Matt.13:12
Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on.
Jos sinulla on kuollessasi paljon hyviä tekoja, saat uudessa elämässäsi osuudeksesi paljon hyvää: kauniin ruumiin ja ylhäisen aseman.
Jos sinulla on kuollessasi vain vähän hyviä tekoja, sekin vähä mitä luulit sinulla olevan, osoitetaan valheeksi ja saat osaksesi kärsimyksen ja häpeän.
Jos luulet että selviät sielujen kiertokulussa strategialla "kadun viime hetkellä" olet harhassa. Ja jos luulet että voit pettää Jumalaa maksamalla jotain "kirkollisveroa", olet vielä pahemmin harhassa.
Ap.t. 8:20
Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa.
Kuulutko kirkkoon varmuuden vuoksi?
6
353
Vastaukset
- saisko lisää
En ole kirkossa, tekoja minulla on paljon, kait hyvinkin itsekkäitä, maalailehan minun tulevaisuus niin ei tule yllärinä.
- kristitty.
pääset taivaaseen
- Huhhahhei
En kaipaa mielikuvitusolentoja.
En kuulu kirkkoon varmuuden vuoksi. Olen kirkossa vain siksi, ettei tämä pulju luisuisi niin nopeasti liberaalien ja synkretistien mukana universaalikirkkoon - siis siihen lopunaikojen maailmanlaajuiseen luopiokirkkoon. Ruotsissa näyttää jo pahalta, mutta Suomessa ei niin pahalta - ehkäpä herätysliikkeiden ansiosta... Ja tietysti siksi kuulun kirkkoon, että voin kertoa Jeesuksesta, joka yksin pelastaa... siihen ei auta mikään tekoni, eipä edes uskoni (vaikka se on pelastuksen väline) vaan se, että Jeesus on luotettava ja sanansa mittainen.
- Erin
Et siis kuulu kirkkoon myöskään siksi että Kirkon yhteys on Sinun pelastuksesi.
Etsiydy pian oikealle tielle - jonkin vastustaminen ei todellakaan ole syy kuulua kirkkoon.
Lue syvällisesti Raamattua, se auttaa Sinuakin!!! Erin kirjoitti:
Et siis kuulu kirkkoon myöskään siksi että Kirkon yhteys on Sinun pelastuksesi.
Etsiydy pian oikealle tielle - jonkin vastustaminen ei todellakaan ole syy kuulua kirkkoon.
Lue syvällisesti Raamattua, se auttaa Sinuakin!!!eikä sen "yhteys" vaan yksin Jeesus (nimi tark. Jahve pelastaa) pelastaa. Luther nousi aikoinaan pelastushistoriallisesti metsään mennyttä (katolista) kirkkoa vastaan - ja vaikutti nimenomaan sisältä päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931402
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53594