Hyvää huomenta:))))))))))

aliisa

ja mukavaa alkanutta viikkoa kaikille huuhaalaisille:))))Toivottavasti te nukuitte hyvin,mun luona nukkumatti unohti vierailla :O/ Mutta nyt aamukahville :))

28

1862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nukuttu on hyvin tyyny kainalos..=;0))) ja eeeeeerittäin kivasti aamu lähtenyt käyntiin...

• kipparinoma

Aliisalle ja aivan kaikille:o)
      Arvaa mikäs se täällä näkyvyyttä haittaa ja HAISEE nenuun....:o/?

• Paukku Petteri

Onko se pieru?

• aliisa

savu ;O))))mahtokohan arvaus mennä oikeen ;O))

• kipparinoma
        Paukku Petteri kirjoitti:

Onko se pieru?

se neljää viikkoa siel savuta...Isoveli venäläinen kulottaa ja savustaa mut evakkoon...jonnekkin kuusen juureen kai..:o/

• kipparinoma
        aliisa kirjoitti:

savu ;O))))mahtokohan arvaus mennä oikeen ;O))

yllätys, yllätys...sehän se vaan on...jo neljä viikkoa...huoh...Kohta mä laattaan...ja ihan oikeesti!!

• aliisa
        kipparinoma kirjoitti:

yllätys, yllätys...sehän se vaan on...jo neljä viikkoa...huoh...Kohta mä laattaan...ja ihan oikeesti!!

ei ihmisiä saa elävänä savustaa...varsinkaan mun kaksoissiskooni ;O))

• tulkita niin,
        kipparinoma kirjoitti:

että nimimerkkisi on päässyt syyntakeettomasta tilasta seurauksen takuuvarmaan tilaan?;)

• kipparinoma
        tulkita niin, kirjoitti:

että nimimerkkisi on päässyt syyntakeettomasta tilasta seurauksen takuuvarmaan tilaan?;)

ja seuraus....Helsingin matkallani hörpiskelin aamukahvissani,päiväkahvissani ja iltakahvissanikin koivunsiemeniä...Mä en sitä halunnut, mut koivut ei mua kuunnelleet....Siis...seurausta vaan tää kaikki:o/

• Dj Pervo
      • aliisa

Hyvää työpäivää :)

• Dj Pervo

• aliisa

• sola"

Tajuton yö
      ..nukuin kuin potsis
      uuras on työ
      ..tehdä jos hotsis

Sumpit jo keitin
      ..valtavan sakeat
      Voltin niist heitin
      ..solavan makeat

Hienoa päivää Aliisa ja kaikki :)

• aliisa

oikein mukavaa päivää sullekin ;O))

• galileoo

pilvisestä pääkaupungista

• aliisa

pilvistä on täälläkin....mietinkin juuri,uskallanko lähteä pyöräileen kaupunkiin...jos alkaa sataan ...

• galileoo
        aliisa kirjoitti:

pilvistä on täälläkin....mietinkin juuri,uskallanko lähteä pyöräileen kaupunkiin...jos alkaa sataan ...

sen käsityksen että huomenna pitäisi tulla vettä. kivaa on sitä odotettukin.

• aliisa
        galileoo kirjoitti:

sen käsityksen että huomenna pitäisi tulla vettä. kivaa on sitä odotettukin.

tosin vain vähän...olin myös ymmärtävinäni,että huomenna satelee aika rankastikin täällä päin,ja ukkostaakin ehkä...ihanaa,rakastan ukonilmaa ;O))

• galileoo
        aliisa kirjoitti:

tosin vain vähän...olin myös ymmärtävinäni,että huomenna satelee aika rankastikin täällä päin,ja ukkostaakin ehkä...ihanaa,rakastan ukonilmaa ;O))

kunnon ukonilma toisaalta on sitä luvattu aiemminkin, toivottavasti se tulee.

• aliisa
        galileoo kirjoitti:

kunnon ukonilma toisaalta on sitä luvattu aiemminkin, toivottavasti se tulee.

mutta nyt mielikuva,että huomenna pyöräilen kaupunkiin kaatosateessa ,salamoiden välähdellessä pääni päälle ja ukkosen jyristessä,sai mut vakuuttumaan,että lähden todellakin tänään sinne kaupunkiin...selvennykseksi vielä,talous on autoton...

• galileoo
        aliisa kirjoitti:

mutta nyt mielikuva,että huomenna pyöräilen kaupunkiin kaatosateessa ,salamoiden välähdellessä pääni päälle ja ukkosen jyristessä,sai mut vakuuttumaan,että lähden todellakin tänään sinne kaupunkiin...selvennykseksi vielä,talous on autoton...

kuullosta minun mielestänikään kovin hyvältä ajATUKSELTA.

• aliisa
        galileoo kirjoitti:

kuullosta minun mielestänikään kovin hyvältä ajATUKSELTA.

ukonilmasta pitää nauttia kotosalla,vaikka partsila...ei vettä valuvana kaupoissa...eli taidanpa tästä nyt lähteä...hyvää päivän jatkoa sinulle :)

• galileoo
        aliisa kirjoitti:

ukonilmasta pitää nauttia kotosalla,vaikka partsila...ei vettä valuvana kaupoissa...eli taidanpa tästä nyt lähteä...hyvää päivän jatkoa sinulle :)

toivottavasti saat hoitaa asit kastumatta.

• tintuska

maanantai-iltapäivää kans kaikille huuhaalaisille, lapset koulussa, vapaapäivää tässä viettelen, loppuviikko meneekin sit töissä :)

• aliisa

Täällä alkaa koulut huomenna vasta :)

• tintuska
        aliisa kirjoitti:

Täällä alkaa koulut huomenna vasta :)

koulut alkoivat jo viimeviikon torstaina, varmaankin on sitten pidempi joululoma :)

• aliisa
        tintuska kirjoitti:

koulut alkoivat jo viimeviikon torstaina, varmaankin on sitten pidempi joululoma :)

joululoma on pidempi tai kesäloma alkaa aiemmin ...

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      228
      7620
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5070
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4792
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3448
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2015
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1900
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1829
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1687
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1619
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      149
      1376
    Aihe