GALLUP

L.o.p.p.u

Eli miten luulette, että sarja päättyy, kun se päättyy... Itse luulen, että joku henkilö siirtyy ajassa taaksepäin lentokoneeseen juuri ennen maahansyöksyä ja sitten sitä maahansyöksyä ei tapahdukaan. Kaikki vain jatkavat eteenpäin menemistä elämässään.

6

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkymätön Apina

      Toivon, että loppu on jotain sellaista, mitä kukaan (tai ainakaan kovin moni) ei ole kuvitellutkaan. Eli ei mitään "Charlie herää asunnostaan ja kaikki onkin ollut hänen huumehourailuaan"-hömppää.

      Todennäköisesti sarja päättyy niin, että se jää ikään kuin kesken. Eli varsinainen katsoja voi itse miettiä, että mitenköhän se sitten jatkuu, pääseekö ne kotiin tms. Veikkaan jotain tälläistä.

      Yksi loppuehdotus olisi seuraavanlainen: lopussa haaksirikkoutuneita on vain kourallinen ja yllättäen saarelle saapuukin pelastushelikopteri. Lostiesit ovat innoissaan ja ahtautuvat helikopteriin, nousevat sillä maasta ja ajattelevat vihdoinkin pääsevänsä kotiin, kunnes joku heistä huomaa helikopterien lentäjien vaatteissa tai itse kopterissa Dharman logon piilotettuna. Sitten *tudum* tulee teksti LOST ja sarja päättyy seinään.

    • uh ah uh ah

      mä luulen ja toivin että ne kaikki kuolee xDDXDXDX

    • Habanero

      Saari paljastuu salaiseksi koealueeksi, jolla Alvar Hanson kätyrit tekevät tutkimuksia ja kokeita, jotka eivät päivänvaloa kestä. Penelope ja Michael löytävät saaren ja onnistuvat murtamaan sen suojauksen. Saarelaiset pelastuvat.

      Dramaattinen loppukohtaus: Alvar Hanso katselee monitoristaan nyreänä saarelaisten pelastumista. Alvarin takana oleva avustaja sanoo, että saarelle on tunkeuduttu. Alvar toteaa rauhallisesti tienneensä tämän päivän joskus tulevan. Saaren itsetuhojärjestelmä käynnistetään. Alvar katselee vielä hetken monitoriaan ja sulkee sen. Kamera kääntyy niin, että koko Alvarin toimisto tulee näkyviin. Vastaavia monitoreita on kymmeniä, ja jokaisesta tulee live-kuvaa Alvarin muilta koealueilta. Alvar toteaa avustajalleen, että yhden saaren menettäminen on kiusallinen, mutta täysin merkityksetön takaisku heidän projektissaan. Pian heidän tutkimustyönsä olisi valmis, ja silloin heidän ei tarvitsisi enää piileskellä. Lopuksi Alvar nauraa 15 sekuntia sellaista klassista superpahis-naurua. BUAHAHAHAHAHAHAAAA! Ja sitten ruutu pimeäksi ja siihen teksti Lost.

      • Ei jymmarra

        Kuka tämä Alvar oikein on?
        Ja Penelope?


      • Habanero
        Ei jymmarra kirjoitti:

        Kuka tämä Alvar oikein on?
        Ja Penelope?

        Nämä veijarit tulevat kuvioihin kakkoskaudella.

        Nyt joku varmaan alkaa itkeä, että "kiitti vitusti ku spoilasit koko kakkoskauden, ny o tunnelma pilalla". Näille vinkujille voin sanoa, että henkiset kärsimyksenne eivät merkitse minulle mitään. Jos ei halua tietää tulevia tapahtumia, niin ei kannata tulla lukemaan ketjua, jossa keskustellaan Lostin loppuratkaisusta.


      • Virus
        Habanero kirjoitti:

        Nämä veijarit tulevat kuvioihin kakkoskaudella.

        Nyt joku varmaan alkaa itkeä, että "kiitti vitusti ku spoilasit koko kakkoskauden, ny o tunnelma pilalla". Näille vinkujille voin sanoa, että henkiset kärsimyksenne eivät merkitse minulle mitään. Jos ei halua tietää tulevia tapahtumia, niin ei kannata tulla lukemaan ketjua, jossa keskustellaan Lostin loppuratkaisusta.

        ei kenenkään katsomisnautinto mene pilalle siitä, kun saa tietää, että 2. kaudella tulee mukaan joku penelope :D. munki 3. kausi on pilalla ku on lukenu pari spoilerii, jota ei ehkä ees pidä paikkaansa ja sit tiiän, et mukaan tulee ne 2 uutta näyttelijää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe