ja mukavaa alkanutta viikkoa kaikille huuhaalaisille:))))Toivottavasti te nukuitte hyvin,mun luona nukkumatti unohti vierailla :O/ Mutta nyt aamukahville :))
Hyvää huomenta:))))))))))
28
1862
Vastaukset
nukuttu on hyvin tyyny kainalos..=;0))) ja eeeeeerittäin kivasti aamu lähtenyt käyntiin...
- kipparinoma
Aliisalle ja aivan kaikille:o)
Arvaa mikäs se täällä näkyvyyttä haittaa ja HAISEE nenuun....:o/?- Paukku Petteri
Onko se pieru?
- aliisa
savu ;O))))mahtokohan arvaus mennä oikeen ;O))
- kipparinoma
Paukku Petteri kirjoitti:
Onko se pieru?
se neljää viikkoa siel savuta...Isoveli venäläinen kulottaa ja savustaa mut evakkoon...jonnekkin kuusen juureen kai..:o/
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
savu ;O))))mahtokohan arvaus mennä oikeen ;O))
yllätys, yllätys...sehän se vaan on...jo neljä viikkoa...huoh...Kohta mä laattaan...ja ihan oikeesti!!
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
yllätys, yllätys...sehän se vaan on...jo neljä viikkoa...huoh...Kohta mä laattaan...ja ihan oikeesti!!
ei ihmisiä saa elävänä savustaa...varsinkaan mun kaksoissiskooni ;O))
- tulkita niin,
kipparinoma kirjoitti:
että nimimerkkisi on päässyt syyntakeettomasta tilasta seurauksen takuuvarmaan tilaan?;)
- kipparinoma
tulkita niin, kirjoitti:
että nimimerkkisi on päässyt syyntakeettomasta tilasta seurauksen takuuvarmaan tilaan?;)
ja seuraus....Helsingin matkallani hörpiskelin aamukahvissani,päiväkahvissani ja iltakahvissanikin koivunsiemeniä...Mä en sitä halunnut, mut koivut ei mua kuunnelleet....Siis...seurausta vaan tää kaikki:o/
- Dj Pervo
Olla taas töissä....
http://waiski.net/maanantai/01.gif- aliisa
Hyvää työpäivää :)
- Dj Pervo
aliisa kirjoitti:
Hyvää työpäivää :)
.....Syönkö sut....
http://www.b0g.org/wsnm/uploads/ongaurd.jpg - aliisa
Dj Pervo kirjoitti:
.....Syönkö sut....
http://www.b0g.org/wsnm/uploads/ongaurd.jpgnäköinen otus ;O))
- sola"
Tajuton yö
..nukuin kuin potsis
uuras on työ
..tehdä jos hotsis
Sumpit jo keitin
..valtavan sakeat
Voltin niist heitin
..solavan makeat
Hienoa päivää Aliisa ja kaikki :)- aliisa
oikein mukavaa päivää sullekin ;O))
- galileoo
pilvisestä pääkaupungista
- aliisa
pilvistä on täälläkin....mietinkin juuri,uskallanko lähteä pyöräileen kaupunkiin...jos alkaa sataan ...
- galileoo
aliisa kirjoitti:
pilvistä on täälläkin....mietinkin juuri,uskallanko lähteä pyöräileen kaupunkiin...jos alkaa sataan ...
sen käsityksen että huomenna pitäisi tulla vettä. kivaa on sitä odotettukin.
- aliisa
galileoo kirjoitti:
sen käsityksen että huomenna pitäisi tulla vettä. kivaa on sitä odotettukin.
tosin vain vähän...olin myös ymmärtävinäni,että huomenna satelee aika rankastikin täällä päin,ja ukkostaakin ehkä...ihanaa,rakastan ukonilmaa ;O))
- galileoo
aliisa kirjoitti:
tosin vain vähän...olin myös ymmärtävinäni,että huomenna satelee aika rankastikin täällä päin,ja ukkostaakin ehkä...ihanaa,rakastan ukonilmaa ;O))
kunnon ukonilma toisaalta on sitä luvattu aiemminkin, toivottavasti se tulee.
- aliisa
galileoo kirjoitti:
kunnon ukonilma toisaalta on sitä luvattu aiemminkin, toivottavasti se tulee.
mutta nyt mielikuva,että huomenna pyöräilen kaupunkiin kaatosateessa ,salamoiden välähdellessä pääni päälle ja ukkosen jyristessä,sai mut vakuuttumaan,että lähden todellakin tänään sinne kaupunkiin...selvennykseksi vielä,talous on autoton...
- galileoo
aliisa kirjoitti:
mutta nyt mielikuva,että huomenna pyöräilen kaupunkiin kaatosateessa ,salamoiden välähdellessä pääni päälle ja ukkosen jyristessä,sai mut vakuuttumaan,että lähden todellakin tänään sinne kaupunkiin...selvennykseksi vielä,talous on autoton...
kuullosta minun mielestänikään kovin hyvältä ajATUKSELTA.
- aliisa
galileoo kirjoitti:
kuullosta minun mielestänikään kovin hyvältä ajATUKSELTA.
ukonilmasta pitää nauttia kotosalla,vaikka partsila...ei vettä valuvana kaupoissa...eli taidanpa tästä nyt lähteä...hyvää päivän jatkoa sinulle :)
- galileoo
aliisa kirjoitti:
ukonilmasta pitää nauttia kotosalla,vaikka partsila...ei vettä valuvana kaupoissa...eli taidanpa tästä nyt lähteä...hyvää päivän jatkoa sinulle :)
toivottavasti saat hoitaa asit kastumatta.
- tintuska
maanantai-iltapäivää kans kaikille huuhaalaisille, lapset koulussa, vapaapäivää tässä viettelen, loppuviikko meneekin sit töissä :)
- aliisa
Täällä alkaa koulut huomenna vasta :)
- tintuska
aliisa kirjoitti:
Täällä alkaa koulut huomenna vasta :)
koulut alkoivat jo viimeviikon torstaina, varmaankin on sitten pidempi joululoma :)
- aliisa
tintuska kirjoitti:
koulut alkoivat jo viimeviikon torstaina, varmaankin on sitten pidempi joululoma :)
joululoma on pidempi tai kesäloma alkaa aiemmin ...
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2287620
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455070- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301900- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371619
- 1491376