Tiesitkö että 99% suomalaisista kuuluu salaseuraan nimeltä Illuminati. Käytänössä kaikki ihmiset tuntevat siis useita Illuminatin jäseniä. Jos ympärilläsi olevat ihmiset kieltävät kuuluvansa illuminatiin, älä ihmettele, heidän on käsketty valehdella ja vaieta. Seuran toiminta on pimitetty ja pidetään täysin salassa ulkopuolisilta, älä siis ihmettele jos HE eivät kerro. Olen itse illuminatin jäsen. Minut pakotettiin mukaan, mutta olen päättänyt yrittää eroa (tämä viesti tulee ulkomailta, en kerro tarkkemin mistä).
Illuminati hallitsee Suomea
9
1378
Vastaukset
- ...
Se EI OLE illuminati, vaan illumiNAATTI! Sen jäsenet eivät ole illuminateja, vaan illumiNISTEJA! Ja minä TIEDÄN, mistä puhun! Opettele hyvää äidinkieltä.
- merim.raimo
ja voi armossaan pelastaa,jopa monet niistä "valaistuista naateistakin"
- ...
merim.raimo kirjoitti:
ja voi armossaan pelastaa,jopa monet niistä "valaistuista naateistakin"
Tiedän, olen uskossa. Ja lisäksi hyvää äidinkieltä rakastava ihminen.
- Lumittaja
... kirjoitti:
Tiedän, olen uskossa. Ja lisäksi hyvää äidinkieltä rakastava ihminen.
Illuminointi ei oikeastaan tarkoita valaisemista, vaan varjostamista, hämärtämistä. Luminointi on valaisemista tai hohtamista. Illuminaattien opin mukaan kaikki eivät ole "valon" arvoisia! Heidän perinteinen tunnuksensa onkin ylösalainen musta kolmio. Vapaamuurarit käyttävät tunnuksenaan G-kirjainta tai muurarin työkaluja tai kolmiota jonka keskellä on silmä. Päällekkäin asetettuina vapaamuurarikolmio ja illuminaattikolmio muodostavat kuusisakaraisen, kabbalistisen tähden (vrt. Daavidin tähti).
- Nakkipökäle
Tämä viesti taitaa sittenkin tulla jostain akuuttipsykiatrian suljetulta osastolta. Onkos Defectorilla jäänyt aamulääkkeet ottamatta?
- hävettää
Illu soitti aamulla herätyskellooni ja pyysi minua mukaan salaseuraan. Jäsenmaksuna olisi ollut yksi tammenterho. Kieltäydyin, koska olin vielä puoliunessa eikä terho ollut kotona.
Nyt olen sitten se 1 % Suomen kansaa, joka ei ole näitä Illujotakin. Kyllä nyt minua hävettää. - Hihihihihiiii!
BHAAHHAHHAHAHAHAHAAA! Loistava vitsi.
- Anonyymi
VALON LAPSET ILLUMINATI CLUBIN, KIRKON, TEMPPELIN, PERHEEN | YHDISTYKSEN VELJEYSJÄSENYYDEN LIITTYMISEN EDUT 1. 2 000 000 dollarin käteispalkinto 2. Uusi tyylikäs unelma-auto, jonka arvo on 300 000 dollaria Unelmatalo, joka on ostettu valitsemastasi maasta 4. Yhden kuukauden loma (täysin maksettu) unelmiesi matkailukohteeseen. 5. Yhden vuoden golfjäsenyyspaketti 6. VIP-kohtelu kaikilla maailman lentokentillä 7. Täydellinen elämäntapamuutos 8. Pääsy Bohemian Groveen 9. 27 000 dollarin kuukausimaksu pankkitilillesi joka kuukausi jäsenenä Ota yhteyttä WhatsAppiin numeroon +2348073072592 ja toteuta sydämesi toiveet
- Anonyymi
Illuminaatti, vapaamuurarit tai miten näitä salaseuraoja nimitetäänkin ja kuinka monta niitä on, niiden tarkoitushan on tehdä (teettää) jäseneillään päätöksiä, jotka menevät yli Suomen lain. Ottavat siis lain omiin käsiinsä!
Selkeä esimerkki on tästä Anneli Auerin tapaus.Kun ei saatu henkirikostuomiota, keksittiin lastenraiskaus tilalle. Aivopesu aloitettiin lapsille jo hyvissä ajoin ja jälki oli onnistunutta.
Nyt niitä silloisten lasten lausuntoja korjataan lasten itsensä toimesta, kun ovat aikuistuneet! Itse uskon, että Jukka S. Lahden surmaaja oli poliisi. Muutoin tätä massiivista tietojen salailua, todisteiden vääristämistä ja kaikkia muita epäkohtia ei voi selittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli5110103Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1185862"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn684525Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul63374Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1413117Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji2732956Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1472800Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota582727Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait312087- 201757