Milloinkohan C.S.I. Las Vegas (originaali) jatkuu?

Joku

Milloinkohan C.S.I. Las Vegas eli tämä alkuperäinen C.S.I. sarja jatkuu? Monet ehkä luulivat, että se Quentin Tarantinon ohjaama "Grave Danger" jakso oli sarjan päätösjakso. Eli siis se missä tämä yksi C.S.I. tiimiläinen haudattiin elävältä ja jaksossa muu tiimi yritti löytää hänet.
No iloisia uutisia. Tuo jakso oli 5. kauden viimeinen jakso ja nyt on tehty 6. kausi ja näköjään 7.kausikin on tulollaan! Tuossa linkki episode guideen:

http://www.csifiles.com/episodes/csi/

Eli millos saamme nähdä tv:stä uusia C.S.I. jaksoja?

Joku

5

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyrre76

      että alkuperäinen csi jatkuu 30.8. Ihan varma en ole, jostain on tällainen käsitys tullut. Olisinko jonkun mainoksen nähnyt =D Ja toivottavasti tulee sit uusia jaksoja, eikä mitään uusintoja...

      • 30.8.

        alkavat kuudennen kauden uudet jaksot


      • jeeeeeeeeeeeeee
        30.8. kirjoitti:

        alkavat kuudennen kauden uudet jaksot

        jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


      • Joku
        30.8. kirjoitti:

        alkavat kuudennen kauden uudet jaksot

        Tuossa lehdessä oli että huomenna 21.8 mtv3:lla klo 22:30 alkais C.S.I. Las Vegas? Uusia jaksoja todennäköisesti vai uusintoja?

        Joku


      • Joku
        Joku kirjoitti:

        Tuossa lehdessä oli että huomenna 21.8 mtv3:lla klo 22:30 alkais C.S.I. Las Vegas? Uusia jaksoja todennäköisesti vai uusintoja?

        Joku

        Eli huomenna ti 22.8 (korjaus) kolmoselta alkava C.S.I. on uusintoja. Näköjään 3.kauden alusta alkaa uusinnat. Suomenkielinen jakson nimi on: "Kosto on suloisin kylmänä" ja englanniksi "Revenge Is Best Served Cold". Eli 3. kauden eka jakso.

        AHAA! Huomasin jotain hölmöä! MTV3 alkaa esittämään uusintana C.S.I.:Las Vegasin jaksoja tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 22.30 alkaen huomenna 22.8. Siis uusinnat. Mutta 30.8 tulee uusintojen lisäksi kolmosella klo 21.00 uusia C.S.I:n jaksoja! Eli keskiviikkoisin saamme nähdä klo 21 kolmoselta uusia jaksoja ja klo 22.30 uusintoja ja tiistaisin klo 22.30 uusintoja myös. Aika pimeetä touhua mutta mikäs siinä! :)

        Joku


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe