Sinut on valittu taivasta varten!

.
Hinta, jonka arvoiseksi maailma sinut arvioi on aina ALE-alkuinen. Mitä vanhemmaksi tulet, sitä isompi ale on hintalapussasi täällä. Saatat olla työtön, epäonnistunut, lahjaton ja muitten hylkimä ihmispoloinen, joka murehdit kovaa kohtaloasi... Tai tunnet muutoin sisälläsi tyhjyyden tunteen.

Kuulehan, olet täällä vain matkalla ajan halki OIKEAA kotiasi kohden Luojasi luo!

Sinä Jumalan ihminen, sinut on ylen kallisarvoiseksi arvioitu taivaassa! Olet täysin ainutlaatuinen ja korvaamaton Jumalan hyvissä suunnitelmissa. Kukaan toinen ei koskaan kykene täyttää sitä paikkaa, mikä Jumalan sydämessä ja Hänen iankaikkisessa Kuningaskunnassaan on varattu vain ja juuri sinua varten.

Jumala näki sinut jo ennen syntymääsi ja armahti sinua. Jo ennen maailman perustamista Hän valitsi sinut yhteyteensä ja uudestisyntymisen kautta lapsekseen.

Hän päätti johdattaa sinut yhteyteensä Poikansa Yeshua HaMashiach'aan tuntemisen kautta. Elämäsi tosin tuntuu täällä ajan alhoissa usein hyvinkin ahdistavalta, sillä kutsuihan Jumala sinut alunperin täydellisestä pimeydestä valkeuttaan kohden vaeltamaan ja miljoonat ihmiset ympärilläsi vaeltavat eri suuntaan eli yhä syvenevää pimeyttä kohden.

Koska Jumala on sinut valinnut seuralaisekseen iankaikkiseen kuningaskuntaansa, niin Hän johdattaa sinut Henkensä kautta ihan perille saakka ja toki sinä suostut siihen iloisin mielin!

Ei Jumala valinnut sinua miljoonien joukosta siksi, että olisit itse ollut arvollinen pääsemään Hänen yhteyteensä.

Ei Hän valinnut sinua myöskään siksi, että olisit ollut muita parempi.

Hän valitsi sinut yksinkertaisesti vain siksi, että sinun valitsemisesi miellytti Häntä. Siis siksi, että Hän rakastui sinuun. Onneksi olkoon, sillä Hänen rakkautensa on ikuista!

Entä tekeekö Jumala sitten väärin siinä, ettei hän ole ikuisissa aivoituksissaan valinnut noita kadotukseen joutuvia miljoonia ympärilläsi, joista useimmat ihmiset tuntuvat olevan ja sangen monet todella ovatkin lähes kaikessa sinua parempia?

Ei tee väärin, sillä onhan Jumalalla kaikkien luotujensa Luojana oikeus vapaasti päättää ketä armahtaa ja ketä ei, kehen rakastuu ja kehen ei.

Olemmehan me kaikki itsessämme täysin kelvottomia perimään iankaikkisen elämän.

Tästä syystä me kaikki, jotka Jumala vapaasta tahdostaan on armahtanut ja joihin Hän on mielistynyt, tahdomme vapaasta tahdostamme antaa pelastuksestamme kaiken kunnian, kiitoksen ja ylistyksen Jumalalle ja Karitsalle!

Yhdy kanssamme Jumalan ja Karitsan ylistykseen, sillä se on suloista ja otollista Jumalalle ja Vapahtajallemme Yeshualle!

Siunausta Yeshuassa!
.

8

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crispus

>>Siunausta Yeshuassa!

Tuo lienee suomeksi Jeesuksessa?

Paavalin kirjeissä kreikaksi Iesouksessa?

• .
        ...lempinimeä. Mielestäni kaunein Hänen nimistään on kuitenkin Hänen alkuperäisnimensä, jonka Jumala, Isä Hänelle antoi: Yeshua HaMashiach.

Siunausta sulle myös Yeshuassa!
        .

• Olenkin

Saatat olla työtön, epäonnistunut, lahjaton ja muitten hylkimä ihmispoloinen, joka murehdit kovaa kohtaloasi... Tai tunnet muutoin sisälläsi tyhjyyden tunteen.

Meitsi onkin kovapalkkaisessa duunissa, onnistunut opinnoissa ja urheilussa, lahjakas matemaattisesti ja taiteellisesti, suosittu ja ihailtu, menestyjä joka on tyytyväinen osaansa ja tuntee elävänsä täyttä elämää?

Mitä sulla on tarjota meitsille?

• vastaa menestyjälle

"Rikkaan miehen maa kasvoi hyvin. Niin hän mietti mielessään ja sanoi: 'Mitä minä teen, kun ei minulla ole, mihin viljani kokoaisin?' Ja hän sanoi: 'Tämän minä teen: minä revin maahan aittani ja rakennan suuremmat ja kokoan niihin kaiken eloni ja hyvyyteni; ja sanon sielulleni: sielu, sinulla on paljon hyvää tallessa moneksi vuodeksi; nauti lepoa, syö, juo ja iloitse.' Mutta Jumala sanoi hänelle: 'Sinä mieletön, tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta pois; kenelle sitten joutuu se, minkä sinä olet hankkinut?' Näin käy sen, joka kokoaa aarteita itselleen, mutta jolla ei ole rikkautta Jumalan tykönä." Luuk 12:16-21

• päteä paremmalleen
        vastaa menestyjälle kirjoitti:

"Rikkaan miehen maa kasvoi hyvin. Niin hän mietti mielessään ja sanoi: 'Mitä minä teen, kun ei minulla ole, mihin viljani kokoaisin?' Ja hän sanoi: 'Tämän minä teen: minä revin maahan aittani ja rakennan suuremmat ja kokoan niihin kaiken eloni ja hyvyyteni; ja sanon sielulleni: sielu, sinulla on paljon hyvää tallessa moneksi vuodeksi; nauti lepoa, syö, juo ja iloitse.' Mutta Jumala sanoi hänelle: 'Sinä mieletön, tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta pois; kenelle sitten joutuu se, minkä sinä olet hankkinut?' Näin käy sen, joka kokoaa aarteita itselleen, mutta jolla ei ole rikkautta Jumalan tykönä." Luuk 12:16-21

Raamatunlauseilla joiden sisältöä hän ei ole uskaltanut edes pohtia.

• .
        Minulla on tarjottavana sinulle todellinen elämä sellaisen Jumalan yhteydessä, joka rakastaa sinua iankaikkisella rakkaudella. Mitään muuta tietä tämän Iankaikkisen Jumalan yhteyteen ei ole, kuin Hänen Poikansa Yeshua HaMashiach'an viitoittama tie!

Tämä tie ei vie ihmisten palvonnan eikä ylistelyjen kohteeksi, eikä johdata sinua tämän maailman parrasvaloihin, ei ihmisten suosion saamiseen, eikä mammonan yltäkylläisyyteen.

Tämä tie on toisinaan suurten uhrausten, kärsimysten, väärinymmärretyksi tulemisen ja ahdistusten tie, mutta et tule kulkemaan tätä tietä koskaan yksin, vaan sinua rakastava ja sinua ymmärtävä ihana Vapahtajasi Yeshua käy koko tien kanssasi sinua tukien ja lohduttaen Sanansa ja Pyhän Henkensä kautta. Hän ei koskaan hylkää sinua, eikä jätä sinua oman onnesi nojaan. Lisäksi Yeshua johdattaa sinulle todellisia uskonystäviä sinua tukemaan ja opastamaan uskonaskelissa.

Tämä tie on verraton rakkauden tie, vaikka on toisinaan myös suurten tappioiden tie. Vaikka tämä tie on syvien tuskien tie, niin tämä tie vie sinut viimein TAIVAASEEN, jossa on jo ihana koti sinua odottamassa ja ennenkaikkea rakastavan Isän avoin syli, joka halajaa sinun tuloasi siihen osaan, jota varten sinut on luotu: Jumalan rakkauden kohteeksi.

- - -

Kirjoitit olevasi tyytyväinen osaasi. Lähden siitä, että kirjoitit todella ihan rehellisesti siitä, miten elämäsi nyt koet ja painan pääni rukoukseen puolestasi.

"Rakas Yeshua, avaa tuon kaverin silmät ja ymmärrys käsittämään, miten mahdotonta hänen on omilla avuillaan ja teoillaan päästä Sinun luoksesi taivasten kuningaskuntaan. Näytä suuressa armossasi, että myös hän on Aadamin perisynnin seurauksena sisäisesti turmeltunut ja tarvitsee sinun veriuhriasi saadakseen sielunsa puhtaaksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa. Osoita hänelle henkilökohtaisesti myös se, miten paljon häntä rakastat. Kiitos! Amen."

- - -

Uskon, että sinulla on silti sielussasi kaipuu löytää elävä yhteys Luojaasi. Myös sinulla on Jumalkaipuu syvällä sielussasi. Itse olin kerran nuoruudessani juuri tuossa tilanteessa. Kaikki oli ulkonaisesti hyvin ja loistava tulevaisuus häämötti edessä. Kuitenkin tiedostin, että jotain hyvin tärkeää puuttui elämästäni... Mitä ihmettä se oli, en silloin tiennyt. Asiaa pohtiessani sain pian vastauksen...

Asuin siihen aikaan, vuonna 1971, Pietarin kadulla kahden opiskelutoverini kanssa 3:lle kalustetussa alivuokralaisasunnossa, joka oli 6 huonetta käsittävän huoneiston eräs isohko huone. Olin juuri tuona keväänä valmistumassa ammattiini ja minulla oli jo työpaikka varmistettu hyvässä yrityksessä, josa olin työskennellyt kesälomieni aikoina.

Palatessani eräältä luennolta asunnolleni näin pienen mainoslappusen pudonneen sen ulko-oven taakse seinälistan väliin. Ikäänkuin sattumalta näin sen. Vuokraemäntäni eikä tämän tytär eivät olleet sitä huomanneet, vaikka aina päivittäin poissa ollessani käsittelivätkin tulevan postin. Kun katsoin lappusta tarkemmin, niin siinä oli etusivulla vain haukatun omenan kuva ilman tekstiä? Mielenkiintoni heräsi. Kun avasin sen ja aloin lukea, niin seuraavat sanat iskivät äkkiarvaamatta suoraan sydämeeni:

"Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen..."

Tekstiä lukiessani Jumalan rakkaus ympäröi minut ja täytti koko olemukseni ennen kokemattomalla tavalla. Tiesin ja tunsin näkymättömän, mutta todellisen persoonan olevan minun edessni kasvotusten ja että Hän rakastaa minua todellisella rakkaudella. Kyyneleet alkoivat virrata molempia poskiani pitkin lammikoiksi lattialle. Luin tuon Raamatusta lainatun luvun (1.Kor.13) kokonaan tuosta lappusesta läpi neljä kertaa kyynelten koko ajan virratessa silmistäni ja Rakkauden Hengen täyttäessä koko olemukseni.

Lappusen takakannessa oli teksti:

Jos koit lentolehtistä lukiessasi Jumalan puhuneen sinulle, niin voit tilata alla olevasta osoitteesta kirjeellisen Raamattukurssin nimeltä "Elämän Valkeus". Kurssi käsittelee pelkästään Johanneksen Evankeliumia, on ilmainen ja postitetaan sinulle huomiota herättämättömästi kirjekuoressa kirje kirjeeltä sitä mukaa kuin etenet opinnoissasi.

Tilasin kurssin ja luin sen läpi. Kurssi oli hyvä ja antoi hyvät eväät elämälleni.

- - -

Siis se mitä minulta puuttui ennen tuon lentolehtisen saamista, oli rakastavan Isä Jumalan sisäinen tunteminen.

Siunausta Yeshuassa!
        .

• deeku

Amen, amen!

Siunausta sinullekin Yeshuassa!

• .
        Pari viikkoa sitten näin täällä Turussa, ihan keskustassa, erään nuoren naisen, jolla oli isokirjaiminen teksti koko selän leveydeltä kolmessa rivissä. Hän todisti silloin kahdelle etsivälle nuorelle. Tekstissä luki suunnilleen näin:

Usko Herraan Yeshuaan, niin sinä pelastut!

Oli ilo huomata tämän uskovan käyttävän Vapahtajastamme Hänen rakkainta nimeään. HalleluYah!

Iloa ja siunausta sinulle Yeshuassa!
        .

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6790
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4268
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3136
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      172
      3005
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1978
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1622
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1548
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1490
    Aihe