Illuminati hallitsee Suomea

Defector

Tiesitkö että 99% suomalaisista kuuluu salaseuraan nimeltä Illuminati. Käytänössä kaikki ihmiset tuntevat siis useita Illuminatin jäseniä. Jos ympärilläsi olevat ihmiset kieltävät kuuluvansa illuminatiin, älä ihmettele, heidän on käsketty valehdella ja vaieta. Seuran toiminta on pimitetty ja pidetään täysin salassa ulkopuolisilta, älä siis ihmettele jos HE eivät kerro. Olen itse illuminatin jäsen. Minut pakotettiin mukaan, mutta olen päättänyt yrittää eroa (tämä viesti tulee ulkomailta, en kerro tarkkemin mistä).

11

1566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Se EI OLE illuminati, vaan illumiNAATTI! Sen jäsenet eivät ole illuminateja, vaan illumiNISTEJA! Ja minä TIEDÄN, mistä puhun! Opettele hyvää äidinkieltä.

• merim.raimo

ja voi armossaan pelastaa,jopa monet niistä "valaistuista naateistakin"

• ...
        merim.raimo kirjoitti:

ja voi armossaan pelastaa,jopa monet niistä "valaistuista naateistakin"

Tiedän, olen uskossa. Ja lisäksi hyvää äidinkieltä rakastava ihminen.

• Lumittaja
        ... kirjoitti:

Tiedän, olen uskossa. Ja lisäksi hyvää äidinkieltä rakastava ihminen.

Illuminointi ei oikeastaan tarkoita valaisemista, vaan varjostamista, hämärtämistä. Luminointi on valaisemista tai hohtamista. Illuminaattien opin mukaan kaikki eivät ole "valon" arvoisia! Heidän perinteinen tunnuksensa onkin ylösalainen musta kolmio. Vapaamuurarit käyttävät tunnuksenaan G-kirjainta tai muurarin työkaluja tai kolmiota jonka keskellä on silmä. Päällekkäin asetettuina vapaamuurarikolmio ja illuminaattikolmio muodostavat kuusisakaraisen, kabbalistisen tähden (vrt. Daavidin tähti).

• Nakkipökäle

Tämä viesti taitaa sittenkin tulla jostain akuuttipsykiatrian suljetulta osastolta. Onkos Defectorilla jäänyt aamulääkkeet ottamatta?

• hävettää

Illu soitti aamulla herätyskellooni ja pyysi minua mukaan salaseuraan. Jäsenmaksuna olisi ollut yksi tammenterho. Kieltäydyin, koska olin vielä puoliunessa eikä terho ollut kotona.

Nyt olen sitten se 1 % Suomen kansaa, joka ei ole näitä Illujotakin. Kyllä nyt minua hävettää.

• Hihihihihiiii!

BHAAHHAHHAHAHAHAHAAA! Loistava vitsi.

• Anonyymi

VALON LAPSET ILLUMINATI CLUBIN, KIRKON, TEMPPELIN, PERHEEN | YHDISTYKSEN VELJEYSJÄSENYYDEN LIITTYMISEN EDUT 1. 2 000 000 dollarin käteispalkinto 2. Uusi tyylikäs unelma-auto, jonka arvo on 300 000 dollaria Unelmatalo, joka on ostettu valitsemastasi maasta 4. Yhden kuukauden loma (täysin maksettu) unelmiesi matkailukohteeseen. 5. Yhden vuoden golfjäsenyyspaketti 6. VIP-kohtelu kaikilla maailman lentokentillä 7. Täydellinen elämäntapamuutos 8. Pääsy Bohemian Groveen 9. 27 000 dollarin kuukausimaksu pankkitilillesi joka kuukausi jäsenenä Ota yhteyttä WhatsAppiin numeroon +2348073072592 ja toteuta sydämesi toiveet

• Anonyymi

Illuminaatti, vapaamuurarit tai miten näitä salaseuraoja nimitetäänkin ja kuinka monta niitä on, niiden tarkoitushan on tehdä (teettää) jäseneillään päätöksiä, jotka menevät yli Suomen lain. Ottavat siis lain omiin käsiinsä!

Selkeä esimerkki on tästä Anneli Auerin tapaus.Kun ei saatu henkirikostuomiota, keksittiin lastenraiskaus tilalle. Aivopesu aloitettiin lapsille jo hyvissä ajoin ja jälki oli onnistunutta.

Nyt niitä silloisten lasten lausuntoja korjataan lasten itsensä toimesta, kun ovat aikuistuneet! Itse uskon, että Jukka S. Lahden surmaaja oli poliisi. Muutoin tätä massiivista tietojen salailua, todisteiden vääristämistä ja kaikkia muita epäkohtia ei voi selittää.

• Anonyymi00011

Ano Turtiaiselta on tullut profetia tai näky, jossa toisena osapuolena on Suomen kansa ja toisella puolella on osapuolena hallitseva tah. Se siima oli itse asiassa se taho, joka käskytti molempia osapuolia. Niiden välissä oli hänen unensa mukaan siima, jota pitkin tietojenvaihto ja käskyt kulkivat. Jossain vaiheessa lähempänä tätä aikaa kuulemma siima paksuni paksunemistaan ja viimein se oli kuin paksu köysi rekanvedossa.. Unessaan Ano koetti saada kiskottua siimaa irti hallitsevasta joukosta ja pudotettua se alas syvään laaksoon. Uni katkesi.

Nyt Suomi on menossa mukaan turvaamaan EU-maan ja Natomaan puolustusta Grönlannissa ja Trumppi on asettanut 10% tullit niille maille, jotka osallistuvat Grönlannin itsemääräämisoikeuden puolustamiseen ja tukevat Tanskaa. Siima kiristyy, toivottavasti ei Suomi-neidon kaulan ympärille. Pitäisikö nyt Suomen ja suomalaisten joukolla boikotoida USA:n firmojen tuotteita ja jäädyttää jäänmurtaja ja hävittäjäkaupat tai peruuttaa ne kokonaan? Entä DCA-sopimus, pitäisikö se purkaa eli irrottautua Natosta ja DCA:sta ja luoda uudet hyvät suhteet varakkaaseen itänaapuriin ennenkuin on liian myöhäistä? Sitä ainakin Ano-parka vaimoineen Moskovassa unissaankin käyvät läpi pieninä suomalaisina, jotka näkevät hyökyaallon pian nousevan kuten Tukholman profetiassa aikoinaan kerrottiin...

• Anonyymi00012

Kuunnelkaa rohveetta Ano Turtiaisen 19.1.2026 YT video: www.youtube.com/watch?v=drlTkGhjVQ0

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      68
      2322
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      243
      2282
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1518
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      30
      1346
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      57
      1330
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1289
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      979
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      81
      968
    Aihe