Ratkaistuani tämän suuren arvoituksen voin rentoutua takkatulen ääressä piippua poltellen. Mitään Irmeliä ei ole olemassakaan, Irmeli on vain Nasse-Siinon päiväunta.
Nasse ja Siino ovat paljastaneet itsensä olemalla yhtä ilkeitä ja typeriä ja häiriköimällä jatkuvasti uskovaisten keskusteluja samaan kiäh kiäh -tyyliin.
Tämä ei tarkoita etteikö Nassella olisi monta muutakin rekisteröityä tai rekisteröimätöntä nimimerkkiä - myös sivupersoonat kirjoittavat hänen kauttaan eikä nasseraukka näistä kaikista ole tietoinenkaan!:(
Nasse = Siino
42
1507
Vastaukset
- Darkiara
En tiedä onko nasse ja siino yhtä. Se voi pitää silti paikkaansa. En vain halua uskoa sata varmasti koska minuakin oltiin kutsuttu "savonarolan vaimoksi", tai miten se menikään. En tunne koko henkilöä siltikään.
- siino
"Nasse = Siino"
Kiitos! Nasse on oikein taitava ja älykäs henkilö, joten minun rinnastamiseni häneen on mitä kunniakkain ja miellyttävin saavutus.
"Nasse ja Siino ovat paljastaneet itsensä olemalla yhtä ilkeitä ja typeriä ja häiriköimällä jatkuvasti uskovaisten keskusteluja samaan kiäh kiäh -tyyliin."
Kiäh kiäh :)
"myös sivupersoonat kirjoittavat hänen kauttaan eikä nasseraukka näistä kaikista ole tietoinenkaan!:("
Erityisesti sinä et tunnu olevan perillä yhtään mistään, ystävällisyyksinesi.- : P : P : P
****Kiitos! Nasse on oikein taitava ja älykäs henkilö, joten minun rinnastamiseni häneen on mitä kunniakkain ja miellyttävin saavutus.****
Ja tässä edellä haisee omakehu! :P
Kiäh kiäh vaan sinullekin! - Oho ja katso :O
Siis tekeekö Siinokin "Irmelit"?
- siino
: P : P : P kirjoitti:
****Kiitos! Nasse on oikein taitava ja älykäs henkilö, joten minun rinnastamiseni häneen on mitä kunniakkain ja miellyttävin saavutus.****
Ja tässä edellä haisee omakehu! :P
Kiäh kiäh vaan sinullekin!"Ja tässä edellä haisee omakehu!"
No lakkaa haisemasta :) Kiäh kiäh kiäh - siino
Oho ja katso :O kirjoitti:
Siis tekeekö Siinokin "Irmelit"?
Taidat itse olla kadoksissa :)
- Kiäh kiäh kiäh kiäh kiäh ki...
siino kirjoitti:
"Ja tässä edellä haisee omakehu!"
No lakkaa haisemasta :) Kiäh kiäh kiähOle sinä hiljaa senkin haisunäätä! :P
Meinaatko tehdä "Irmelit"? :P - Hähhähhääääää
siino kirjoitti:
Taidat itse olla kadoksissa :)
Sinähän kiirettä pidit! :D ;D ;D
Kannattaa näköjään huomauttaa, se saa ihmeitä aikaan! ;P ;P ;P - siino
Hähhähhääääää kirjoitti:
Sinähän kiirettä pidit! :D ;D ;D
Kannattaa näköjään huomauttaa, se saa ihmeitä aikaan! ;P ;P ;P"Kannattaa näköjään huomauttaa, se saa ihmeitä aikaan!"
Huomauta Jumalallesi, että tekee sinusta ja hänestä hyvän :) Ei taida ihme onnistua kiäh kiäh kiäh - Oho ja katso
siino kirjoitti:
"Kannattaa näköjään huomauttaa, se saa ihmeitä aikaan!"
Huomauta Jumalallesi, että tekee sinusta ja hänestä hyvän :) Ei taida ihme onnistua kiäh kiäh kiähMinusta ei hyvää saa millään ilveellä, Jumala taas on hyvä. Ja mitäs sinä niillä ihmeillä tekisit?
Kiäh kiäh kiäh kiäh! :P :P :P - siino
Oho ja katso kirjoitti:
Minusta ei hyvää saa millään ilveellä, Jumala taas on hyvä. Ja mitäs sinä niillä ihmeillä tekisit?
Kiäh kiäh kiäh kiäh! :P :P :P"Ja mitäs sinä niillä ihmeillä tekisit?"
Se tekisi siitä hyväksi mainostetusta Jumalasta konkreettisen. Nyt on vain sinä ja valtava älyttömyytesi. Kiäh kiäh kiäh! :)
- kaatis
Siinoo tyhmempää ei ole olemassakaan.
- oho ja katso
joku (nasse) teeskentelee Siinoa tyhmempää! :O
- kaatis
oho ja katso kirjoitti:
tapauksessa:D:D:D
- siino
Kaatis on ylivertainen voittaja älyttömyydessä. Hän on moukka, idiootti, älykääpiö kiäh kiäh kiäh :)
- siino
oho ja katso kirjoitti:
Sun ei edes tarvitse teeskennellä kiäh kiäh kiäh :)
- pelkurit tunnistava
Nasse ei ole uskaltanut mennä helluntaiseurakunnassa käymään vaikka on monta kertaa kutsuttu. Ja Siino ei osaa muuta kuin ilkeästi räkättää. Pelkureita molemmat!
- siino
pelkurit tunnistava kirjoitti:
Nasse ei ole uskaltanut mennä helluntaiseurakunnassa käymään vaikka on monta kertaa kutsuttu. Ja Siino ei osaa muuta kuin ilkeästi räkättää. Pelkureita molemmat!
Olen käynyt helluntaiseurakunnassa, koska silloin minulla oli hiivaa. Jumala ja muut lähtivät pakoon kiäh kiäh kiäh :)
- SEEMOS
siino kirjoitti:
Kaatis on ylivertainen voittaja älyttömyydessä. Hän on moukka, idiootti, älykääpiö kiäh kiäh kiäh :)
Nimimerkki "Kaatis" on tosiaan täydellinen idiootti, tyhmän hihhulin stereotypia.
Ehkä vähän liiankin "täydellinen" vai mitä? Minulla alkaa epäilus herätä toveri "Kaatiksen" aitouden suhteen.... - Hoo hoo hoo hoo! :D :D :D
siino kirjoitti:
Olen käynyt helluntaiseurakunnassa, koska silloin minulla oli hiivaa. Jumala ja muut lähtivät pakoon kiäh kiäh kiäh :)
Kyllä se asia oli niin että Siino lähti pakoon vellit housussa kun Jumalan Sanaa julistettiin.
Samanlaisia vellihousuja Siino ja Nasse, pelkäävät omaa varjoaankin! :P - siino
Hoo hoo hoo hoo! :D :D :D kirjoitti:
Kyllä se asia oli niin että Siino lähti pakoon vellit housussa kun Jumalan Sanaa julistettiin.
Samanlaisia vellihousuja Siino ja Nasse, pelkäävät omaa varjoaankin! :PKerrohan osoittees niin tulen vetämään sua turpaan, nyhverö, ripulipuntti!
- siino
SEEMOS kirjoitti:
Nimimerkki "Kaatis" on tosiaan täydellinen idiootti, tyhmän hihhulin stereotypia.
Ehkä vähän liiankin "täydellinen" vai mitä? Minulla alkaa epäilus herätä toveri "Kaatiksen" aitouden suhteen....Joo mulla on kans ollut epäilyksiä tämän "uskonveljen" todellisesta laadusta.
- SEEMOS
siino kirjoitti:
Kerrohan osoittees niin tulen vetämään sua turpaan, nyhverö, ripulipuntti!
Onhan noita jo nähty ihan tarpeeksi.
Tälläkään Amiksella ei ole kapasiteettia käydä keskustelua millään tasolla mistään aiheesta, tyhjyys näkyy sitten tuollaisena älyttömän lällättelynä.
Turha pelle, ehdotan että jätetään huomioimatta.
- SEEMOS
Eipäs unohdeta minua! Seemos on myös Nassen sivupersoona... ja tuon luonnollisestikin mukanani omat "pirstaleeni" ;) Kun uskontovaihe iskee päälle minusta tulee H.H tai apostoli35! xD
Sivumennen sanottuna "Sherlokille" puolentoista vuoden palstakokemuksella väittäisin kyllä että Nasse ja Siino ovat eri hlö.
Siihen että onko heillä molemmilla sitten useampia eri nikkejä, en ota kantaa.... kautta kelluvan rautalaivan ;)- löpsistä
Älä yritä, sinä olet vaan ajelehtiva paha henki! Hus tiehesi siitä!
- siino
"Sivumennen sanottuna 'Sherlokille' puolentoista vuoden palstakokemuksella väittäisin kyllä että Nasse ja Siino ovat eri hlö."
"En tunne miestä", sanoi Jokela Jeesuksesta. Minun on todettava samaan tapaan Nassesta, että en tunne Irmeliä.
"kautta kelluvan rautalaivan"
Sulla on hyvä muisti :) - SEEMOS
siino kirjoitti:
"Sivumennen sanottuna 'Sherlokille' puolentoista vuoden palstakokemuksella väittäisin kyllä että Nasse ja Siino ovat eri hlö."
"En tunne miestä", sanoi Jokela Jeesuksesta. Minun on todettava samaan tapaan Nassesta, että en tunne Irmeliä.
"kautta kelluvan rautalaivan"
Sulla on hyvä muisti :)"Sulla on hyvä muisti :)" noin on sanottu ennenkin, En nyt tiedä onko muistini mitenkään erityisen hyvä, mutta asiaan varmaan vaikuttaa sekin etten enää "nollaa" sitä etanolilla :)
"En tunne miestä", sanoi Jokela Jeesuksesta."
:D Näinpä! Aiheesta poukkoillen, pitää muuten minunkin sanoa että ko jeesus on ihmeellisen näkymätöntä sorttia niinkin tunnetuksi hlöksi ;)
Hepusta näyttää olevan täysin mahdotonta saada muuta kuin toisen käden tietoa.
No ehkä tämäkin on taas sitä "jumalan ihmettä" :D - Huomio huomio!
SEEMOS kirjoitti:
"Sulla on hyvä muisti :)" noin on sanottu ennenkin, En nyt tiedä onko muistini mitenkään erityisen hyvä, mutta asiaan varmaan vaikuttaa sekin etten enää "nollaa" sitä etanolilla :)
"En tunne miestä", sanoi Jokela Jeesuksesta."
:D Näinpä! Aiheesta poukkoillen, pitää muuten minunkin sanoa että ko jeesus on ihmeellisen näkymätöntä sorttia niinkin tunnetuksi hlöksi ;)
Hepusta näyttää olevan täysin mahdotonta saada muuta kuin toisen käden tietoa.
No ehkä tämäkin on taas sitä "jumalan ihmettä" :DNasse, Siino ja Seemos = Tupu, Hupu ja Lupu!
:P :P :P - SEEMOS
Huomio huomio! kirjoitti:
Nasse, Siino ja Seemos = Tupu, Hupu ja Lupu!
:P :P :PMinä olen jo käynyt tämän leikin läpi joten ei kiinnosta enää.
Jos sinulla on jotain sanottavaakin niin kakaise ulos.
Muussa tapauksessa leiki keskenäsi.
ja Nasse = Pyhä Henki.
Nasse = Jumala- *Totuus*
Nasse = pipipää pilkkaaja.
- Sinusta...
*Totuus* kirjoitti:
Sairas piilosta huutelija! Nutipää puskaluimu!
Taidat olla sunis? - Hu huu huu uuuu
Sinusta... kirjoitti:
Sairas piilosta huutelija! Nutipää puskaluimu!
Taidat olla sunis?johan oot epätoivoisesti sunikseen ihastunu kun jokaista luulet sunikseksi! :P Häh häh häh häh!
- Alhainen rottakin
Hu huu huu uuuu kirjoitti:
johan oot epätoivoisesti sunikseen ihastunu kun jokaista luulet sunikseksi! :P Häh häh häh häh!
Mitäs kuuluu pipipää? Onko taas hoitojaksossa avovaihe, vai kirjoitteletko salaa sairaalan koneelta?
Et muuten arvaa mistä kärysit! Sunis!! - Arvaa kuka
Alhainen rottakin kirjoitti:
Mitäs kuuluu pipipää? Onko taas hoitojaksossa avovaihe, vai kirjoitteletko salaa sairaalan koneelta?
Et muuten arvaa mistä kärysit! Sunis!!Kiäh kiäh kiäh
- kananpää
Arvaa kuka kirjoitti:
Kiäh kiäh kiäh
Ei tarvi arvata kun tietää!!
- Nasse.
*Totuus* kirjoitti:
pipipääksi pilkkaajaksi?
nyt edelleen olet sitä mieltä että olet oikeasti nainen, ja 23-vuotias blondi , niin sanotaan että neiti hyvä ei ole fiksua pilkata Jumalaa.
L.J.H kirjoitti:
nyt edelleen olet sitä mieltä että olet oikeasti nainen, ja 23-vuotias blondi , niin sanotaan että neiti hyvä ei ole fiksua pilkata Jumalaa.
onko sulla kuuppa ihan huurteessa?
- siino
L.J.H kirjoitti:
Nasse on pyhä kolminaamaisuus :)
- peri(n)uskoton
siino kirjoitti:
Nasse on pyhä kolminaamaisuus :)
Siinolle!:D Pyhä kolminaamaisuus..heh..
Tuo selittääkin Irmelistä aika paljon. On se kumma, kun uskikset ei tajua, että täällä olisi oikea elävä jumalatar tavattavissa:) - Nasse.
peri(n)uskoton kirjoitti:
Siinolle!:D Pyhä kolminaamaisuus..heh..
Tuo selittääkin Irmelistä aika paljon. On se kumma, kun uskikset ei tajua, että täällä olisi oikea elävä jumalatar tavattavissa:)postitan tänne fanituspostilaatikkoni parhaat helmet.
Laatikon osoitehan oli blondille at hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131474Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571425- 1071125
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76746
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701- 131635
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala370568Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515