Miksi Monet haukkuu Pikku G:tä????????????:( se on ihan tavallinen rap laulaja!!! sillä on ihania sanoja ne kertoo elämästä!! ei ooo varmaan kivaa hänestä ku sitä niin paljon haukutaan! ei teistäkään olis kivaa jos olisitte laulajia ja tetä haukuttais kauhian paljon!! mulla on pikku G:N Räjähdysvaara,Suoralähetys levy ja aijon ostaa sen pikku g xxl levynkin!!hän on ihana! Ottakaa KANTAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S. LOPETTAKAA HAUKKUMINEN!
Miks monet haukkuu Pikku G:tä???????????
9
1159
Vastaukset
- Onpas
Pirun hauska juttu.
- Hannu
Kirjoitanpa tähän oman mielipiteeni.
Ensinnäkin arvostan oikeilla soittimilla soitettua musiikkia, koneella ohjelmoitu 3-4 minuuttia pitkä samalla kaavalla menevä jumputus on mielestäni todella puuduttavaa. Tällaiset "pohjat" ammattilaiset tekevät muutamassa tunnissa.
Itse musiikki jää tämän tyylisissä räpäytyksissä taka-alalle. On vain rumpukoneen paukutus ja päälle puhutaan väkisin väännettyjä riimittelyjä. Oikeata laulua ei ole juuri ollenkaan, ja sitä oikeaa laulua minä arvostan.
Periaatteessa kuka vaan voisi tehdä samanlaista "musiikkia" samalla kaavalla. Se miksi pikku g on pärjännyt koostunee seuraavista seikoista:
Löytyy jotain poikkeavaa: Ikä
Taustavoimat: Suhteet on kunnossa ylöspäin ja rahasta ja markkinoinnista ei ole puutetta.
Saanut julkisuutta: Syynä ilmeisesti "kantaa" ottavat me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus tekstit.Voi herrajestas.
Tämän musiikkityylin ongelmana on samankaltaisuus. Samalla kaavalla, samalla tyylillä. Keikat vedetään siten, että musiikki tulee nauhalta ja korkeintaan räpäyttelijä (tässä tapauksessa pikku g) esiintyy "livenä".Tämän lisäksi vaisua musiikkia täytyy ryydittää erilaisella ylimääräisellä tarjonnalla, kuten päällään ja lattialla pyörijöillä. Sen lisäksi kaikilla kaveruksilla on lippahatut vinossa. Kiitos.- muuten
Pikku G onkin pelkästään hyvän markkinoinnin tuote eikä sillä ole mitään tekemistä todellisen
musiikinteon kanssa. - Pikku G:n lauluista tykkääjä
joo kyllä kaikil saa olla oma mielipide!
ja ei pelkästään teinit kuuntele sitä vaa monet muutkin!
ja pikku g ei lainaa lauluja muilta bändeiltä kuten Lovex on teheny saman laulun minkä joku muukin bändi eli sen guardian angel´!!! xD ja pikku g ei oo simpanssi ja en kuuntele sen takii sen musaa ku se on söpö ku sen laulut on hyvii!! - joo2552
Samaa sanot varmasti myös 50centistä, mutta en tosissani sitä Pikku-G:hen vertaa tällä lausunnollani;)
- sulle tässä:
Pikku G on paska. Sitä kuuntelee teinit jotka ei omista mielipiteitä, vain siksi että "pikku g on söpö!!" Ei näin, ei.
- Lewer
Itse pirän häntä rumana ku simpanssin perseenreikä mutta silti kuuntelen sitä hyvän matskun vuoksi joten sä et tierä mistään mitään.
- brunetti06
Pikku G:eel on ihan hyvii biisei ja se on hyvä laulaja.mä en vaan pysty käsittää miks kaikki vaa haukkuu sitä.Mut jokaisel pitää olla jossaki asiassa oma mielipide koska ei ois mitään järkee jos kaikki kuuntelis ja tykkäis ihna samoist laulajist koska sillo tää maailma ois ihan turha koska ei ois omaa mielipidettä ja se ois hirveetä. mun mielestä pikku g:een levyt on ollu ihan hyvii
- vakooja
missä on pikku g onko ketään nähnyt häntä kertokaa jos olette viime oikoina meinaan ei ole hänestä ketään kuullu lähtikö hän? lopetiko hän? napatiinko hänet? vai pahempaa? haluaisin tietää jos tidätte niin lähettä minulle tähän oseteeseen [email protected] pliis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279