Nuoret tytöt

kiinnostais

Tehdäänpä gallup. Eli kuinka monia, miksi ja minkäikäisiä miehiä (miksei naisiakin) kiinnostaisi "lähempikin tuttavuus" nuorten n. 16-18-vuotiaiden pissisten kanssa. Itse olen 33, ja kiinnostaa yhä. Erityisesti kiinnostaa kauniit nuoret tytöt, joilla tiukat farkut, tai lyhyehkö hame ja vatsa(makkaratkin) voi näkyä. Rintavarustus voi olla ihan olematon tai kunnon bosat. Kaikkea siltä väliltä.

37

12775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssa...

      Itse pidän tumma- ja punahiuksisista naisista iältään 18-25 v. Noita namuja näkee liikenteessä joka päivä ;) Toistai(seksi) :D pelkkä katseleminen on riittänyt ihan hyvin.
      Tehdään "lähempää" tuttavuutta sitten vähän myöhemmin.

    • Minäkin...

      ...nuoria naisia,tyttöjä 16v. ja sellasia, katselen ja kovasti kiinnostaisi lähempikin tuttavuus.Minusta parhaita on just lyhyet hameet,ne ihanat lantioverkkarit,shortsit sun muut releet.Rinnat ei ole mulla se pääasia,vaan se peppu!Upeat pyöreät pakarat!Minäkin vanha (40 !) ukko,ja joudun tuskallisiin tilanteisiin yrittäessäni piilotella seisokkiani.
      INHOTTAVAA!!
      Mutta minähän vain katselen,ja runkkailen sitten itsekseni...

    • meitäkin

      olemme -50 pari ja kyllä täytyy myöntää että kumpaisellakin katse viipyy nuorten tyttöjen niin peppu kuin rintavarustuksellakin. Kyllä siistit ja asialliset pojatkin saavat huomionsa.
      Olemme usein keskustelleetkin, että joskus kun tilaisuus tekee "varkaan" voisimme kokeilla seksiä itseämme huomattavasti nuorempien kanssa, heitäkin kun on jotka haluavat vanhempaa....

      • juuso

        täällä olis nuori ja siisti halukas kundi kaikkeen kivaan:)vanhemmat naiset kiinnostaa;)kirjoitelkaa jotain jos kiinnostaa:)


    • tietoa

      Jenkkilässä tehtiin jo noin 10v sitten tutkimus, jossa kysyttiin merkittävältä otokselta miehiä, harrastaisivatko seksiä 16v kauniin tytön kanssa, jos olisi taattu, että tästä ei jää "kiinni" esim. aviopuolisolle. 90% vastaajisa vastasi "kyllä". Elämä on.

      • 35 vuotias

        ite isken melkeinpä päivittäin baarista jonku sydänsuruhin hukkuvan 18-25 vuotiaan kauniin naisen yhdeks illaks. hyvä tapa ku ei tota vaimoa oo tullu hankittua.


      • elina

        kai nyt mäki panisin 16 v hyväkroppasta ja sulosta poitsuu:P ja kaikki muutki vaik ei myöntäis. elämä on.


      • Anonyymi

        millainenkohan olisi vastausprosentti jos suomessa kysyttäisi että olisiko vaikka 13-14v tytön kanssa jos ei jäisi kiinni... veikkaan että kukaan ei uskaltaisi myöntää? sen verran oon kuullut miten miehet lähentelee tuon ikäisiä että tästäkin olisi hyvä puhua eikä lakaista maton alle, ihan kuin kukaan ei tuon ikäisiä haluaisi. ja saahan sitä haluta, kunhan pitää ne ajatukset vaan siellä oman pään sisällä eikä ala toteuttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        millainenkohan olisi vastausprosentti jos suomessa kysyttäisi että olisiko vaikka 13-14v tytön kanssa jos ei jäisi kiinni... veikkaan että kukaan ei uskaltaisi myöntää? sen verran oon kuullut miten miehet lähentelee tuon ikäisiä että tästäkin olisi hyvä puhua eikä lakaista maton alle, ihan kuin kukaan ei tuon ikäisiä haluaisi. ja saahan sitä haluta, kunhan pitää ne ajatukset vaan siellä oman pään sisällä eikä ala toteuttamaan.

        Se on kivaa noissa nuorissa nähdä se orastava kauneus josta voi jo päätellä miltä nuori tyttö tulee näyttämään nuorena naisena. Nuori kaunis tyttö edustaa ihmiselämän varhaista kevättä ja se on usein niin söpöä josta tulee hyvälle mielelle. Ei siinä tarvitse seksuaalisia mielikuvia vaan se nupullaan oleva kauneus on niin hienoa katseltavaa😊 Hyvää elämää tytöille❤️


    • lesbouu
    • esimakua..
      • sdwsw

        .fvf


      • Anonyymi
        sdwsw kirjoitti:

        .fvf

        En kyllä ymmärrä 50v ukko ja 16v tyttö en kyllä lähtis kokeilee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä 50v ukko ja 16v tyttö en kyllä lähtis kokeilee

        No en kyllä minäkään,16v ihan lapsi vielä luulee enemmän kun tietää yhtään mistään ja osaavat myös huijata vanhempaa,tiedän tapauksia joss vanha vietelty otetu kuvia ja siten kiristetty rahaa ettei ilmoittaisi vaikkei mitään aktia edes ole tapahtunukkaan.
        Pelkkä yhdessä olo niin alkavat kiristämään,siksi pysyn lapsista kaukana en tahdo sellaista mainetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kyllä minäkään,16v ihan lapsi vielä luulee enemmän kun tietää yhtään mistään ja osaavat myös huijata vanhempaa,tiedän tapauksia joss vanha vietelty otetu kuvia ja siten kiristetty rahaa ettei ilmoittaisi vaikkei mitään aktia edes ole tapahtunukkaan.
        Pelkkä yhdessä olo niin alkavat kiristämään,siksi pysyn lapsista kaukana en tahdo sellaista mainetta!

        Ei enää nykyään 16v ole lapsi niin kuin oli vielä -70 luvulla...mutta ns sakkolihaa kuitenkin.


    • Anonyymi

      Itse M39 ja kyllähän tuonikäiset kiinnostavat ja yhtälailla heitä kiinnostaa kokeneemmat miehet/naiset.
      Yhtään en pistäisi vastaan, jos Satakunnasta löytäisin ihanan nuoren neidon seurakseni

    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaa!

      Reiska 77 v

    • Kyllä panisin 16-vuotiasta.
      En niinkään iän takia vaan ajatuksena että sen ikäinen voi valita kenet vain.
      Oman ikäisen siis 55 , siitä ei tiedä haluaako hän minua vai eikö muita saa.

    • Anonyymi

      Olisihan se kiva hyväillä nuorta neitoa myös P-savon alueella:)

      • Anonyymi

        No itseäni nuorempi voi kyllä olla mutta ei mikään alaikänen lapsi,jokainen tahtoo nuorta mutta joku raja kyl oltava,en kyl mitää lapseni lasta tahtois panna!


    • Anonyymi

      Onneksi on täällä netissä paljon nuorten kuvia joita katsellessa voi nautiskella heistä, eivät taida arvarta kuinka paljon kuvia käytetään itsetyydytyksen apuna tai sitten arvaavat ja se heitä hivelee. Joskus on tullut kyllä livenä julkeasti runkkailtua ja kovin ovat olleet kiinnostuneita, täytyy tietenkin olla varma etteivät ole alaikäisiä. Kesällä upeita nuoria on tarjolla rannoilla, herkut hyvin esillä ja itsekin voi vilauttaa. Sopivuuden rajoissa.

    • Anonyymi

      Sdp:n farkkupersettä seuraa hyvinkin moni puolueen jäsen.

      • Anonyymi

        Pieru pyörii kivasti prööött


    • Anonyymi

      Et­­­si se­­­ksi­­­kump­pani! Mä­­­är­­­itä par­­ame­trit j­­a kaupunki 👉 http://9999936.com/G/Mq4C 👈

    • Anonyymi

      Laitoin nettiin viestin aikuinen mies haluaa vähintään 16v tytö kanssa kaikkea kivaa, oma vaimo kiva mutta paksu. Viestejä tuli vaikka kuinka paljon, eräs viesti kiinnosti.
      Olen juuri täyttänyt kuusitoista olen pieni kokoinen kukaan ei usko että olen 16v. Pojat haluaa kyllä seksiä mutta seon semmoista kopelointia haluatko tutustua?

      Viestiteltiin useaan otteeseen ja kuvia vaihdettiin ilman kasvoja. Tyttö halusi tavata kertoi että oikea mies olisi kiva, sovittiin tapaaminen terassilla.
      Katsoin kun kuvaa sopiva tyttönen käveli katua pitkin mietin ei ainakaan tuo mutta vaatetus sopi kuvaan.
      Tyttö tuli pöytään hain limukat molemmille, tultiin hyvin toimeen ensihetkestä, Mira sanoi että jännitti hurjasti mutta olen mukavan oloinen. Istuttiin jonkin aikaa ja sain syntymävuden mentii hotelliin täytin kortin ja nimet.
      Päästiin huoneeseen katsoin on kyllä nuoren näköinen katsoin henkkarikortin.
      Juotiin viiniä ja istuttiin vierekkäin, meni jonkin aikaa pyysin syliin.
      Mira istui lyhyessä hameessa syliin kun otti olkapäiltään puseron paljastui kookkaat rinnat paidan alla hyväilin kylkiä ja vähän rintoja Miralla oli lasi kädessä ja maisteli viiniä nojasi minua vasten ja kuiskas tuntuu hurjalta sinun kosketus on erilaista. Nostin paitaa sievästi tunsin käsissä pyöreät rinnat Mira kuiski tuntuu niin eilaiselta nostin lyhyttä hametta hyväilin jalkaa ja pakaroita kuiskasin onko sulla ollenkaan housuja nojasi minuun kunnolla kuiskas kokeile vaikka siirsin kättä etukautta raaroihin sormissa tuntui pitsiset housut Mira kuiskas ajoin karvat haluan olla pikku tyttö kosketin housun sisältä mira keinutti pyllyään huokasi sulla on valtava hyväilin rintoja Mira kääntyi sylissä sanoin anna minä vähän ja imin rintoja Mira kuiskas onko ne kauniit ovat niin pienet näykin nännejä on nämä hyvät Mira työnsi rintoja suuhuni kuiskas kukaan ei ole noin ihanasti imenyt ja hieroi kalua housun päältä. Mira nousi ja poisti hameen, pieni vartalo tuli näkyviin kun poisti vielä paidan. Mira kuiskas sinä kans. Nousin ja poistin vaatteet. Mira tuli syliin istumaan otti kalusta kiinni kysyin sopiiko se Mira nousi ja raotti pikkareita sivulle kokeili pieniä huulia ne oli kosteat aloin laittaa sisään Mira puristi olkapäistä lujaa ja laskeutu hiljaa nojasi välillä rintaa vasten kuiskas haluttaa pelottaa liikkui hiljaa ja sitten alkoi menemään koko tyttö vapisi Mira katsoi silmiin ei mene enää suukottelin Miraa Mira vastasi kiihkeällä suudelmalla hyväilin lantiota ja sanoin miten sinuun sopi noin kapea lantio, Mira kuiskas korvaan pikku tytön lantio olen sinun pikku tyttö haluan niin ja alkoi naimaan tunsin kuinka pillu oli tiukassa kalun ympärillä Mira sanoi että tuntuu hyvältä isolta tosi täydeltä haluan olla pitkään voi olla että en kestä ja liikkui kuiskas saat panna sisään ei pelkoa.

      Imin rintoja Miran vavistessa äkkiä alkoi vapisemaan ja kiljui pillu puristeli voimakkaasti Mira tarrautu kiinni kuisks älä ota pois älä.Ei tarvinnut ottaa kalu seisoi tiukassa pillussa kunnolla, kuiskasin kestätkö Mira kuiskas kestän ja alkoi naida itkun sekaisin äänin sanoi eiiii taas ja sai orgasmin nyt panin jonkin aikaa ja laukesin Mira painoi kynnet olkapäähän huusi luoja miltä tuntuu jäi nojaamaan olkapäähän nostin Miran pois viereen, pillu oli auki ja punainen kannoin Miran pesulle pesin kuin pikku tyttöä ja kannoin sänkyyn.

      Mira oli kainalossa kuiskas se oli ihanaa niin ihanaa mutta on nälkä. Puettiin sanoin älä laita housuja on jännempää. Alhaalla Mira hymyili et tiedä ja istui selkä suorana kuiskas minä kohta huudan haluttaa niin ja oikaisi selkää nännit pullotti , sanoin ole kunnolla olet minun tyttö. Noustiin huoneeseen työnsin Miran seinää vasten ja nuolin sanoin olet tosi limainen Mira huokasi minähän sanoin Mira juoksi sohvalle ja pyllötti katsoin takaa niin pienet huulet miten sovin tuohon pillu oli märkä Mira huusi hiljaa setä nuole olen haaveillut tästä heti kun viestiteltiin tuntuuko että olen pikku tyttö minusta ainakin Mira nousi ja jaski housuni työnsi sohvalle ihaili kalua ja nuoli ja imi nauroi tämä on valtava imi nopiaan ja nousi kääntyi uudelleen ja pyllötti, setä älä pane liikutin kalua älyttömän piene pillun päällä sain pään sisään ja työnnyin kuin joku olisi hieronut tiukasti kalu painui pienien pakaroiden väliin tuntui että kalu jää kiinni Mira huusi luoja kun tuntuu pää heilui melkein itki huusi tule huusi ihanaa hakkasi pyllyä kalua pasten vedin pois huulet venyi pitkälle kun irtosi lysähti sohvalle valui kontalleen huokasi en ikinä saa enää näin. Nukahdettiin kun heräsin Mira sanoi oli ihanaa niin ihanaa.

      Kun Mira lähti, kalu oli ihan punainen ja hellä. Mira laittoi seuraavana päivänä viestin itkin kotona kun oli niin ihanaa olen nyt oikea nainen varmaan tavataan vielä ihan varmaan.
      Kun nähtii seuraavan kerran kesällä Miralla oli nätti kesämekko ja jatkon tiedätte

      • Anonyymi

        Siinähän sitä taas spede suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa


    • Anonyymi

      U­u­­­si s­­ek­­­si­teatteri ava­­­utu­u Su­­­ome­­en! Ku­tsu­­­mme kaikk­i­. Il­­mo­it­tau­­tumine­­n ryhmä­­ämm­e tä­äl­­­l­­­ä 👉 http://aram-us.com/H/M4a4W5

    • Anonyymi

      Oishan tuollainen 16v aika herkku, pitäydyn kyllä vähintään 18v tytöissä. Kakskymppistä löydän silloin tällöin täältä Turusta. Sponssiakin olen antanut.

    • Anonyymi

      Kyllä nuori tytönpeppu farkuissa skootterin istuimella on ihana näky.

      • Anonyymi

        Niin on


    • Anonyymi

      Uu­s­­­i s­ek­si­tea­­tteri avautu­­u Su­­­ome­en! Ku­­tsumme kai­kk­i­­­. Il­­­mo­­­it­tau­tum­­ine­­n ryhmä­ämme tä­­­äl­­l­­­ä 👉 http://aepgcorp.com/H/S5c7Z7

    • Anonyymi

      Sweet sixteen

      • Anonyymi

        Billy Idol


    • Anonyymi

      Ihailla saa muttei koskea. Näinhän se menee.
      Kyllä nainen on kauneimmillaan 16-17v.
      Itse aloin seurustelemaan kun itse olin 19 ja likkakaverini oli 15.
      Tämän tytön aloitteesta alkoi. Pidin kuitenkin selkärankani enkä edes kopeloinut häntä. Ainoastaan muutama pusu. Ehkä siinä oli yksi syy että likka heitti minut luiskaan eli tuli bänät ja otti hieman vanhemman pojan seuraavaksi.

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Kuts­­­um­me sinu­­t käym­­­ään uude­ss­­­a chatis­­­sa! Mei­­tä on yl­­­i mil­­joona! 👉 http://aepgcorp.com/H/O9s3I9

    • Anonyymi

      Olen jo ylittänyt keski-iän. Nuorempana sain 16 v tytön ollessani 22 v. Tapailimme yhden kesän ja sain hänen neitsyytensä. Kaunis isorintainen nuori nainen. Silloin tällöin näen hänet jossain mediassa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2052
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1765
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1644
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1567
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1545
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    9. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      74
      1204
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe