Matt.13:12
Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on.
Jos sinulla on kuollessasi paljon hyviä tekoja, saat uudessa elämässäsi osuudeksesi paljon hyvää: kauniin ruumiin ja ylhäisen aseman.
Jos sinulla on kuollessasi vain vähän hyviä tekoja, sekin vähä mitä luulit sinulla olevan, osoitetaan valheeksi ja saat osaksesi kärsimyksen ja häpeän.
Jos luulet että selviät sielujen kiertokulussa strategialla "kadun viime hetkellä" olet harhassa. Ja jos luulet että voit pettää Jumalaa maksamalla jotain "kirkollisveroa", olet vielä pahemmin harhassa.
Ap.t. 8:20
Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa.
Kuulutko kirkkoon varmuuden vuoksi?
6
326
Vastaukset
- saisko lisää
En ole kirkossa, tekoja minulla on paljon, kait hyvinkin itsekkäitä, maalailehan minun tulevaisuus niin ei tule yllärinä.
- kristitty.
pääset taivaaseen
- Huhhahhei
En kaipaa mielikuvitusolentoja.
En kuulu kirkkoon varmuuden vuoksi. Olen kirkossa vain siksi, ettei tämä pulju luisuisi niin nopeasti liberaalien ja synkretistien mukana universaalikirkkoon - siis siihen lopunaikojen maailmanlaajuiseen luopiokirkkoon. Ruotsissa näyttää jo pahalta, mutta Suomessa ei niin pahalta - ehkäpä herätysliikkeiden ansiosta... Ja tietysti siksi kuulun kirkkoon, että voin kertoa Jeesuksesta, joka yksin pelastaa... siihen ei auta mikään tekoni, eipä edes uskoni (vaikka se on pelastuksen väline) vaan se, että Jeesus on luotettava ja sanansa mittainen.
- Erin
Et siis kuulu kirkkoon myöskään siksi että Kirkon yhteys on Sinun pelastuksesi.
Etsiydy pian oikealle tielle - jonkin vastustaminen ei todellakaan ole syy kuulua kirkkoon.
Lue syvällisesti Raamattua, se auttaa Sinuakin!!! Erin kirjoitti:
Et siis kuulu kirkkoon myöskään siksi että Kirkon yhteys on Sinun pelastuksesi.
Etsiydy pian oikealle tielle - jonkin vastustaminen ei todellakaan ole syy kuulua kirkkoon.
Lue syvällisesti Raamattua, se auttaa Sinuakin!!!eikä sen "yhteys" vaan yksin Jeesus (nimi tark. Jahve pelastaa) pelastaa. Luther nousi aikoinaan pelastushistoriallisesti metsään mennyttä (katolista) kirkkoa vastaan - ja vaikutti nimenomaan sisältä päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 142032
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1662018- 77931
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46797Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35756Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah156732Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30716Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢108713- 43694
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50664