan!

4

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vekin alta ei

      "kynttilää" löydy. Kaikkiin mielipiteisiin pitää ensin "kansan mielipide" luodata.

      • perustelut

        Miten Halonen voi tehdä kansan mielipiteen mukaan, täällähän päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen persupojat väittää ettei Halosella ole minkäänlaista kannatusta, jos Halonen toimisi aina sen mukaan mikä on kansan mielipide, kai hänellä olisi kansan kannatus ja tuki.


      • capt. cöpenick

        Eihän ojarumpupolitiikkaakaan hoideta kysymällä rummunpaikkaa ohikulkevilta.
        "kaikkiin mielipiteisiin pitää ensin luodata kansan mielipide".

        Tätä just avauksessani tarkoitin. Henkilöillä, joilla ei ole höykäsen pöläystä
        edes oman taloudensa hoitamisesta, ovat täällä suuna päänä opettamassa toista kauttaan
        virkaa hoitavalle pressalle, miten tämän tulee
        tonttiaan hoitaa.

        Pelaa toisinkin päin - ihmisillä joilla on ns. nälliä lipan alla käsittävät
        perusasiat ikään kuin jo otsanahallaan.
        Eivät se täällä pyöri asiantuntijoina ikäänkuin Suomi olisi keksitty v.2005!


      • capt. cöpenick
        capt. cöpenick kirjoitti:

        Eihän ojarumpupolitiikkaakaan hoideta kysymällä rummunpaikkaa ohikulkevilta.
        "kaikkiin mielipiteisiin pitää ensin luodata kansan mielipide".

        Tätä just avauksessani tarkoitin. Henkilöillä, joilla ei ole höykäsen pöläystä
        edes oman taloudensa hoitamisesta, ovat täällä suuna päänä opettamassa toista kauttaan
        virkaa hoitavalle pressalle, miten tämän tulee
        tonttiaan hoitaa.

        Pelaa toisinkin päin - ihmisillä joilla on ns. nälliä lipan alla käsittävät
        perusasiat ikään kuin jo otsanahallaan.
        Eivät se täällä pyöri asiantuntijoina ikäänkuin Suomi olisi keksitty v.2005!

        Penätään jo pres. Halosen Natokantaa. Jo vaalirumban aikana useimmille asia tuli selväksi.
        Asia ei ole tällä hetkellä Suomelle ajankohtainen. Sitä paitsi.

        Eduskunta aikanaan esittelee Natokysymyksenkin presidentille.

        Tulevissa ensi kevään eduskuntavaaleissa kysymystä puidaan ees taas ja taas taas.

        Jokaisella puolueella tulee olemaan omat kantansa Nato kuin muidenkin asioiden osalta. Eli;
        Kaarnalaivan kipparit taas ohjailemassa valtakunnan laivaa.

        Tokihan sitä kysellä saa, mutta ei kai sitä pyörää tartte joka ilta uudelleen keksiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe