Tiesitkö että 99% suomalaisista kuuluu salaseuraan nimeltä Illuminati. Käytänössä kaikki ihmiset tuntevat siis useita Illuminatin jäseniä. Jos ympärilläsi olevat ihmiset kieltävät kuuluvansa illuminatiin, älä ihmettele, heidän on käsketty valehdella ja vaieta. Seuran toiminta on pimitetty ja pidetään täysin salassa ulkopuolisilta, älä siis ihmettele jos HE eivät kerro. Olen itse illuminatin jäsen. Minut pakotettiin mukaan, mutta olen päättänyt yrittää eroa (tämä viesti tulee ulkomailta, en kerro tarkkemin mistä).
Illuminati hallitsee Suomea
11
1491
Vastaukset
- ...
Se EI OLE illuminati, vaan illumiNAATTI! Sen jäsenet eivät ole illuminateja, vaan illumiNISTEJA! Ja minä TIEDÄN, mistä puhun! Opettele hyvää äidinkieltä.
- merim.raimo
ja voi armossaan pelastaa,jopa monet niistä "valaistuista naateistakin"
- ...
merim.raimo kirjoitti:
ja voi armossaan pelastaa,jopa monet niistä "valaistuista naateistakin"
Tiedän, olen uskossa. Ja lisäksi hyvää äidinkieltä rakastava ihminen.
- Lumittaja
... kirjoitti:
Tiedän, olen uskossa. Ja lisäksi hyvää äidinkieltä rakastava ihminen.
Illuminointi ei oikeastaan tarkoita valaisemista, vaan varjostamista, hämärtämistä. Luminointi on valaisemista tai hohtamista. Illuminaattien opin mukaan kaikki eivät ole "valon" arvoisia! Heidän perinteinen tunnuksensa onkin ylösalainen musta kolmio. Vapaamuurarit käyttävät tunnuksenaan G-kirjainta tai muurarin työkaluja tai kolmiota jonka keskellä on silmä. Päällekkäin asetettuina vapaamuurarikolmio ja illuminaattikolmio muodostavat kuusisakaraisen, kabbalistisen tähden (vrt. Daavidin tähti).
- Nakkipökäle
Tämä viesti taitaa sittenkin tulla jostain akuuttipsykiatrian suljetulta osastolta. Onkos Defectorilla jäänyt aamulääkkeet ottamatta?
- hävettää
Illu soitti aamulla herätyskellooni ja pyysi minua mukaan salaseuraan. Jäsenmaksuna olisi ollut yksi tammenterho. Kieltäydyin, koska olin vielä puoliunessa eikä terho ollut kotona.
Nyt olen sitten se 1 % Suomen kansaa, joka ei ole näitä Illujotakin. Kyllä nyt minua hävettää. - Hihihihihiiii!
BHAAHHAHHAHAHAHAHAAA! Loistava vitsi.
- Anonyymi
VALON LAPSET ILLUMINATI CLUBIN, KIRKON, TEMPPELIN, PERHEEN | YHDISTYKSEN VELJEYSJÄSENYYDEN LIITTYMISEN EDUT 1. 2 000 000 dollarin käteispalkinto 2. Uusi tyylikäs unelma-auto, jonka arvo on 300 000 dollaria Unelmatalo, joka on ostettu valitsemastasi maasta 4. Yhden kuukauden loma (täysin maksettu) unelmiesi matkailukohteeseen. 5. Yhden vuoden golfjäsenyyspaketti 6. VIP-kohtelu kaikilla maailman lentokentillä 7. Täydellinen elämäntapamuutos 8. Pääsy Bohemian Groveen 9. 27 000 dollarin kuukausimaksu pankkitilillesi joka kuukausi jäsenenä Ota yhteyttä WhatsAppiin numeroon +2348073072592 ja toteuta sydämesi toiveet
- Anonyymi
Illuminaatti, vapaamuurarit tai miten näitä salaseuraoja nimitetäänkin ja kuinka monta niitä on, niiden tarkoitushan on tehdä (teettää) jäseneillään päätöksiä, jotka menevät yli Suomen lain. Ottavat siis lain omiin käsiinsä!
Selkeä esimerkki on tästä Anneli Auerin tapaus.Kun ei saatu henkirikostuomiota, keksittiin lastenraiskaus tilalle. Aivopesu aloitettiin lapsille jo hyvissä ajoin ja jälki oli onnistunutta.
Nyt niitä silloisten lasten lausuntoja korjataan lasten itsensä toimesta, kun ovat aikuistuneet! Itse uskon, että Jukka S. Lahden surmaaja oli poliisi. Muutoin tätä massiivista tietojen salailua, todisteiden vääristämistä ja kaikkia muita epäkohtia ei voi selittää. - Anonyymi00011
Ano Turtiaiselta on tullut profetia tai näky, jossa toisena osapuolena on Suomen kansa ja toisella puolella on osapuolena hallitseva tah. Se siima oli itse asiassa se taho, joka käskytti molempia osapuolia. Niiden välissä oli hänen unensa mukaan siima, jota pitkin tietojenvaihto ja käskyt kulkivat. Jossain vaiheessa lähempänä tätä aikaa kuulemma siima paksuni paksunemistaan ja viimein se oli kuin paksu köysi rekanvedossa.. Unessaan Ano koetti saada kiskottua siimaa irti hallitsevasta joukosta ja pudotettua se alas syvään laaksoon. Uni katkesi.
Nyt Suomi on menossa mukaan turvaamaan EU-maan ja Natomaan puolustusta Grönlannissa ja Trumppi on asettanut 10% tullit niille maille, jotka osallistuvat Grönlannin itsemääräämisoikeuden puolustamiseen ja tukevat Tanskaa. Siima kiristyy, toivottavasti ei Suomi-neidon kaulan ympärille. Pitäisikö nyt Suomen ja suomalaisten joukolla boikotoida USA:n firmojen tuotteita ja jäädyttää jäänmurtaja ja hävittäjäkaupat tai peruuttaa ne kokonaan? Entä DCA-sopimus, pitäisikö se purkaa eli irrottautua Natosta ja DCA:sta ja luoda uudet hyvät suhteet varakkaaseen itänaapuriin ennenkuin on liian myöhäistä? Sitä ainakin Ano-parka vaimoineen Moskovassa unissaankin käyvät läpi pieninä suomalaisina, jotka näkevät hyökyaallon pian nousevan kuten Tukholman profetiassa aikoinaan kerrottiin... - Anonyymi00012
Kuunnelkaa rohveetta Ano Turtiaisen 19.1.2026 YT video: www.youtube.com/watch?v=drlTkGhjVQ0
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62469Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant722301- 2021304
- 1121132
- 711098
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig231978Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211919Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10847- 47789
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54786