RASISTISIN TEKONNE?

teac

Nykyään, kun rasisti- sanaa käytetään lähes joka yhteydessä, olisin kiinnostut mikä on rasisin yksittäinen tekonne?

Itse olen osallistunut kevätjuhlaan, aikana jolloin Suvivirren esitys oli kielletty.
Nykyisin rehtorilla on valta hyväksyä tai kieltää kyseisen virren esitys.

Myöskin kunnioitan pääsiäisen ja juhannuksen välistä aikaa - Vappua, niin suuresti, että kirjoitan kyseisen sanan isolla alkukirjaimella?

Metusalem- rommin maistelu voidaan katsoa mielestäni rasisrtiseksi. Eikö?

_Teac, rasisti tietämättään

12

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----------------

että olen syntynyt suomalaiseksi mieheksi.

• teac

Tuskinpa syntymävuotenasi suomalaiseksi syntyminen oli rasismia.

-Teac, rasismilta pelastava

• maahanmuutosta

olen rasisti sen takia, varsinkin jos omaan mielipiteen siitä että haluaisin pitää suomen turvallisena paikkana asua ja elää.

Rasistia huudetaan viimestään siitä kun ehdotan että maahanmuuttajia tulisi seuloa tarkasti, ketätahansa paimentolaisia ei tulisi päästää maahamme.

Oikeastaan pelkäästään se että kyseenalaistaa maahanmuuton tarpeellisuuden ja hyödyn niin olen armotta rasistinatsipaska.

• Työperäistä maahanmuuttoa ei juurikaan ole. Ja se vähäinen määrä, mikä töihin on tullut, ei aiheuta ongelmia.

Turvapaikan perusteella maahantulo on aivan eri asia. Siinä ei katsota hyötyä eikä tarpeellisuutta. Eikä paimentolaisuuden perusteella voi evätä turvapaikkaa.

Eri asia on sitten, kuka on todellisuudessa suojelun tarpeessa ja kuka ei.

• Turvapaikka
        Erasmus kirjoitti:

Työperäistä maahanmuuttoa ei juurikaan ole. Ja se vähäinen määrä, mikä töihin on tullut, ei aiheuta ongelmia.

Turvapaikan perusteella maahantulo on aivan eri asia. Siinä ei katsota hyötyä eikä tarpeellisuutta. Eikä paimentolaisuuden perusteella voi evätä turvapaikkaa.

Eri asia on sitten, kuka on todellisuudessa suojelun tarpeessa ja kuka ei.

Kerrotko ?

• Erasmus
        Turvapaikka kirjoitti:

Kerrotko ?

Turvapaikka on annettava sellaiselle, joka on suojelun tarpeessa.

• Annettava.
        Erasmus kirjoitti:

Turvapaikka on annettava sellaiselle, joka on suojelun tarpeessa.

?????

Mitä se meille kuuluu ?

• Annettava. kirjoitti:

?????

Mitä se meille kuuluu ?

Suomi on osa maailmaa. Ihannemaasi on luultavasti Pohjois-Korea.

• Kapitalisti.
        Erasmus kirjoitti:

Suomi on osa maailmaa. Ihannemaasi on luultavasti Pohjois-Korea.

Ja olen sitä mieltä että maailma pitää itse huolen itsestään eikä siihen kannata mennä sekaan sorkkimaan muiden..

Kun auttaa niin ongelmat pysyvät ne eivät poistu.

• "Myöskin kunnioitan pääsiäisen ja juhannuksen välistä aikaa - Vappua, niin suuresti, että kirjoitan kyseisen sanan isolla alkukirjaimella?"

Pikemminkin kieliasiaa kuin rasismia. Mutta pienellähän se vappu kuuluisi kirjoittaa, kunnioittipa sitä vaikka kuinka paljon...

• lot

.. vaiko tuleva?

-- lot

• hyh

Pidän karjalanpiirakasta mutta en mustasta makkarasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3105
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2193
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1759
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1627
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1361
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1246
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1057
    Aihe