Ulkona naiminen on muuten kivaa puuhaa, mutta minua häiritsevät kaikenmaailman ötökät ym. hyönteiset. Aina on kärpäsparvi joko vaimoni pillun kimpussa tai sitten aterialla persereiässäni. Kerran jopa paarma sai purastua minulta palasen persreikääni. Onko kellään mitään konstia millä hätyytellä näitä ei toivottuja luontokappaleita pilaamasta nautintoamme.
"vielä on kesää jäljellä"
Ulkona naimisen kiusat
25
17484
Vastaukset
- löytyy
1. Käske muijas pesemään pillunsa
2. Pese itte persees
3. Jos nuo edellä mainitut toimet ovat vastenmielisiä (niinkuin luulen) niin menkää sisälle naimaan- Koko A5
'No niin' kirjoitetaan erikseen, ystävä hyvä.
- Talvikelit.
Nai vaan talvisin ulkona, ei kiusaa ötökät.
- löytyy
Koko A5 kirjoitti:
'No niin' kirjoitetaan erikseen, ystävä hyvä.
Mitä siitä sitten vaikka kirjoitetaankin?
- asdfghy
Talvikelit. kirjoitti:
Nai vaan talvisin ulkona, ei kiusaa ötökät.
et sillee
- unless
sitä saa apteekista. Toinen on hankkikaa joku semmoinen onoff kynttiläsydeemi.
- Toivo(topi)
työntele mitään kynntilöitä hanuriini. Ja on offit on koettu helvetin kirveleviksi.
Täytyy olla joku muu konsti. - Täytteenä
Toivo(topi) kirjoitti:
työntele mitään kynntilöitä hanuriini. Ja on offit on koettu helvetin kirveleviksi.
Täytyy olla joku muu konsti.Se kerää kempit sun muut ötökät. Ja sen pitäisi olla luomuporkkana. -Voithan harrastaa lajia vain T-kirjaimella alkavina kuukausina.
- tällä kertaa
Eikait siihen paljon muu auta kun ettiä paikkaa missä on vähemmän ötököitä.
- se auttas
että kouli itelles euroopan nopein perse. Tai sitte pese hajulukko, eipä siinä paljon vaihtoehtoja.
- manolog
Veden alla naidessa välttyy hyttysiltä
- Naimakallio
Kyllä nainti ulkona onnistuu ilman hyttysiäkin, sillä tunnetusti tuulisella paikalla ei hyttyset viihdy. Eli tehkää kuten me: naimme vain korkean kallion laella ja antaa muiden katsoa jos kiinnostaa.
- tuulisella
paikalla ei hyttyset viihdy. Hyvä konsti on laskea kokoajan pieniä suhupieruja pyllystä. Siinä käy koko ajan pieni "tuulenvire" josta hyttyset yms eivät tykkää. Näin minä teen ja olemme molemmat tyytyväisiä. Kerran käki kukkui ihan meidän lähellä naidessamme niin pieraisin vähän äänekkäämmin... käellä meni pasmat sekaisin... kukkuu..kukkuu...köh...köh
- Rakastaja Nylkynen
Miten olisi jos naisit hyttyskierukka perseessä, luulen ettei ötököistä ole sulle haittaa. Mutta koita olla pieremättä muuten avotulen vaara on suuri
ja palaa sun perskarvat. - nämä
pyydä joku naapuri huiskimaan hyttyset/paarmat/ampiaiset persereiän/pimslooran kimpusta myös sukulaiset,ystävät,työtoverit, kylän miehet/naiset urheilu-seurat sa-int. ym.. ehkä voisi auttaa!!!
- reiska nro 1
Ihan vaan kärpäslätkä ja pullo raidia mukaan metsään. Ensin pilluun n. 1/2 pulloa raidia ja kulli sisään, niin eipähän ötökät häiritse. Lätkällä voi sitten sitkeimmät huitoa loitomalle, toimii ainakin meillä!
- Talossa ja
...puutarhassa,samalla menee satiaisetkin.
- pätk
jos ei noilla ohjeilla öhkömönkijäiset häviä, niin sitten ei auta muu kuin kokovartalokondoomi????(;>D)
- se auttaa
Myös selkävaivoihin. Reilut tulet alle ja tarpeeksi vettä.
- äläkä
vitkastele. Tosimies veisaa kaksikin värssyä minuutissa. Ei siinä kerkiä öhkömönkiäinen kyytiin. Satiainen kylläkin.
- se luonnossa
mutta sitä "offia" pitäisi kait laittaa aika rankasti. Miten siinä tyttöä edes rinnoista hyväilet, jos molemmin käsin pitää lätkiä hyttysiä. Hirvikärpäset unohdit kokonaan.
Joskus sattui, että löytyi tytön kanssa mukavalta näyttävä mätäs. Hommat sujui mukavasti, mutta sitten alkoi tapahtua. Huomattiin, että mätäs onkin keltiäispesä.
Tuli kiire, pikkupöksytkin huomattiin hakea vasta seuraavana päivänä. - ohvia
ei kyllä haju lähe etes raidilla, jos takaapäin lykkii, niin aina tulee tuulahdus paskanhajua mukana. Olenkin yrittänyt laittaa sammalta tyttöystäväni persereijän päälle, jotta käry ei olisi sietämätön.
- paikkaansa
Ei muuten kaikilla haise... osa vissiin osaa pestä itsensä
- herra_1
mentiin suvantoon ja naitiin koko päivä. Seuraavana päivänä oli mulkku nilellä ja selkä täynnä vesikelloja. Hyttyset on pikku-juttu siihen verrattuna. täyty laittaa bebanthenia saatana joka paikkaan.
- Pentti.K
Aina kun raapaisen muijaani perseestä tai pillusta, sormiini jää sellaisia pieniä matoja luikertelemaan. Hitto, että ne on ärsyttäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750