Matkustin viikonloppuna Karaoketaksilla, oli tosi huonot systeemit ja kuski oli töykeä, onko muilla kokemuksia?
Karaoketaksi on tosi huono
10
3502
Vastaukset
- oli huono?
Iiron vai teejiipeen?
- Ei ainakaan TJP:n
Eli Karaoketaxi oli huono.
- Per Saukko
...laulajia, joilla nuottikorva paleltui edellisenä talvena. Ole siinä sitten ystävällinen.
- isäntä 44
Ymmärrän minäkin kuskia juuri tuon asian takia, mutta onko kuljettaja sitten taas oikealla alalla jos hermot ei kestä humalaisten ihmisten "laulamista". Itse en ikinä lähtisi ajamaan karaoketaksia juuri sen takia että siinä voisi alkaa hermot mennä.
Humalaisten jaarituksiin olen tottunut eikän niissä ole mitään mihkä hermoja koettelisi. - thin
isäntä 44 kirjoitti:
Ymmärrän minäkin kuskia juuri tuon asian takia, mutta onko kuljettaja sitten taas oikealla alalla jos hermot ei kestä humalaisten ihmisten "laulamista". Itse en ikinä lähtisi ajamaan karaoketaksia juuri sen takia että siinä voisi alkaa hermot mennä.
Humalaisten jaarituksiin olen tottunut eikän niissä ole mitään mihkä hermoja koettelisi.on vaihtuvuus karaoketaksien kuskeissa. Karaoke sinänsä on ihan hauska keksintö, mutten kyllä ikipäivänä ajaisi itse autoa, jossa vielä 12h ajamisen lisäksi pitäisi koko ajan kuunnella kun joku yritää opetella laulamaan.
Ei kai karaoke emännillä/isännilläkään ole ihan tuollaisia vuoroja ja ne sentään pääsee edes jonkin matkan päähän pakoon.
- taksilla
Muakin kiinnontaa että kenen taksi se oli...?? Meinaan vuokrata yhdeltä firmalta illaksi karaokebussin..Ainakin kaverit jotka tota karaokebussia on vuokranneet on ollu tyytyväisiä laitteisiin sekä kuljettajaan..Siksi minäkin vuokraan sen saman, mutta jos on ollut jotain sanomista, niin kerro se toki, niin vaihdan firmaa..
- Tilaa se
erganized kirjoitti:
niin tiedät miten musa soi ja screenit näyttävät kuvaa...Tosi hienot laitteet ja musa tulee tietsikasta, ei tarvi levyjen kanssa leikkiä.
- jesh!
erganized kirjoitti:
http://www.karaoketaxi.fi/
Tosi hyvä TAXI...! Vaikka minä en laulanut vaan kyydissä olen ollut ja tulen olemaan MONTA... MONTA... kertaa...! Ihan SUPER HYVÄ TAXI...! - SisMää
Tilaa se kirjoitti:
niin tiedät miten musa soi ja screenit näyttävät kuvaa...Tosi hienot laitteet ja musa tulee tietsikasta, ei tarvi levyjen kanssa leikkiä.
Tietokonesysteemit on tätä päivää. Esim Maestrolta saadaan semmonen reilu 20.000 kappaletta käyttöön JULKISEN ESITTÄMISEN LISENSSILLÄ ilman korkeita aloitusmaksuja, parhaimmillaan alle 0,5€ soitettua kappaletta kohden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077746
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1105997- 835177
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552977
- 582938
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056