Huomenta

Huomasin juuri tuossa hetki sitten että Lordi voitti Neuroviisut ja Suomi sai mitalin lätkäassä ja kolme mitalia yleisurheilusta.

Hahahahah! Hienoa! Paavo Nurmikin on näköjään voittanut kultaa ja Lasse Viren KAATUI,....aaargh mutta voitti silti! UPEAA!!!!

Voi perseensuti, Juha Mieto on hävinnyt parranmitalla jollekin Wassbergille, ruottalainen rantarosvo! Jos ei ois ollunna partaa ni ois voittanu sillä laskelmieni mukaan parta hidasti Mietaan vauhtia kyseisellä matkalla noin 2,67 sekuntia!

Vaadin että Mietaalle lähetetään kertakäyttöteriä parranajoon jotta seuraavissa talviolympialaisissa hän voittaa kultaa 2.66 sekunnin erolla Wassbergin. Myllylä on kolomas!

12

2035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sola"

senkin ihana :)

• sola"

katos RAKAS taas kun mie tulin :(

• Eipä minua ennen olekaan noin kivasti haukuttu.

:-))

Mites olisi arvonsöpöläinen, mansikkakakkua ja aamusuukko?

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

Eipä minua ennen olekaan noin kivasti haukuttu.

:-))

Mites olisi arvonsöpöläinen, mansikkakakkua ja aamusuukko?

oota hetki kun mä koitan piristyä..on vähän pska aamupv. takana ja ottaa totaalisesti yks live-jutska pannuun, mut onneks sie oot noin muru ja olemassa :)

*pusi*

• sola" kirjoitti:

oota hetki kun mä koitan piristyä..on vähän pska aamupv. takana ja ottaa totaalisesti yks live-jutska pannuun, mut onneks sie oot noin muru ja olemassa :)

*pusi*

Kerroppa savonkarjulle niin käyn pyyhkimässä vähän lattiaa?

Eihän minun hania saa nyt heti aamusta kiusata *saakeli sentään*

Joku raja se olla pitää, vain minä saan kiusata sinua aamulla :-DDDDD

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

Kerroppa savonkarjulle niin käyn pyyhkimässä vähän lattiaa?

Eihän minun hania saa nyt heti aamusta kiusata *saakeli sentään*

Joku raja se olla pitää, vain minä saan kiusata sinua aamulla :-DDDDD

Ja olispa kiva, kun joku muu välillä siivois noita sotkuja..mut aijjoo siehän ootkin kohta sukua.. ;)

Sä rääkkäät mua niin kivasti, että mä luulen olevani masokisti, kun nääs tykkään siitä :)

• sola" kirjoitti:

Ja olispa kiva, kun joku muu välillä siivois noita sotkuja..mut aijjoo siehän ootkin kohta sukua.. ;)

Sä rääkkäät mua niin kivasti, että mä luulen olevani masokisti, kun nääs tykkään siitä :)

En minä muita sillätavoin kiusaakaan, vain sinua :-)

Onks sun suku hämeestä? Maailmanloppu lähenee, solan vaatteet vähenee, samppis pullosta vähenee ja savorultsukan känni lähenee.

Kolme solaa, mikä niistä on se oikea? Valitsen keskimmäisen *HIK*

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

En minä muita sillätavoin kiusaakaan, vain sinua :-)

Onks sun suku hämeestä? Maailmanloppu lähenee, solan vaatteet vähenee, samppis pullosta vähenee ja savorultsukan känni lähenee.

Kolme solaa, mikä niistä on se oikea? Valitsen keskimmäisen *HIK*

Mua harmittaa, kun live sotkee RAKKAUSelämän... ;)

eikäkö nuo pohojalaaset juuret tunkee pintaan..mut sain kitkettyä ainakin enimmät, häme hoideltu.

ootsä kännissä? Mä en oo ehtiny lukemaan ko sieltä täältä jtn.

• Alien-8

mies savosta.Juuh,niinhän siinä kävi,että Hard Rock on Hallelujaa.

• Minä tiesin/arvasin ja nettosin. Voin muuten vihjata että tuli voittoa yli 12.000€

Hevillä voi vain voittaa, otahan alien kakkua ja kaffeeta vai oletko kofeiinilakossa?

• Alien-8
        SavoRULES kirjoitti:

Minä tiesin/arvasin ja nettosin. Voin muuten vihjata että tuli voittoa yli 12.000€

Hevillä voi vain voittaa, otahan alien kakkua ja kaffeeta vai oletko kofeiinilakossa?

että hevillä emme häviä.Kiitosta vaan kakusta ja kaffeesta..hyvältä maistuu:)

Niihin toisiin "juomiin"nähden olen nyt tiukassakin lakossa;)))..Pakko,kun mokailin taas pahasti tapani mukaan...

Onnee vaan voittojesi johdosta.

• iitu 1576

nii olihanse aika inhottavaa kukaikki ei voittanu. mut kaikkein paras oli kumminki lordin voitto.

Ketjusta on poistettu 130 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      67
      2493
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      105
      2157
    3. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2147
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      97
      2107
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      9
      2052
    6. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1885
    7. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      587
      1846
    8. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      107
      1843
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      18
      1660
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      41
      1433
    Aihe