Tiesitkö että 99% suomalaisista kuuluu salaseuraan nimeltä Illuminati. Käytänössä kaikki ihmiset tuntevat siis useita Illuminatin jäseniä. Jos ympärilläsi olevat ihmiset kieltävät kuuluvansa illuminatiin, älä ihmettele, heidän on käsketty valehdella ja vaieta. Seuran toiminta on pimitetty ja pidetään täysin salassa ulkopuolisilta, älä siis ihmettele jos HE eivät kerro. Olen itse illuminatin jäsen. Minut pakotettiin mukaan, mutta olen päättänyt yrittää eroa (tämä viesti tulee ulkomailta, en kerro tarkkemin mistä).
Illuminati hallitsee Suomea
8
1281
Vastaukset
- ...
Se EI OLE illuminati, vaan illumiNAATTI! Sen jäsenet eivät ole illuminateja, vaan illumiNISTEJA! Ja minä TIEDÄN, mistä puhun! Opettele hyvää äidinkieltä.
- merim.raimo
ja voi armossaan pelastaa,jopa monet niistä "valaistuista naateistakin"
- ...
merim.raimo kirjoitti:
ja voi armossaan pelastaa,jopa monet niistä "valaistuista naateistakin"
Tiedän, olen uskossa. Ja lisäksi hyvää äidinkieltä rakastava ihminen.
- Lumittaja
... kirjoitti:
Tiedän, olen uskossa. Ja lisäksi hyvää äidinkieltä rakastava ihminen.
Illuminointi ei oikeastaan tarkoita valaisemista, vaan varjostamista, hämärtämistä. Luminointi on valaisemista tai hohtamista. Illuminaattien opin mukaan kaikki eivät ole "valon" arvoisia! Heidän perinteinen tunnuksensa onkin ylösalainen musta kolmio. Vapaamuurarit käyttävät tunnuksenaan G-kirjainta tai muurarin työkaluja tai kolmiota jonka keskellä on silmä. Päällekkäin asetettuina vapaamuurarikolmio ja illuminaattikolmio muodostavat kuusisakaraisen, kabbalistisen tähden (vrt. Daavidin tähti).
- Nakkipökäle
Tämä viesti taitaa sittenkin tulla jostain akuuttipsykiatrian suljetulta osastolta. Onkos Defectorilla jäänyt aamulääkkeet ottamatta?
- hävettää
Illu soitti aamulla herätyskellooni ja pyysi minua mukaan salaseuraan. Jäsenmaksuna olisi ollut yksi tammenterho. Kieltäydyin, koska olin vielä puoliunessa eikä terho ollut kotona.
Nyt olen sitten se 1 % Suomen kansaa, joka ei ole näitä Illujotakin. Kyllä nyt minua hävettää. - Hihihihihiiii!
BHAAHHAHHAHAHAHAHAAA! Loistava vitsi.
- AnonyymiUUSI
VALON LAPSET ILLUMINATI CLUBIN, KIRKON, TEMPPELIN, PERHEEN | YHDISTYKSEN VELJEYSJÄSENYYDEN LIITTYMISEN EDUT 1. 2 000 000 dollarin käteispalkinto 2. Uusi tyylikäs unelma-auto, jonka arvo on 300 000 dollaria Unelmatalo, joka on ostettu valitsemastasi maasta 4. Yhden kuukauden loma (täysin maksettu) unelmiesi matkailukohteeseen. 5. Yhden vuoden golfjäsenyyspaketti 6. VIP-kohtelu kaikilla maailman lentokentillä 7. Täydellinen elämäntapamuutos 8. Pääsy Bohemian Groveen 9. 27 000 dollarin kuukausimaksu pankkitilillesi joka kuukausi jäsenenä Ota yhteyttä WhatsAppiin numeroon +2348073072592 ja toteuta sydämesi toiveet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13214322Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va305952SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545515Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3014359HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394107"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1053671Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63592Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223548Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632645Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931438