tuplapotti

huh huh

Aivan käsittämättömän asian näin tänä aamuna! Kävin teboililla kahvilla ja yks patu pelasi tupla pottia. Laitto aina 50c koneeseen pelas kahdella linjalla, yleensä ei voittanut, mutta tuplasi aina sen jäljelle jäävän 10c kruunalla loppuun. Kaverilla oli varmaan joku rytmi siihen painamiseen paino aina samalla tavalla. Se tuplas niin ainakin 20 kertaa peräkkäin samalla systeemillä. Ja vielä se että seurasin myös sitä mihin kohtaan tuplaus kiekko pysähtyi ja kohta oli aina sama. Käsittämätöntä ei voi olla kyse tuurista.

66

49215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä1

      niihin on tietty kaava millä se menee eteenpäin, itsekin tullut huomattua kun ne sen kuukauden välein vaihtaa niin ei enää tuplaukset sujukkaan.

      • RAY pelikoneisiin

        Itse aina käyn jokatoinen kuukausi vaihtamassa ja huoltamassa ray:n pelikoneita ja kyllä niihin ne kaavat on olemassa. Itse en niitä saa tästä syystä pelata, mutta jokakoneeseen käyn itse vaihtamassa mieleiseni kaavan ja se on 15 kohtaa pitkä ja siinä on oltava 1-3 mustaa seiskaa tai pystykolikkoa 1-3 omat takaisin ja loput pientä/suurta kruunaa/klaavaa yhtä monta.


      • pian taas kommentoi
        RAY pelikoneisiin kirjoitti:

        Itse aina käyn jokatoinen kuukausi vaihtamassa ja huoltamassa ray:n pelikoneita ja kyllä niihin ne kaavat on olemassa. Itse en niitä saa tästä syystä pelata, mutta jokakoneeseen käyn itse vaihtamassa mieleiseni kaavan ja se on 15 kohtaa pitkä ja siinä on oltava 1-3 mustaa seiskaa tai pystykolikkoa 1-3 omat takaisin ja loput pientä/suurta kruunaa/klaavaa yhtä monta.

        en siis joka koneeseen tietenkään vaan niihin mihin minut määrätään ne vaihtamaan... heh en tietenkään joka suomen koneeseen käy vaihtamassa, mutta niihin oman vastuualueeni mikä 50km joka suuntaan laaja


      • jos kerrot...
        RAY pelikoneisiin kirjoitti:

        Itse aina käyn jokatoinen kuukausi vaihtamassa ja huoltamassa ray:n pelikoneita ja kyllä niihin ne kaavat on olemassa. Itse en niitä saa tästä syystä pelata, mutta jokakoneeseen käyn itse vaihtamassa mieleiseni kaavan ja se on 15 kohtaa pitkä ja siinä on oltava 1-3 mustaa seiskaa tai pystykolikkoa 1-3 omat takaisin ja loput pientä/suurta kruunaa/klaavaa yhtä monta.

        ...yhdenkin järkevän syyn miksi noin olisi.


      • ---------
        RAY pelikoneisiin kirjoitti:

        Itse aina käyn jokatoinen kuukausi vaihtamassa ja huoltamassa ray:n pelikoneita ja kyllä niihin ne kaavat on olemassa. Itse en niitä saa tästä syystä pelata, mutta jokakoneeseen käyn itse vaihtamassa mieleiseni kaavan ja se on 15 kohtaa pitkä ja siinä on oltava 1-3 mustaa seiskaa tai pystykolikkoa 1-3 omat takaisin ja loput pientä/suurta kruunaa/klaavaa yhtä monta.

        Kattoisit nyt hieman mitä tänne huumorin nimissä näpytät :) Keskenkasvuiset vielä ottaa ja uskoo!

        Siinäpä sitä oltaisiin uusilla urilla, kun nykymallin peliautomaatti tunnistaa, pelaako sitä RAY:n työntekijä vai joku muu.

        Kaavasi voit vapaasti syödä, nyt ei ole aprillipäivä. Mistäköhän johtuu, että kukaan ei koskaan jää peleistä voitolle, oli sitten RAY:lla hommissa tai ei. Tosin henkilökunnalla on se etu puolellaan, että heidän ei tarvitse elätellä harhoja.

        Mulla ei ainakaan ole varaa pistää palkkarahojani sattuman piikkiin. Hommaa parempi harrastus.


      • heikki
        RAY pelikoneisiin kirjoitti:

        Itse aina käyn jokatoinen kuukausi vaihtamassa ja huoltamassa ray:n pelikoneita ja kyllä niihin ne kaavat on olemassa. Itse en niitä saa tästä syystä pelata, mutta jokakoneeseen käyn itse vaihtamassa mieleiseni kaavan ja se on 15 kohtaa pitkä ja siinä on oltava 1-3 mustaa seiskaa tai pystykolikkoa 1-3 omat takaisin ja loput pientä/suurta kruunaa/klaavaa yhtä monta.

        ja voiko kaavat opetella ulkoa? kuinka pitkiä ne on??


      • Gambling Mf
        heikki kirjoitti:

        ja voiko kaavat opetella ulkoa? kuinka pitkiä ne on??

        No ei varmana ole mitään kaavaa! Sanokaa yksiki syy miks sellane "kaava" olis ko kuiteski Ray on tehnyt ne sillee ne koneet et ne kuiteski voittaa! Jos laitat euro koneesee ni suuripiirtei aika usein saat jtn. 80 senttiä mut kyl niist voi ain voittaaki mut pitkäl juoksul kyl häviit loppue lopuks kaikki!


      • asiantuntija
        RAY pelikoneisiin kirjoitti:

        Itse aina käyn jokatoinen kuukausi vaihtamassa ja huoltamassa ray:n pelikoneita ja kyllä niihin ne kaavat on olemassa. Itse en niitä saa tästä syystä pelata, mutta jokakoneeseen käyn itse vaihtamassa mieleiseni kaavan ja se on 15 kohtaa pitkä ja siinä on oltava 1-3 mustaa seiskaa tai pystykolikkoa 1-3 omat takaisin ja loput pientä/suurta kruunaa/klaavaa yhtä monta.

        Olen jutellut tästä kyseisestä asiasta mm Dalai Laman ja norjan prinsessan kanssa ja he väittävät että tätä kaavaa säilytetään eräässä luolassa kazakstanin ja antiikin rooman rajalla. Ehdotan että tehdän yhteismatka etsimään tätä salaperäistä kaavaa..?


      • pundit
        RAY pelikoneisiin kirjoitti:

        Itse aina käyn jokatoinen kuukausi vaihtamassa ja huoltamassa ray:n pelikoneita ja kyllä niihin ne kaavat on olemassa. Itse en niitä saa tästä syystä pelata, mutta jokakoneeseen käyn itse vaihtamassa mieleiseni kaavan ja se on 15 kohtaa pitkä ja siinä on oltava 1-3 mustaa seiskaa tai pystykolikkoa 1-3 omat takaisin ja loput pientä/suurta kruunaa/klaavaa yhtä monta.

        Olen tehnyr tästä samaisesta hyvin mielenkiintoisesta kaava-kysymyksestä jopa väitekirjan. Minä olen keskustellut tästä jopa Dalai Laman ja norjan prinsessan kanssa ja he molemmat ovat samaa mieltä. KAAVA ON OLEMASSA. mutta missä? He epäilevät sen olevan jossain Tiibetin ylängön ja Austraalian rajalla. Itse olen tehnyt hieman tutkimusta ja päätynyt siihen tulokseen että tätä kaavaa säilytetään eräässä luolassa Kazakstanin ja muinaisen rooman raja-alueilla. Ajattelin että voisimme järjestää matkan sinne ja koittaa löytää salaperäistä kaavaa.. onko mukaan lähtijöitä??;D


      • cherbe
        RAY pelikoneisiin kirjoitti:

        Itse aina käyn jokatoinen kuukausi vaihtamassa ja huoltamassa ray:n pelikoneita ja kyllä niihin ne kaavat on olemassa. Itse en niitä saa tästä syystä pelata, mutta jokakoneeseen käyn itse vaihtamassa mieleiseni kaavan ja se on 15 kohtaa pitkä ja siinä on oltava 1-3 mustaa seiskaa tai pystykolikkoa 1-3 omat takaisin ja loput pientä/suurta kruunaa/klaavaa yhtä monta.

        Mä uskon että kaava on olemassa ja oon siitä ihan sataprosenttisen varma koska maailmassa ei oo viel keksitty sellasta konetta joka osais arpoo tietämättään minkä valitsee. Kaikkiin pelikoneisiin IHAN varmaan asetetaanki joka kuukausi tai jtn sellasta. Ja jos se on 15 merkkiä pitkä nii se on vielä mahdollista opetella jos vaan pelaa niitä koneita ihan vitusti! Ja jos joku väittää et pelaa joka päivä eikä huomaa mitään kaavaa niissä tuplauksissa ni HALOO EI SITÄ TAJUU JOS EI MIETI SITÄ!!! Jotkut tyypit osaa sen tuplaus kaavan ku ne tajuaa että sitä pitää miettiä :D!


      • cherbe

        Siihen ei tarvittais mitään typerää kaavaa vaan siihen on PAKKO olla se kaava koska koneet ei osaa arpoo joten tarvitaan pitkä kaava jonka mukaan se "arpoo" ne tuplaukset. Ja ettei kukaan opi ulkoo niitä kaavoja ni ne pitää aina vaihtaa!


      • TheSharkie
        cherbe kirjoitti:

        Siihen ei tarvittais mitään typerää kaavaa vaan siihen on PAKKO olla se kaava koska koneet ei osaa arpoo joten tarvitaan pitkä kaava jonka mukaan se "arpoo" ne tuplaukset. Ja ettei kukaan opi ulkoo niitä kaavoja ni ne pitää aina vaihtaa!

        Satunnaisuus tulee todellakin siitä pelaajan kädestä, koska sillä hetkellä kun pelaaja painaa pyöräytys-nappia niin tapahtuu tämä arvonta ja tulos sen perusteella, missä kohdassa tietokoneen kide tai mikä tahansa "satunnaisgeneraattori" sattuu olemaan. Arvonta suoritetaan siis sillä hetkellä, kun pelaaja painaa nappia. Voithan sinä yrittää löytää kaavaa ja painaa nappia "oikealla" hetkellä, jolloin sinulle arvottaisiin päävoitto, mutta pelaajan kannalta se vain voi olla hankalaa.

        Tietokone nimittäin pyörittää miljoonia lopputulosvaihtoehtoja sekunnissa, eikä pelaaja voi tietää missä kohdassa mennään. Ja vaikka tietäisikin, tarvitaan melko näppärä pelaaja, joka osaa painaa nappia miljoonasosasekunnin tarkkuudella. :)


    • Gambler

      Kyllä se vain tuuria on . Joskus vain tulee sellainen jakso jossa menee esim. 20 tuplausta oikein, mutta voi tulla myös sellainen jakso jossa menee 20 väärin. Ei niissä mitään systeemeitä tai kaavoja ole. RAY voittaa pitkässäjuoksussa koska sillä on etuna kantillaan olevat kolikot.

      • juoppis

      • zeikkis

      • morjenzta

      • 123

      • j

    • jees jos osaa

      kaveri voitti tupla potista 20 e x 3 peräkkäin onko tämä mahdollista ???

      • Pelikoneaddikti

        Epäilen hiukan tuota 20 x 3 peräkkäin. Ilman kaavaa ja kaavan kanssa tuo on mahdotonta. Tietääkseni kukaan ei ole koskaan saanut 20e kahta kertaa peräkkäin.. Juttelin nimittäin RAY:n koneiden tyhjentäjän kanssa ja hän kertoi paljon asioita kyseisistä koneista.

        Pelikoneille EI OLE kaavoja. Lukekaa se vaikka RAY kotisivuilta, etit sieltä "Totta vai tarua" -osion, sieltä saat hyvää tietoa.


      • Joku ohikulkija
        Pelikoneaddikti kirjoitti:

        Epäilen hiukan tuota 20 x 3 peräkkäin. Ilman kaavaa ja kaavan kanssa tuo on mahdotonta. Tietääkseni kukaan ei ole koskaan saanut 20e kahta kertaa peräkkäin.. Juttelin nimittäin RAY:n koneiden tyhjentäjän kanssa ja hän kertoi paljon asioita kyseisistä koneista.

        Pelikoneille EI OLE kaavoja. Lukekaa se vaikka RAY kotisivuilta, etit sieltä "Totta vai tarua" -osion, sieltä saat hyvää tietoa.

        Ehkäpä kuitenkaan RAY ei ilmota sitä nettisivuillaan jos on olemassa kaava se ois ihan typerää ilmoittaa kaava julkisesti kaikki saisivat tietää sen niin RAY jäis tappiollel siitä ehkäpä kuitenkin valehtelevat tollasesta asiasta


    • keke41

      oliko sillä paatsilla jotkut tietyt kaks linjaa vai heittikö se aina ne vaan päästä?

      • ilpolalpo

        on kaava, kerran yks ukko (joka oliki vissiin joku RAY- expertti) veti konneesta muutamalla kolikolla sata euroa. Mut paljonko niis koneis on yleensä rahaa sisällä? Pahat pojat elokuvassa ku ne avaa sen apilan ni siel on ainaki niit onnettomia pussukoita vaan ;D


      • Rakentanut Uusia Monipelejä..
        ilpolalpo kirjoitti:

        on kaava, kerran yks ukko (joka oliki vissiin joku RAY- expertti) veti konneesta muutamalla kolikolla sata euroa. Mut paljonko niis koneis on yleensä rahaa sisällä? Pahat pojat elokuvassa ku ne avaa sen apilan ni siel on ainaki niit onnettomia pussukoita vaan ;D

        Kaavaa ei oikeasti ole! Pelit on ohjelmoitu rakentajan mukaan. Tuplaukset voi onnistua oikein jos ajattelee kuin ohjelmoija. Rulla peleissä on ehkä helpompi oivaltaa kuin uusissa koskutusnäyttö peleissä, koska peleihin on asennettu prosessorit jotka laskee joka tuplaus kerralla monen miljoonan desipelin tarkkuudella onko tuplaus kruuna vai klaava, iso tai pieni!!


      • Kaava
        Rakentanut Uusia Monipelejä.. kirjoitti:

        Kaavaa ei oikeasti ole! Pelit on ohjelmoitu rakentajan mukaan. Tuplaukset voi onnistua oikein jos ajattelee kuin ohjelmoija. Rulla peleissä on ehkä helpompi oivaltaa kuin uusissa koskutusnäyttö peleissä, koska peleihin on asennettu prosessorit jotka laskee joka tuplaus kerralla monen miljoonan desipelin tarkkuudella onko tuplaus kruuna vai klaava, iso tai pieni!!

        Jos lähdetään vaikka siitä, että esim. tuplapotti on tietokone. Tietokoneen käyttöjärjestelmänä on joku Linuxin distro. Linux pelaa näillä binääriluvuillä tai oikeastaan prosessori, joka tietokoneessa on. Näillä ei voi tehdä mitään satunnaista. Kaava siis on PAKKO olla olemassa. Ohjelmoikaapa vaikka peli, joka ei noudata minkäänlaista kaavaa.


      • Pelikoneita tyhjennellyt
        ilpolalpo kirjoitti:

        on kaava, kerran yks ukko (joka oliki vissiin joku RAY- expertti) veti konneesta muutamalla kolikolla sata euroa. Mut paljonko niis koneis on yleensä rahaa sisällä? Pahat pojat elokuvassa ku ne avaa sen apilan ni siel on ainaki niit onnettomia pussukoita vaan ;D

        Pelikoneissa on yleensä 500-1000 euroon rahaa, pelipaikasta riippuen. Niihin pussukoihin menee vain osa pelikoneessa olevista rahoista ja loput on pelikoneen keskiosassa.


      • silminnäkijä
        ilpolalpo kirjoitti:

        on kaava, kerran yks ukko (joka oliki vissiin joku RAY- expertti) veti konneesta muutamalla kolikolla sata euroa. Mut paljonko niis koneis on yleensä rahaa sisällä? Pahat pojat elokuvassa ku ne avaa sen apilan ni siel on ainaki niit onnettomia pussukoita vaan ;D

        Siellä on neljä erillistä pussukkaa. 2 pussia sisään pistetyille rahoille, ja 2 pussia voittorahoille. Eli siihen että kuinka paljon pistät rahaa pelikoneeseen ei ole mitään merkitystä kuinka paljon sieltä saat voittoa.
        Näin kun olin Shellillä kahvilla ja kone täytettiin ja puhuin täyttäjän kanssa niin hän sanoi että voitoille ja sisäänpistetyille rahoille on omat pussit.


      • Janiporo
        Rakentanut Uusia Monipelejä.. kirjoitti:

        Kaavaa ei oikeasti ole! Pelit on ohjelmoitu rakentajan mukaan. Tuplaukset voi onnistua oikein jos ajattelee kuin ohjelmoija. Rulla peleissä on ehkä helpompi oivaltaa kuin uusissa koskutusnäyttö peleissä, koska peleihin on asennettu prosessorit jotka laskee joka tuplaus kerralla monen miljoonan desipelin tarkkuudella onko tuplaus kruuna vai klaava, iso tai pieni!!

        "desipelin tarkkuudella" asiantuntija xD
        *nauraa kippurassa*


      • TheSharkie
        Kaava kirjoitti:

        Jos lähdetään vaikka siitä, että esim. tuplapotti on tietokone. Tietokoneen käyttöjärjestelmänä on joku Linuxin distro. Linux pelaa näillä binääriluvuillä tai oikeastaan prosessori, joka tietokoneessa on. Näillä ei voi tehdä mitään satunnaista. Kaava siis on PAKKO olla olemassa. Ohjelmoikaapa vaikka peli, joka ei noudata minkäänlaista kaavaa.

        olet SINÄ ITSE! Sinä itse arvot lopputuloksen sillä hetkellä, kun painat nappia...


    • 94opa94
    • ainaki mulla!

      Toi toimi tänään ainaki mulla! Laitoin 50cm ja tuplasin sen viimeisen 10cm just tolla rämppäyksella 12.80:neen. Joko toi kaava juttu on ihan tosi, tai sitten kyseessä on ihan helekatin kova tuuri!

      • Maaxii

        siis yleinsähän paljo voittaa tai voittaako ollenkaan riippuu siitä paljon koneessa on rahaa. koneella on tietty rahasumma mikä siellä pitää olla. jos summa ylittyy niin se antaa voittoa jos summa alittuu se ei anna voittoa vaan syö sun rahat... eikö tossa oo järkeä?


      • Lurps

        Voitko slevittää järkevästi miten se kaava menee :D siis niiku ensin esim 2 krt klaava ja sit 3 kruunaa ,kiitos


      • olette niin vitun tyhmiä
        Lurps kirjoitti:

        Voitko slevittää järkevästi miten se kaava menee :D siis niiku ensin esim 2 krt klaava ja sit 3 kruunaa ,kiitos

        Siis sen todennäköisyys, että tuplaa 5 kertaa 1cnt -> 20e on 2,8934^-4 eli käytännössä mahdotonta. Tietokone heittää arvalla sen, että kumpi se on. Voi siinä tietenkin joku kaava olla, muttei sen perusteella mitään voi oikein tuplata. Kaava olisi tyyliin miljoonan tuplauksen pituinen. Lukekaapa pojat pelurin virhepäätelmästä niin opitte taas jotain uutta.


      • Kiinnostunut213

        Millä ''tekniikalla'' siis tuon teit vai ja missä pelikoneessa tuplapotissa vai täyspotissa ?


      • PELIPOJU

        Mitä kaavaa käytit???


    • määvaan

      Kaikki RAY:n pelikoneet on yhdistetty internettiin ja keskusserverit Helsingissä päättävät mikä kone antaa ja miten paljon, ei siihen voi vaikuttaa

      • joopajoo111

        no joo toi äskeine on ny iha puutaheinää


      • _Tuplis_Mummorulla_
        joopajoo111 kirjoitti:

        no joo toi äskeine on ny iha puutaheinää

        Mitään kaavaa ei ole.
        Kone päättää onko varaa antaa voittaa vai ei.

        Eilen kun lähdin oli 25e ja kun tulin kotiin oli 60e. :P JokeriPokeri ja tuplapotti jakoi :D


      • Kaavan metsästäjä

      • joku

      • ASDSA

      • ............................

      • epätoivonen

    • mavainmavainmavain

      Olen kuullut juttua, että noissa pokereissa pystyyy huijjaaamaaan magneetin avulla....eli tuplauksessa laitat magneetin ruutuuun niin näät tuplauskortin taakse....tai jotain tollasta oon ainaki ymmärtäny...tosin magneetin pitää olla aika vahva...enkä ole itse edes kokeillut kyseistä tekniinkkaaa, mutta jos täälllä olis joku joka tietäis tosta niin hyvä olis jos kertoisit ett toimiiko!........ja kuinka vahva magneetti pitää olla.

      • pystyy

        katsomaan sen kortin ainakin jokeripokerissa, kaverilla siinä oli semmonen aika reilun vahva magneetti ja sillä sitten veti 170e koneesta.


      • ji
        pystyy kirjoitti:

        katsomaan sen kortin ainakin jokeripokerissa, kaverilla siinä oli semmonen aika reilun vahva magneetti ja sillä sitten veti 170e koneesta.

        Toimiiko laivan vanhoissa jokrupokruis?


    • ..........

      Kaavoja ei ole vaan kone laskee rahat ja laitta sen mukaan oikein että jossei rahaa ole mitään ei myöskäään voita ja jos sitä taas on nii kouru kilisee 2 eurosista.

      • oon nähny

        Näin kun yks mummu tunki koneeseen kakskymppii eikä mainittavasti voittanu. sitten siihen koneelle tuli jokku nöösit ja voitti parin kerran jälkeen ku pelas euron panoksella nii sen pääpotin...


    • kikikikikikiki

      Tuplauksen palautusprosentin laskeminen voi tuntua mystiseltä, mutta se on oikeasti varsin helppo homma, jos vain tiedetään, mitä tuplauskelalla on — ja sehän tiedetään. Kelalta löytyy 10 kruunaa, 10 klaavaa, 2 kantillaan olevaa kolikkoa, 1 tähti ja 1 puolikas, yhteensä siis 24 kuviota. Tähti on aina voitto, puolikas taas on puoli voittoa eli panos takaisin.

      Sitten pitää tietää eri vaihtoehtojen arvot. Oletetaan, että pelaaja valitsee kruunan. Tällöin kruunan arvo on 2 (onnistunut tuplaus), klaavan ja kantillaan olevan kolikon arvo on 0, aina voiton tuovan tähden arvo on 2 ja puolikkaan arvo on 1. Jos pelaaja valitsee klaavan, klaavan arvo on 2 ja kruunan arvo on 0. Laskukaava voidaan yleistää molempiin tilanteisiin laskemalla sekä kruunan että klaavan arvoksi 1 — lopputulos on sama kuin kahden eri tapauksen keskiarvo.

      • Jooonhanse

        Mä tiiän miten se kaava

        1. Kruuna
        2. Klaava.
        3. Kruuna
        4. Kruuna
        5. Klaava
        6. Kruuna
        7. Klaava
        8. Klaava
        9. Kruuna
        10. Klaava
        11. Kruuna
        12. Kruuna
        13. Klaava
        14. Kruuna
        15. Klaava
        16. Klaava
        17. Kruuna
        18. Klaava
        19. Kruuna
        20. Klaava
        21. Kruuna
        22. Kruuna
        23. Kruuna
        24. Klaava
        25. Kruuna
        26. Klaava
        27. Kruuna
        28. Kruuna
        29. Klaava
        30. Klaava
        31. Kruuna
        32. Kruuna
        33. Klaava
        34. Klaava
        35. Klaava
        36. Kruuna
        37. Klaava
        38. Kruuna
        39. Kruuna
        40. Klaava
        41. Kruuna
        42. Klaava
        43. Kruuna
        44. Kruuna
        45. Klaava
        46. Kruuna
        47. Klaava
        48. Kruuna
        49. Klaava
        50. Kruuna
        51. Klaava
        52 Kruuna
        53. Klaava
        54. Kruuna
        55. Klaava
        56. Kruuna
        57. Klaava
        58. Kruuna
        59. Kruuna
        60. Kruuna
        61. Klaava
        62. Klaava
        63. Klaava
        64. Kruuna
        65. Kruuna
        66. Klaava
        67. Klaava
        68. Kruuna
        69. Klaava
        70. Kruuna


      • Jooonhanse kirjoitti:

        Mä tiiän miten se kaava

        1. Kruuna
        2. Klaava.
        3. Kruuna
        4. Kruuna
        5. Klaava
        6. Kruuna
        7. Klaava
        8. Klaava
        9. Kruuna
        10. Klaava
        11. Kruuna
        12. Kruuna
        13. Klaava
        14. Kruuna
        15. Klaava
        16. Klaava
        17. Kruuna
        18. Klaava
        19. Kruuna
        20. Klaava
        21. Kruuna
        22. Kruuna
        23. Kruuna
        24. Klaava
        25. Kruuna
        26. Klaava
        27. Kruuna
        28. Kruuna
        29. Klaava
        30. Klaava
        31. Kruuna
        32. Kruuna
        33. Klaava
        34. Klaava
        35. Klaava
        36. Kruuna
        37. Klaava
        38. Kruuna
        39. Kruuna
        40. Klaava
        41. Kruuna
        42. Klaava
        43. Kruuna
        44. Kruuna
        45. Klaava
        46. Kruuna
        47. Klaava
        48. Kruuna
        49. Klaava
        50. Kruuna
        51. Klaava
        52 Kruuna
        53. Klaava
        54. Kruuna
        55. Klaava
        56. Kruuna
        57. Klaava
        58. Kruuna
        59. Kruuna
        60. Kruuna
        61. Klaava
        62. Klaava
        63. Klaava
        64. Kruuna
        65. Kruuna
        66. Klaava
        67. Klaava
        68. Kruuna
        69. Klaava
        70. Kruuna

        Ne kantillaan olvat kuviot joka on raylle eduksi.


      • Jooope
        Gambler1 kirjoitti:

        Ne kantillaan olvat kuviot joka on raylle eduksi.

        Voin kyllä vielä sanoa että siellä ei ole kuin yksi kantti! ;)


      • migez
        Jooope kirjoitti:

        Voin kyllä vielä sanoa että siellä ei ole kuin yksi kantti! ;)

        Toi 1tähti 1puolikas 2kantti on senttipotin tuplaus kelasta ja siinä tähdellä voittaa aina..


      • näsäviisas
        migez kirjoitti:

        Toi 1tähti 1puolikas 2kantti on senttipotin tuplaus kelasta ja siinä tähdellä voittaa aina..

        huomasin tuohon kyseiseen senttipottiin että jos siinä on kruune seuraava on klavaa eli joka toinen on kruuna tai klaava esim. kruuna, klaava, kruuna...


      • Ray Tarkistaja
        näsäviisas kirjoitti:

        huomasin tuohon kyseiseen senttipottiin että jos siinä on kruune seuraava on klavaa eli joka toinen on kruuna tai klaava esim. kruuna, klaava, kruuna...

        - oon tutkinut asiaa nyt 3 ja puol kuukautta. Kaava on olemassa . Menin Cittarii pelaamaan , laitoin koneen auki sillee siis et vetäsin johon pois ja laitoin takas , tuplasin nii pääsin tähän tulokseen : " Kruuna klaava klaava klaava kruuna kruuna klaava kruuna kruuna kruuna kruuna kruuna klaava kruuna klaava .


    • Deann

      Mitään 1euron tulapotteja pelata prkl.

      Aito casino jossa kunnon jackpotit löytyy osoitteesta

      ttp://www.pokerimaa.com/Signup.aspx?Code=Register_

      • Jepjepjep

        olettehan tienneet että ne ovat tietokoneohjelmoituja


    • Teboililainen(ääliö)

      Mää olen ollut viimeiset 15 vuotta Teboililla töissä ja ne pelikoneet on ihan siinä kassojen vieressä eli näen 8h per päivä miten niistä voitetaan.

      Käytännössä se menee näin: Jos koneeseen laittaa kympin, niin sillä saa itselleen pitkäksi aikaa viihdykettä. Siinä kun aikansa mätkii sitä konetta niin saldo nousee ja laskee. Joku fiksu älyää ottaa 15-20 euron paikkeilla rahansa ulos ja on silloin voittanut vähän ja todella haarvoin siellä mitään kunnon potteja voitetaan. Itse en muista ku kerran, että joku olisi saanut viitoset ja kerran värisuoran siis pokerissa. Vaikka joku saisikin tuplattua enempi niin alle tunnissa nekin rahat on pelattu.
      Siinä teille kaavaa. Antakaa ennemmin se raha mulle niin kerron puujalkavitsejä teille tuntipalkan summalla.

    • pakollinen

      Onko kukaan ikinä ottanut aikaa ja kattonut kauanko se tuplaus rulla pyörii tuplatessa?
      Jos se on aina täsmälleen sama aika ni kaava on helppo jos sen opettelee..

      • jhkhjkkj

        Kerroppas, jauhopää, yksikin syy, miksi niissä olisi jokin toistuva kaava.


      • 18+++9

        aaaa nyt mie tajuun, miks ne pelikoneet on niin usein ''rikki''. olisihan se ny pitäny arvata et ne heput käy asentaas sinne aina sen uuen kaavan. ASD Kiinni jäitte!


      • hetkeksi

        ja kasva aikuiseksi ja pese suusi saippualla, viritä itsesi


      • dsd134455436
        hetkeksi kirjoitti:

        ja kasva aikuiseksi ja pese suusi saippualla, viritä itsesi

        paskaaaaaaaaaaaaaa


    • hävitkää vaan rahann

      LoL mitä idoootteja. jotka pelaa jotain ray:n pelikoneita ja luulee tosissaan voittavansa niistä jonkun kaavan avulla.


      Lullettoko todellakin, että ne pelikoneet on sitä varten, että pelaaja voittaa?

      Ei. ne on sitä varten, että niillä kerätään rahaa hyväntekeväysyyteen. Ei niitä kannata voittomielessä pelata. Vaan ihan huvikseen pikkurhalla.

    • hhhhhhhhhhhgh

      .......

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1503
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1162
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1150
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      76
      1022
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      839
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      789
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      742
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      77
      714
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      657
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      626
    Aihe