Loppu turhalle riitelylle

Olen huomannut että näillä palstoilla on ollut jonkinverran turhaa riitelyä luterilaisten ja helluntailaisten välillä.
Olen sitä mieltä että turhat riidat tulisi laittaa pois.
Meidän tulisi koittaa olla yhtä.Yhteydessä keskenämme.Sillä on Jeesuksen Kristuksen tahto että kristityt olisivat yhtä.
Kyllähän minä sen voin myöntää että luterilaisessa kirkossa on paljon korjaamisen varaa ei siinä mitään.
Ja olen minä jonkin verran tekemisissä teidän helluntailaisten kanssa ja asiat sujuvat aika lailla ilman ihmeempiä ongelmia.Esim.yksi parhaista kavereistani sattuu olemaan helluntailainen ja olen joskus käynyt kanssanne pelaamassa jalkapalloa.

Yksi hyvä yhteyden muoto voisi olla seka-avioliitto luterilaisten ja helluntailaisten välillä.Ja ajattelin kysyä teiltä helluntailaisnaiset kun osa teistä nyt on tollasia mussukoita että olenko minä teidän mielestänne sen verran ihana ja hurmaava että voisitte kuvitella meneväni kanssani naimisiin.

4

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkku

mutta kiinnostaa? Olisko Nokia Missiossa hyviä?

• Tässä sinulle.

En taatusti menisi kanssasi naimisiin, koska en ole homo ja luterilaiset lapsikastetut ovat kerettiläisiä. Jälkimmäinen syy on painavampi.

• M@k3

Hieman erilaisessa paketissa, ei tosiaankaan mitään syytä riitelyyn.

• Apostoli35

Kumpikin taho kilpailee "raamatullisemmalla" tulkinnallaan, mutta otanpa tähän kolmannen tulkinnan rinnalle. Adventistithan pesevät toistensa jalat ennen ehtoollista ja jos ko. Raamatunkohdan lukee, miten itseään raamatatullisina tahoina pitävät tahot ovat hylänneet vaikka Jeesus kehoittaaa tekemään samoin? En ole adventisti, mutta kommenttini tarkoitus on tuoda esiin se, että kuinka tarkkaan mikäkin taho noudattaa Raamattua ja miksi hylkää osan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      43
      5744
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      44
      5263
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3678
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3643
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3116
    6. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3093
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2844
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57