Miks monet haukkuu Pikku G:tä???????????

Pikku G:n Puolustaja!!! :)

Miksi Monet haukkuu Pikku G:tä????????????:( se on ihan tavallinen rap laulaja!!! sillä on ihania sanoja ne kertoo elämästä!! ei ooo varmaan kivaa hänestä ku sitä niin paljon haukutaan! ei teistäkään olis kivaa jos olisitte laulajia ja tetä haukuttais kauhian paljon!! mulla on pikku G:N Räjähdysvaara,Suoralähetys levy ja aijon ostaa sen pikku g xxl levynkin!!hän on ihana! Ottakaa KANTAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S. LOPETTAKAA HAUKKUMINEN!

9

1136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onpas

      Pirun hauska juttu.

    • Hannu

      Kirjoitanpa tähän oman mielipiteeni.
      Ensinnäkin arvostan oikeilla soittimilla soitettua musiikkia, koneella ohjelmoitu 3-4 minuuttia pitkä samalla kaavalla menevä jumputus on mielestäni todella puuduttavaa. Tällaiset "pohjat" ammattilaiset tekevät muutamassa tunnissa.

      Itse musiikki jää tämän tyylisissä räpäytyksissä taka-alalle. On vain rumpukoneen paukutus ja päälle puhutaan väkisin väännettyjä riimittelyjä. Oikeata laulua ei ole juuri ollenkaan, ja sitä oikeaa laulua minä arvostan.

      Periaatteessa kuka vaan voisi tehdä samanlaista "musiikkia" samalla kaavalla. Se miksi pikku g on pärjännyt koostunee seuraavista seikoista:

      Löytyy jotain poikkeavaa: Ikä
      Taustavoimat: Suhteet on kunnossa ylöspäin ja rahasta ja markkinoinnista ei ole puutetta.
      Saanut julkisuutta: Syynä ilmeisesti "kantaa" ottavat me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus tekstit.Voi herrajestas.

      Tämän musiikkityylin ongelmana on samankaltaisuus. Samalla kaavalla, samalla tyylillä. Keikat vedetään siten, että musiikki tulee nauhalta ja korkeintaan räpäyttelijä (tässä tapauksessa pikku g) esiintyy "livenä".Tämän lisäksi vaisua musiikkia täytyy ryydittää erilaisella ylimääräisellä tarjonnalla, kuten päällään ja lattialla pyörijöillä. Sen lisäksi kaikilla kaveruksilla on lippahatut vinossa. Kiitos.

      • muuten

        Pikku G onkin pelkästään hyvän markkinoinnin tuote eikä sillä ole mitään tekemistä todellisen
        musiikinteon kanssa.


      • Pikku G:n lauluista tykkääjä

        joo kyllä kaikil saa olla oma mielipide!

        ja ei pelkästään teinit kuuntele sitä vaa monet muutkin!

        ja pikku g ei lainaa lauluja muilta bändeiltä kuten Lovex on teheny saman laulun minkä joku muukin bändi eli sen guardian angel´!!! xD ja pikku g ei oo simpanssi ja en kuuntele sen takii sen musaa ku se on söpö ku sen laulut on hyvii!!


      • joo2552

        Samaa sanot varmasti myös 50centistä, mutta en tosissani sitä Pikku-G:hen vertaa tällä lausunnollani;)


    • sulle tässä:

      Pikku G on paska. Sitä kuuntelee teinit jotka ei omista mielipiteitä, vain siksi että "pikku g on söpö!!" Ei näin, ei.

      • Lewer

        Itse pirän häntä rumana ku simpanssin perseenreikä mutta silti kuuntelen sitä hyvän matskun vuoksi joten sä et tierä mistään mitään.


    • brunetti06

      Pikku G:eel on ihan hyvii biisei ja se on hyvä laulaja.mä en vaan pysty käsittää miks kaikki vaa haukkuu sitä.Mut jokaisel pitää olla jossaki asiassa oma mielipide koska ei ois mitään järkee jos kaikki kuuntelis ja tykkäis ihna samoist laulajist koska sillo tää maailma ois ihan turha koska ei ois omaa mielipidettä ja se ois hirveetä. mun mielestä pikku g:een levyt on ollu ihan hyvii

    • vakooja

      missä on pikku g onko ketään nähnyt häntä kertokaa jos olette viime oikoina meinaan ei ole hänestä ketään kuullu lähtikö hän? lopetiko hän? napatiinko hänet? vai pahempaa? haluaisin tietää jos tidätte niin lähettä minulle tähän oseteeseen [email protected] pliis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe