Harjoitatko noituutta?

...

Näky-konfferenssi lähestyy... saatana on taas tulossa kaupunkiin, Helsinkiin siis. Joskus se kuulemma kävi Moskovassa.
Raamatussa sanotaan, että tottelemattomuus on taikuuden syntiä.
Tottelemattomuus on sitä, että ihmiset halveksivat Raamatun sanaa, eivätkä tottele Jumalaa omassa elämässään. Kaikkea saastaa ja pahuutta täynnä olevat sydämet haluavat kuitenkin joskus olla uskovaisia. saatana näkee sen ja saa oikeutetusti eksyttää ihmiset kaikenlaisiin velhouksiin kuten toronton herätys. Lukekaa Raamatusta kertomus noita Simonista, niin ymmärrätte, mitä tarkoitan.
Jos menet Näky-konfferenssiin, osallistut saatananpalvonta messuun. Saat sieltä voitelua ja voit olla väkevänä saatanan aseena eksyttämässä, jos mahdollista, valittujakin...

37

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkkeesi

Huh huh ota rennosti välillä.
      Ei se piru joka oksalla istu.

• ...

vastaan, vai kuinka? Ei se piru joka oksalla istu, mutta vähintään joka toisella...

• miten Jeesus toimi
        ... kirjoitti:

vastaan, vai kuinka? Ei se piru joka oksalla istu, mutta vähintään joka toisella...

Lueppas miten Jeesus toimi Raamatusta.
        Ihminen huusi kaatui kiemurteli ja vapautui Jeesuksen rukoilun tuloksena.
        Niin monella eritavalla ihmisiä paranee, että mikä sinä olet sanomaan mikä on Jumalasta ja mikä ei.
        Et siteeraa Raamattua vaan omiasi ja pelkojasi tuot julki.
        Palkäät tulla Valkeuteen.

• ...
        miten Jeesus toimi kirjoitti:

Lueppas miten Jeesus toimi Raamatusta.
        Ihminen huusi kaatui kiemurteli ja vapautui Jeesuksen rukoilun tuloksena.
        Niin monella eritavalla ihmisiä paranee, että mikä sinä olet sanomaan mikä on Jumalasta ja mikä ei.
        Et siteeraa Raamattua vaan omiasi ja pelkojasi tuot julki.
        Palkäät tulla Valkeuteen.

mutta niiden olisi syytä pelätä, jotka ovat ilmiön kahleissa... Helvettiin se toronton "siunauksen" tie vie...
        Eihän Jeesuksen toimintaa tarvitse sotkea torontolaisuuteen (saatana eksyttää lopun aikoina Raamatun mukaan ihmeillä ja tunnusteoilla). Mitä Jeesus sanoi niistä fariseuksista, jotka puhdistivat itsensä ulkopuolelta, mutta olivat sisältä täynnä kaikkea saastaa?

• Joku
        ... kirjoitti:

mutta niiden olisi syytä pelätä, jotka ovat ilmiön kahleissa... Helvettiin se toronton "siunauksen" tie vie...
        Eihän Jeesuksen toimintaa tarvitse sotkea torontolaisuuteen (saatana eksyttää lopun aikoina Raamatun mukaan ihmeillä ja tunnusteoilla). Mitä Jeesus sanoi niistä fariseuksista, jotka puhdistivat itsensä ulkopuolelta, mutta olivat sisältä täynnä kaikkea saastaa?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000007999913

Joku

• ...
        Joku kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000007999913

Joku

ja tunnemme Jumalan sanan, voimme olla niiden asioiden valossa varmoja siitä, että olemme Jumalassa. Uskovien yhteydessä myöskin tulee kasvaa. Torontolaisuuden keskeinen elementti on itsensä koroittaminen. Jos ihminen haluaa ennemmin koroittaa Jeesusta ja tuntee oman syntisyytensä, voi hän olla varma siitä, että on Kristuksessa. Meidän tulee vähetä ja Hänen kasvaa... Siinä on oiva mittari. Minä en muuten koroita itseäni, koska kukaan ei tiedä kuka olen... Tämä vain tällaisena ennakointina.

• Joku
        ... kirjoitti:

ja tunnemme Jumalan sanan, voimme olla niiden asioiden valossa varmoja siitä, että olemme Jumalassa. Uskovien yhteydessä myöskin tulee kasvaa. Torontolaisuuden keskeinen elementti on itsensä koroittaminen. Jos ihminen haluaa ennemmin koroittaa Jeesusta ja tuntee oman syntisyytensä, voi hän olla varma siitä, että on Kristuksessa. Meidän tulee vähetä ja Hänen kasvaa... Siinä on oiva mittari. Minä en muuten koroita itseäni, koska kukaan ei tiedä kuka olen... Tämä vain tällaisena ennakointina.

Kaikissa karismaattisissa illoissa, missä itse olen ollut, aina on Jeesus ollut ykkösenä ja Häntä koroitettu. En näe siis mitään väärää helluntailaisuudessa tai yleensäkään karismaattisuudessa. Jyväskylässä toimii hieno karismaattinen ev.lut seurakunta, Kohtaamispaikka srk. Se koen omaksi kotiseurakunnaksi ja siellä sain palvella ylistysryhmässä kitaraa soittaen. Ev.lut. pappi saarnaa puhdasta evankeliumia ja sitten on normaali ehtoollinen eli viiniä ja öylättileipää ja sit tulee ylistysosuus (kuten vapaissa suunnissa). Lopuksi on esirukouspalvelu missä armolahjat toimivat. Itse saanut ainakin yhden profetian, joka toteutui 2 viikkoa sen saamisen jälkeen. Ihmisiä tulee uskoon siellä. Eli toimiva seurakunta. Suosittelen ja netistä löytyy siitä tietoa:

http://www.kohtaamispaikka.net/

No mutta tarkoitus oli siis vaan puolustaa karismaattisuutta ja Pyhän Hengen toimintaa. Ei kaikki ihmeet ja merkit ole pahasta. Itse asiassa minusta paholaiselle on annettu liikaa valtaa ihmisten mielessä. Paholainen ei voi luoda, ei voi olla monessa paikassa yhtä aikaa jne jne. Jumala on suurempi kuin mikään!

Siunausta!

Joku

• ...
        Joku kirjoitti:

Kaikissa karismaattisissa illoissa, missä itse olen ollut, aina on Jeesus ollut ykkösenä ja Häntä koroitettu. En näe siis mitään väärää helluntailaisuudessa tai yleensäkään karismaattisuudessa. Jyväskylässä toimii hieno karismaattinen ev.lut seurakunta, Kohtaamispaikka srk. Se koen omaksi kotiseurakunnaksi ja siellä sain palvella ylistysryhmässä kitaraa soittaen. Ev.lut. pappi saarnaa puhdasta evankeliumia ja sitten on normaali ehtoollinen eli viiniä ja öylättileipää ja sit tulee ylistysosuus (kuten vapaissa suunnissa). Lopuksi on esirukouspalvelu missä armolahjat toimivat. Itse saanut ainakin yhden profetian, joka toteutui 2 viikkoa sen saamisen jälkeen. Ihmisiä tulee uskoon siellä. Eli toimiva seurakunta. Suosittelen ja netistä löytyy siitä tietoa:

http://www.kohtaamispaikka.net/

No mutta tarkoitus oli siis vaan puolustaa karismaattisuutta ja Pyhän Hengen toimintaa. Ei kaikki ihmeet ja merkit ole pahasta. Itse asiassa minusta paholaiselle on annettu liikaa valtaa ihmisten mielessä. Paholainen ei voi luoda, ei voi olla monessa paikassa yhtä aikaa jne jne. Jumala on suurempi kuin mikään!

Siunausta!

Joku

jäljitellä tehokkaasti Jumalan toimintaa. Siksi kaikkea tulee huolellisesti koetella ja Pyhä Henki kyllä todustaa totuudesta, jos ihminen seuraa Jeesusta.
        En minä kyseenalaista jumalan toimintaa, mutta pahuus on monipuolista ja jumalan toiminta on myös. Meidän tulisi nähdä saatanan toiminnan moniuloteisuus, vaikka me emme saa koroitta saatanan töitä... Kumpikin maailma, Jumalan maailma ja saatanan maailma, ovat laajoja kokonaisuuksia... Eksytyksiä on aina ollut. Paavalikin varoitti niistä omana aikanaan aikalaisiaan, koska sama eksyttävä henkivalta teki tuolloinkin työtään "tottelemattomuuden lapsissa"...

• Joku
        ... kirjoitti:

jäljitellä tehokkaasti Jumalan toimintaa. Siksi kaikkea tulee huolellisesti koetella ja Pyhä Henki kyllä todustaa totuudesta, jos ihminen seuraa Jeesusta.
        En minä kyseenalaista jumalan toimintaa, mutta pahuus on monipuolista ja jumalan toiminta on myös. Meidän tulisi nähdä saatanan toiminnan moniuloteisuus, vaikka me emme saa koroitta saatanan töitä... Kumpikin maailma, Jumalan maailma ja saatanan maailma, ovat laajoja kokonaisuuksia... Eksytyksiä on aina ollut. Paavalikin varoitti niistä omana aikanaan aikalaisiaan, koska sama eksyttävä henkivalta teki tuolloinkin työtään "tottelemattomuuden lapsissa"...

Jees! Miten sitten eroittaa nämä tottelemattomuuden lapset. Siinä on ehkä se asian ydin. Tuomitaan ihmisiä heitä tuntematta. Markku Koivisto, Benny Hinn, Leo Meller, jne jne ajatellaan että ne on näitä paholaisen kätyreitä vaikka minusta he julistavat selkeää evankeliumia. Täytyy myöntää että Hinnistä en ole niin varma. Mutta kuitenkin. Ehkä pitää katsoa hedelmiä enemmänkin ja nimenomaan tämän henkilön itsensä elämästä ja lähipiiristä.

Jumala voi suojella näiltä henkivalloilta. Itse mielessäni haluan palvoa Kristusta, seurata Häntä. Menen karismaattiseen tilaisuuteen ja ylistän Häntä ja koen iloa ja rakkautta. Jumala tuntee sydämeni, millä mielellä ylistän. Siksi uskon myös, että Jumala suojelee pahoilta hengiltä, mikäli niitä nyt edes voi olla Jumalan ylistyksessä ja Hänen läsnäolossaan.

Meidän ei pidä tuomita ketään, koska me emme tunne ihmisen sydäntä. Emme tiedä miten aidosti ihminen on uskossa tai ei ole. Tärkeintä on, että oma asenne ja sydän on oikeassa suhteessa Jeesukseen!

Siunausta!

Valen

• ...
        Joku kirjoitti:

Jees! Miten sitten eroittaa nämä tottelemattomuuden lapset. Siinä on ehkä se asian ydin. Tuomitaan ihmisiä heitä tuntematta. Markku Koivisto, Benny Hinn, Leo Meller, jne jne ajatellaan että ne on näitä paholaisen kätyreitä vaikka minusta he julistavat selkeää evankeliumia. Täytyy myöntää että Hinnistä en ole niin varma. Mutta kuitenkin. Ehkä pitää katsoa hedelmiä enemmänkin ja nimenomaan tämän henkilön itsensä elämästä ja lähipiiristä.

Jumala voi suojella näiltä henkivalloilta. Itse mielessäni haluan palvoa Kristusta, seurata Häntä. Menen karismaattiseen tilaisuuteen ja ylistän Häntä ja koen iloa ja rakkautta. Jumala tuntee sydämeni, millä mielellä ylistän. Siksi uskon myös, että Jumala suojelee pahoilta hengiltä, mikäli niitä nyt edes voi olla Jumalan ylistyksessä ja Hänen läsnäolossaan.

Meidän ei pidä tuomita ketään, koska me emme tunne ihmisen sydäntä. Emme tiedä miten aidosti ihminen on uskossa tai ei ole. Tärkeintä on, että oma asenne ja sydän on oikeassa suhteessa Jeesukseen!

Siunausta!

Valen

mitä siellä sanotaan tottelemattomuuden lapsista. Jos et tunne Raamattua, et voi pysyä selvillä vesillä.

• Suurkokouksista luopunut

Mä en mene lähellekään näitä kaatajia ja meuhkaajia; se on teatteria ja vakavaa sellaista, sillä mun mielestä siinä on mm. suggestion ja mesmerismin ainekset näkyvillä ja näiden takana on paholainen.

Nää suurkokouksissa tapahtuvat jutut liittyvät lopun aikoihin ja niihin eksytyksiin, joiden täytyi tulla.

• ...

niiden täytyi tulla. Jostain olen lukenut, että Jumalan on pakko sallia eksytysten tulla, että seurakunta puhdistuisi lopun aikoina niistä, joilla ei sydämessään ole halua seurata Jeesusta.
        saatanalla on siis oikeus eksyttää. Täytyy vain katsoa, että pysyy itse raittiina...

• hyvää kritiikkiä
        ... kirjoitti:

niiden täytyi tulla. Jostain olen lukenut, että Jumalan on pakko sallia eksytysten tulla, että seurakunta puhdistuisi lopun aikoina niistä, joilla ei sydämessään ole halua seurata Jeesusta.
        saatanalla on siis oikeus eksyttää. Täytyy vain katsoa, että pysyy itse raittiina...

ja se tekee tästä pahan, koska tiedän että nämä sinäpiiriläiset ainakin tietää että se meno ei ole oikein ja silloin valitsee pahan tietoisesti.
        Saatana on kyllä paaduttanut paljon sydämiä ja heille ei mikään ole syntiä ja kaikki on luvallista, jopa homoilut yms.

• ...
        hyvää kritiikkiä kirjoitti:

ja se tekee tästä pahan, koska tiedän että nämä sinäpiiriläiset ainakin tietää että se meno ei ole oikein ja silloin valitsee pahan tietoisesti.
        Saatana on kyllä paaduttanut paljon sydämiä ja heille ei mikään ole syntiä ja kaikki on luvallista, jopa homoilut yms.

luulen, että suurin osa torontolaisista on jossain vaiheessa ymmärtänyt, että meininki ei ole oikein. He eivät kuitenkaan jostain syystä ole halunneet kääntyä tieltään ja ovat Jumalan sallimina joutuneet yhä syvemmälle ja syvemmälle eksymykseen. Sieltä on todella vaikeaa palata, koska kysessähän ovat opettavat ja viihdyttävät henkivallat, jotka luovat kokonaisen oppijärjestelmän eksyneitä varten. Kyseessä on eri uskonto, antikristuksen hengen masinoima lopun ajan korvike materialisteille ja luopuneille, niin kuin Wilkersonkin on sanonut.

• vaiti----------
        ... kirjoitti:

luulen, että suurin osa torontolaisista on jossain vaiheessa ymmärtänyt, että meininki ei ole oikein. He eivät kuitenkaan jostain syystä ole halunneet kääntyä tieltään ja ovat Jumalan sallimina joutuneet yhä syvemmälle ja syvemmälle eksymykseen. Sieltä on todella vaikeaa palata, koska kysessähän ovat opettavat ja viihdyttävät henkivallat, jotka luovat kokonaisen oppijärjestelmän eksyneitä varten. Kyseessä on eri uskonto, antikristuksen hengen masinoima lopun ajan korvike materialisteille ja luopuneille, niin kuin Wilkersonkin on sanonut.

Ettekö tiedä, että nimenomaan Jeesusta rukoillaan tekemään ihmeitä Näkykonffassa.
        Jeesuta rukoillaan ja jos hänen henkensä sitten toimii, niin ketä me olemme sanomaan että ei noin ja ei saa naurattaa yms.
        Jeesus kun kulki ja saarnasi voimavaikutukset olivat hyvin erilaisia eri ihmisten kohdalla.
        Ikävää että hyvänasian te väännätte joksikin harhaksi.
        Näkykonferenssiin ei ole pakko tulla.
        Kuitenkin teette väärin kun estätte niitä jotka sinne Sanan kuuloon menevät.
        Siellä kuitenkin sairaita paranee ja ihmeitä tapahtuu.
        Monet tulevat vapautumaan.
        Pitäkää te kuollut uskontonne, mutta siellä missä on elämää antakaa olla.

• Ihan jees

ettet tulekaan sinne kokouksiin epäuskoasi levittämään.

• ...
        vaiti---------- kirjoitti:

Ettekö tiedä, että nimenomaan Jeesusta rukoillaan tekemään ihmeitä Näkykonffassa.
        Jeesuta rukoillaan ja jos hänen henkensä sitten toimii, niin ketä me olemme sanomaan että ei noin ja ei saa naurattaa yms.
        Jeesus kun kulki ja saarnasi voimavaikutukset olivat hyvin erilaisia eri ihmisten kohdalla.
        Ikävää että hyvänasian te väännätte joksikin harhaksi.
        Näkykonferenssiin ei ole pakko tulla.
        Kuitenkin teette väärin kun estätte niitä jotka sinne Sanan kuuloon menevät.
        Siellä kuitenkin sairaita paranee ja ihmeitä tapahtuu.
        Monet tulevat vapautumaan.
        Pitäkää te kuollut uskontonne, mutta siellä missä on elämää antakaa olla.

parantaneet sairaita ja tehneet suuria tunnustekoja? Menkää pois minun tyköäni, sillä minä en ole koskaan teitä tuntenut" Jotenkin tähän tyyliin Jeesus kuvasi tapahtumia viimeisellä tuomiolla kun suuret eksyttäjät tulevat Hänen luokseen... Lue Raamattuasi tarkemmin. "He eksyvät, koska eivät tunne kirjoituksia". Jeesuksen sanoja nämäkin...

• ...
        Ihan jees kirjoitti:

ettet tulekaan sinne kokouksiin epäuskoasi levittämään.

ja pyhät pyhittyköön. Mene sinä sinne saastaisten joukkoon saastumaan.

• Päinvastoin
        ... kirjoitti:

ja pyhät pyhittyköön. Mene sinä sinne saastaisten joukkoon saastumaan.

menen sinne mieluummin pyhittymään. Saastaiset täällä roikkuvat päiväkaudet ja levittävät valheitaan.

• Jeesus ja Beelsebul Matt.12:22-32. Fariseukset siellä meuhkasivat. Miten lienee tällä palstalla?

• ...

eksyttäjistä, jotka Hänen nimessään tekevät suuria tunnustekoja tarkoituksena eksyttää jopa valitutkin. Eksyttäjät eivät aina tiedä olevansa eksyttäjiä, mutta saatana ja Jumalan Henki meissä tietää.

• ... kirjoitti:

eksyttäjistä, jotka Hänen nimessään tekevät suuria tunnustekoja tarkoituksena eksyttää jopa valitutkin. Eksyttäjät eivät aina tiedä olevansa eksyttäjiä, mutta saatana ja Jumalan Henki meissä tietää.

" Israelin miehet, harkitkaa tarkoin, mitä aiotte tehdä näille miehille...Nyt minä sanon teille: pysykää erossa näistä miehistä ja antakaa heidän olla. Jos tämä hanke tai toiminta on ihmisistä, se raukeaa tyhjiin, mutta jos se on Jumalasta, te ette voi kukistaa heitä. Varokaa, ettei teidän havaittaisi taistelevan Jumalaa vastaan. Ap.t.5:34-39

Eiköhän keskitytä Herraamme Jeesukseen Kristukseen. Hän pitää omistaan huolen.Halleluja!

• ...
        purje kirjoitti:

" Israelin miehet, harkitkaa tarkoin, mitä aiotte tehdä näille miehille...Nyt minä sanon teille: pysykää erossa näistä miehistä ja antakaa heidän olla. Jos tämä hanke tai toiminta on ihmisistä, se raukeaa tyhjiin, mutta jos se on Jumalasta, te ette voi kukistaa heitä. Varokaa, ettei teidän havaittaisi taistelevan Jumalaa vastaan. Ap.t.5:34-39

Eiköhän keskitytä Herraamme Jeesukseen Kristukseen. Hän pitää omistaan huolen.Halleluja!

Tässä mielestäni Hyviä jakeita: 2. Pt. 2:14-19
        "Heidän silmänsä on täynnä haureutta, eivätkä he saa kylläänsä synnistä; he viekoittelevat horjuvia sieluja , heillä on ahneuteen harjaantunut sydän; he ovat kirouksen lapsia.
        He ovat hyljänneet suoran tien, ovat eksyneet ja seuranneet Bileamin, Beorin pojan tietä, hänen, joka rakasti vääryyden palkkaa, mutta sai rikkomuksestaan ojennuksen: mykkä juhta puhui ihmisen äänellä ja esti profeetan mielettömyyden. Sellaiset ovat vedettömiä lähteitä ja myrskytuulen ajamia hattaroita, ja pimeyden synkeys on heille varattu.
        Silä he puhuvat pöyhkeitä turhuuden sanoja ja viekoittelevat lihan himoissa irstauksilla niitä, jotka tuskin ovat päässet eksyksissä vaeltavia pakoon, ja lupaavat heille vapautta, vaikka ovat itse turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on".
        täydellinen kuvaus torontolaisuudesta. Synnin orjat lupaavat suurille massoille vapautta. Kokouksesta toiseen vaeltavat uskossaan hairahtuneet ovat kuin myrskytuulen ajamia hattaroita.
        Gamaliel puhui oikein, mutta niistä asioista, jotka olivat Jumalan...

• ... kirjoitti:

Tässä mielestäni Hyviä jakeita: 2. Pt. 2:14-19
        "Heidän silmänsä on täynnä haureutta, eivätkä he saa kylläänsä synnistä; he viekoittelevat horjuvia sieluja , heillä on ahneuteen harjaantunut sydän; he ovat kirouksen lapsia.
        He ovat hyljänneet suoran tien, ovat eksyneet ja seuranneet Bileamin, Beorin pojan tietä, hänen, joka rakasti vääryyden palkkaa, mutta sai rikkomuksestaan ojennuksen: mykkä juhta puhui ihmisen äänellä ja esti profeetan mielettömyyden. Sellaiset ovat vedettömiä lähteitä ja myrskytuulen ajamia hattaroita, ja pimeyden synkeys on heille varattu.
        Silä he puhuvat pöyhkeitä turhuuden sanoja ja viekoittelevat lihan himoissa irstauksilla niitä, jotka tuskin ovat päässet eksyksissä vaeltavia pakoon, ja lupaavat heille vapautta, vaikka ovat itse turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on".
        täydellinen kuvaus torontolaisuudesta. Synnin orjat lupaavat suurille massoille vapautta. Kokouksesta toiseen vaeltavat uskossaan hairahtuneet ovat kuin myrskytuulen ajamia hattaroita.
        Gamaliel puhui oikein, mutta niistä asioista, jotka olivat Jumalan...

niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa. Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. Joh.15:4-5

Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki. 2 Kor.3:18

• uskossa tänään

-kun uskovaisetkin oikein toden teolla RAITISTUVAT uskossaan niin niistä tulee sellaisia fraasiaaseja ja korkeasti pyhiä joita ei voi tavallinen ihminen lähestyä eikä haluakkaan, koska se "pyhyys" tuoksuu pahalle, jo pitkän matkan päähän..he ovat niin täydellisiä että pyhyys oikein sormenpäistä tippuu..
      -huvittavaa tässäkin asiassa on se että sitäkään ei ihminen itse näe !
      -on Jumalan Armoa että saa olla, itsekkin vain Armahdettu, syntinen, toisten joukossa !
      -tällaisen esilletuoma evankeliumikin on ihan toisenlaista kuin sellaisen "täydellisen" ja lihallisen uskovaisen esilletuoma, joka on kaikenlisäksi niin täynnä, itseään että oikein ällöttää, yök !
      -Jeesus oli tässä suhteessa ihan erilainen kuin ihmiset, HÄn armahti syntisiä ja sanoi heille, mene äläkä enää syntiä tee !ja muutenkin Hän viihtyi syntisten seurassa, kuitenkin tekemättä, itse syntiä !
      -olisikohan näiden pyhien pynttyjen aihetta kanssa , mennä itseensä ?
      -jos ei Jumala kykene uskovaista raiteella pitämään niin kuka sitten ?ja kyllä se pirukin on Jumalan hallinnassa, eikä voi tehdä enempää pahaa kuin sen sallitaan, tekevän !
      -kovin tuntuu olevan semmoista liikkeellä mitä ihminen pystyy itse, suorittamaan uskossaan ja srk:elämässä, mutta ihmisen omat vanhurskaudet ovat kuitenkin kuin saastainen vaate, Jumalan edessä !

• ...

Minä en täällä mitään fraaseja latele, paitsi jos Raamatun sanat ovat mielestäsi aasien fraaseja. Jeesus varoitti eksytyksistä. Jos sinä tunnet Jeesuksen, varot eksytyksiä.

• Joku

Sanoisin että jos nykypäivänä Jeesuksen apostolit tulisivat tänne maan päälle ja toimisivat niinkuin aikaisemmin omana aikanaan ihmisten keskuudessa, niin kyllä varmasti sanoisit heitäkin riivajan kätyreiksi. Jos kerran se ei riitä, että Jeesusta saarnataan ainoana pelastuksen toimivana tienä, todisteeksi siitä, että kyse on Jumalan Hengestä,niin sitten ei voi mitään. Pitää vielä mainita, että joka ikisessä seurakunnassa on ihmisiä, jotka eivät saarnaa oikein. Se on inhimillistä. EI silti saa tuomita koko liikettä/seurakuntaa!
      Jeesus elää ja toimii tänäänkin!

Siunausta!

Joku

• ...

parantaa ja omassa lähipiirissäni on myös koettu suuriakin ihmeitä. Kyllä Jumala omistaan huolen pitää ja saatana myöskin omistaan... valitse sinä Jumala.

• Olet

turha vänkääjä ja valehtelija, niinkuin sielunvihollinen, isäsi.

• ...

No niin, pitäähän sinun leimata torontolaisuuttasi vastustava hengen pilkkaaja perkeleen omaksi kun et kykene muuhun.

• näin pitkälle

nuorella miehellä?!?

• ...

1. Kor 1:18 "sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima".
        sana rististä (Jeesuksen seuraamisesta ja itselleen kuolemisesta) on hullutus torontolaisille, jotka kadotukseen joutuvat.

• MITÄ.
        ... kirjoitti:

1. Kor 1:18 "sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima".
        sana rististä (Jeesuksen seuraamisesta ja itselleen kuolemisesta) on hullutus torontolaisille, jotka kadotukseen joutuvat.

RAAMATUSSA ON SÄÄDETTY.

OLETKO JO VARAUTUNUT KAIKKEEN PAHAAN MITÄ SAATANA SINULLE TEKEE, KUN JUMALAN VARJELUS ON POISTUNUT YLTÄSI?

KANNNATTAA KÄYDÄ NÄKY-KONFERENSSISSA APUA PYYTÄMÄSSÄ, HEIDÄN RUKOUKSIINSA VASTATAAN!

• ---

kyllä saatana taputtaa karvaisia käsiään, kun saa teidät helluntailaiset tappelemaan keskenään.

• ...

Tämä on vain yksi aloitus yhdellä palstalla ja totuutta kaiken lisäksi. "Pysäyttäkää ne, jotka surmapaikalle hoippuvat..."

• onko.
        ... kirjoitti:

Tämä on vain yksi aloitus yhdellä palstalla ja totuutta kaiken lisäksi. "Pysäyttäkää ne, jotka surmapaikalle hoippuvat..."

rauhoittavat jo nautittu?

• Tämä koko
        ... kirjoitti:

palsta on yhtä tappelua ja juoksuhaudoista ampumista! Sinä olet yksi aktiivisista provokaattoreista. Varsinainen Jumalan rakastama rauhantekijä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      31
      3627
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      128
      1466
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1341
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1058
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      190
      1052
    6. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1041
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      977
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      951
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      930
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      895
    Aihe