NoloSika

steelhearth

Olen tässä töppäillyt useitakin kertoja, muutamia juttuja minun ja muiden kavereideni töppyäksistä:

1.
Joku soitteli kotipuhelimeen soittoja kokoajan, niin eräspä kerta sitten hermostuin ja huusin "PAINU NYT JO HYVÄ MIES VlTTUUN SIITÄ SOITTELEMASTA VAI ONKO JOKU VlTTU VIALLA?!". Soittaja olikin tuolla kertaa äitini sisko.

2.
Olin PC:llä jotain hartaasti säätämässä huoneen ovi auki kunnes kuulin takaa lähestyvät askeleet. Ajattelin, että se on taas veli tulossa jotain kymmenettä kertaa pelleilemään ja häiritsemään kielloista huolimatta, niinpä kohteliaasti kiroisin taakseni katsomatta, "Painu nyt ****n pelle jo ******n kun vielä kerkeät!" ja kun kuulin takavasemmalle poistuvat juoksuaskeleet jatkoin vain tyytyväisenä pelaamista, kun häiriötekijä oli ennakolta torjuttu. Seuraavana aamuna sitten kuulin, että häirikkö olikin ollut naapurin poika joka oli tullut veljeni luo kyläilemään ja oli vain siis velipoikaa käynyt sisältä etsimässä kunnes olikin saanut hiukka jäätävän vastaanoton ja polkenut kotia isänsä luo kauhuissaan minkä pyörällä pääsi peljäten ettei vaan kohta saisi kirveestä, kun sillä tavalla tuli häritsemään.
Se oli noloa ja nolommaksi homman teki vielä se, kun eihän tuollainen ipana vielä mistään mitään tajua niin se sitten kotiin kauhuissaan päästyään meni isältään kysymään, että "kuule iti missä se
v**tu mahtaa olla, kun naapuri sinne käski mennä?"

3.
Eilen kun puhelin soi, menin vastaamaan ja juuri ennen kuin olin meinannut sanoa "Nisula" Luin ennen pöydältä kaikenlaista. Joku oli raavustanut siihen "P4ska" Sitten vastasin: "Paska".

4.
Oli mun synttärit ja menin koulusta sitten heti kotiin. Sitten rupes *****ttamaan ja menin veskiin, sitten sukulaiset tulee justiin silloin kun oon veskis ja kysyy et missäs päivänsankari on? Sitten meikä päästää kauheen pierun perhana! Sukulaiset ratkee nauruun ja tuun veskistä nolona ulos.

5.
Olinpa kerran rulliksilla kaupungilla ja näin 2 todella nättiä tyttöä ja katsoin heitä niin paljon että menetin hallintani rulliksiin ja luistelin päin tolppaa ja jouduin sairaalaan jossa mulle todettiin aivotärähdys.Että sillee

6.
Muutama vuosi sitten oli vuosittainen maantiejuoksu, ja kun lähtöpaikka oli kävelytien varressa, ei ollut pukukoppeja, missä käydä vaihtamassa vaatteet. siinä sattu olemaan (oltiin toisen koulun vieressä) kuusikkokaistale, minne yks lähti vaihtamaan vaatteitaan. oli jo kerenny ottaa housut pois ja oli pistämässä juoksuhousujaan, niin taakse ilmestyy sellanen joku 9-vuotias tyttö ja kysyy: "mitä sinä oikein teet?", me siellä sitten naurettiin räkäsesti ja jätkää kyllä pänni.


7.
Näytin koulukuvassa molemmilla käsillä keskisormea ja koko roska jouduttiin ottamaan uusiksi.

8.
Tämä tapahtui minun kaverille. Oli kolmannen luokan joulu ja kaikki oli luokassa vetämässsä karkkia ja muuta naamaan, yhtäkkiä luokkaan tulee hirvittävä paskan haju. Sitten yksi oppilaista nousee ylös ja menee sanomaan kovalla äänellä, että mulle tuli paskat housuu ja koko luokka rupes nauramaa. Tyyppi sai kuulla siitä tapahtuneesta kuudennen luokan loppuun

9.
Tämä onkin jo melko tuore tapaus,viime talvena meille tuli vanhemmanpuoleinen pariskunta kylään saunomaan ja vähän kaljoittelemaan.Jäykän puoleista jengiä ne oli,mutta lämmitin kuitenkin bastun ja me miehet lähdettiinkin saunomaan.

Naiset jäivät keittiöön juoruamaan ja kattelemaan fotoja,vähän aikaa me ukot siellä bastussa kilpailtiin kumpi kestää löylyjä paremmin,sitten sanoinkin tälle herrasmiehelle,että nyt mennään lumeen uimaan.Eihän tämä ukko siihen suostunut,koska ulkona sattui olemaan about 30 astetta pakkasta.

Minä sitten menin sinne ulos nahkaläpyskät jalassa,hyppäsin hankeen ja AAAAAAHHHHH,mikä ihana fiilis siitä tuli.Sitten pitikin lähteä jo kiiruusti sisään,sillä kylmä alkoi jo kangistaa.Siitä alkoikin tapahtumaketju jonka olen halunnut unohtaa.

Minun olisi pitänyt tietää,että jos laitan tälläiset läpyskät sisällä jalkaan,niin niissähän voipi pohja jäätyä,kun sisälle takaisin ryntään.Vaimokin oli edellisenä päivänä pessyt käytävän maton,joka siellä olkkarissa tavallisesti on.

Ryntäsin hytisevänä sisään ja liukastuin välittömästi,lähdin liukuun kuin liukas Ankerias.Toinen jalkani taittui perseeni alle ja vauhti kiihtyi,keittiön ohi liukuessani mulla oli pyyhe jo kainaloissa.

Oli siinä varmaan muijallani ja vieraalla naisella ihmettelemistä,kun ylipainoinen rasvamaha ähkien liukuu keittiön ohi kulkuset iloisesti heiluen.


Ps:Vaimoni ei sanonut mulle loppuiltana kun yhden lauseen ja senkin hän sanoi siinä samassa,se kuului näin. Oletko sinä hullu?

2

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos..

      Kiitos hyvistä nauruista. Tuolle vikalle varsinkin nauroin kippurassa :)

      • minä vaan

        Mun mielestä kakkonen oli kaikista paras :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2132
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe