Kiitos!

Olin tänään meluisella paikalla nuorison keskellä ja siinä laskeutui Pyhän Hengen läsnäolo. Samalla tajusin, että täällä olevista lukijoista muutamat ovat alkaneet palavasti rukoilla minun ja adventistityöni menestymisen puolesta.

Olen itse vuodesta toiseen rukoillut tiettyjen hengellisten työmuotojen puolesta, mutta onpa uskomatonta olla sellaisen rukouksen kohteena.

Varmaan olette rukoilemassa tuntematta toisianne enkä minäkään teitä tunne, mutta teidän Jumalan mielen mukaiset rukouksenne on totisesti kuultu.

"Jumalattomista on Herra kaukana, mutta vanhurskasten rukouksen hän kuulee." (San 15:29)

22

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitettu on

      Jumala on jo vastannut. Ihmisiä kiinnostaa adventtitotuus ja saan heille kertoa Jeesuksen uskosta ja profetian hengen sanomasta. Iankaikkinen evankeliumi saavuttaa yhä useampia, todistukseksi kaikille!

    • kuvastavat hyvin

      hänen toimintaansa,--luulevat viisaita olevansa mutta tyhmäksi tulivat.Uskova1 todella tarvitsee rukousta että hän selviäisi harhoistaan!Jeesus on kuollut hänenkin edestä, armada häntä! Jumalan sanan lukeminen on eräs tervehtymisen muoto.Jos on nöyrä Jumalan edessä niin Pyhä-Henki opastaa totuuteen ja kaikkeen rakkauteen.Siunausta kaikille etsijöille!

      • Taasko kokoat kiroajia "rukoilemaan"?


      • niin taasko?
        uskova_1 kirjoitti:

        Taasko kokoat kiroajia "rukoilemaan"?

        Taidatpa nyt erehtyä henkilöstä?
        Miksi muuten kerskut kokoajan vain itselläsi,mitä SINULLE on tapahtunut?
        MINÄ,MINÄ ja MINÄ!Oletko olevinasi joku marttyyri?
        Sanoit Sirkka Iitalle antaneesi anteeksi ja vetelet vain kokoajan samaa kaunaista virttäsi!
        Mitäs anteeksi antoa se sellainen on?
        Oletko sinä todella eksytyksessä,huomion kipeä,vai mikä on?


      • niin taasko? kirjoitti:

        Taidatpa nyt erehtyä henkilöstä?
        Miksi muuten kerskut kokoajan vain itselläsi,mitä SINULLE on tapahtunut?
        MINÄ,MINÄ ja MINÄ!Oletko olevinasi joku marttyyri?
        Sanoit Sirkka Iitalle antaneesi anteeksi ja vetelet vain kokoajan samaa kaunaista virttäsi!
        Mitäs anteeksi antoa se sellainen on?
        Oletko sinä todella eksytyksessä,huomion kipeä,vai mikä on?

        Jos henkilö jatkaa samaa pahaa meininkiään, niin minäkö en saa sanoa sitä pahaksi!


      • Mikäli jotakin ymmärsin,
        uskova_1 kirjoitti:

        Jos henkilö jatkaa samaa pahaa meininkiään, niin minäkö en saa sanoa sitä pahaksi!

        niin hänhän,kuten kuhilaskin rukoilivat sinulle pelkkää hyvää,eli että vapautuisit pahoista hengistä.Niin että Pyhä Henki saisi tilaa sydämessäsi ja vapautuisit syyttäjän ja panettelijan ikeestä,lakkaisit sormella osoittelemisesta uskovien keskuudessa.Jättäisit Kristuksen omat rauhaan.Että silleen!


      • Mikäli jotakin ymmärsin, kirjoitti:

        niin hänhän,kuten kuhilaskin rukoilivat sinulle pelkkää hyvää,eli että vapautuisit pahoista hengistä.Niin että Pyhä Henki saisi tilaa sydämessäsi ja vapautuisit syyttäjän ja panettelijan ikeestä,lakkaisit sormella osoittelemisesta uskovien keskuudessa.Jättäisit Kristuksen omat rauhaan.Että silleen!

        "hänen toimintaansa,--luulevat viisaita olevansa mutta tyhmäksi tulivat.Uskova1 todella tarvitsee rukousta että hän selviäisi harhoistaan!"

        Noin tuo yllä oleva kirjoittaja kirjoitti ja sinä sanoit hänen olevan Sirkka Iita.

        "hänhän,kuten kuhilaskin rukoilivat sinulle pelkkää hyvää,eli että vapautuisit pahoista hengistä"

        Kuhilas ja Sirkka Iita eivät rukoilleet minulle hyvää, vaan se oli täysin Raamatun vastainen rukous. Eikä Jumala sitä kuullutkaan: Pyhä Henki ei lähtenyt minusta!

        Mutta jos se kerran olitkin sinä Että-silleen-adventisti, niin sitten sinäkin olet tehnyt pahan teon.


      • uskova_1 kirjoitti:

        "hänen toimintaansa,--luulevat viisaita olevansa mutta tyhmäksi tulivat.Uskova1 todella tarvitsee rukousta että hän selviäisi harhoistaan!"

        Noin tuo yllä oleva kirjoittaja kirjoitti ja sinä sanoit hänen olevan Sirkka Iita.

        "hänhän,kuten kuhilaskin rukoilivat sinulle pelkkää hyvää,eli että vapautuisit pahoista hengistä"

        Kuhilas ja Sirkka Iita eivät rukoilleet minulle hyvää, vaan se oli täysin Raamatun vastainen rukous. Eikä Jumala sitä kuullutkaan: Pyhä Henki ei lähtenyt minusta!

        Mutta jos se kerran olitkin sinä Että-silleen-adventisti, niin sitten sinäkin olet tehnyt pahan teon.

        Kuules uskova 1. Älä antaudu turhiin jaarituksiin. Sitä adventistit toivovatkin, että menisit aiheesta sivuun, ja alkaisit toisarvoisia haastelemaan.
        Keskity paljastamaan adventistien epäraamatullisuudet. Sen asian osaat, ja tiedät muutenkin olevan tärkeintä saattaa työssäsi eteenpäin.


      • JoikaM40 kirjoitti:

        Kuules uskova 1. Älä antaudu turhiin jaarituksiin. Sitä adventistit toivovatkin, että menisit aiheesta sivuun, ja alkaisit toisarvoisia haastelemaan.
        Keskity paljastamaan adventistien epäraamatullisuudet. Sen asian osaat, ja tiedät muutenkin olevan tärkeintä saattaa työssäsi eteenpäin.

        Kiitos JoikaM40!

        Tänään ajattelin juuri tuota samaa, että tässä on nyt taas jonkinlainen harhautus menossa, että saisivat minua pyöritettyä jonninjoutavissa.

        Alan heti huomenissa kirjoittaa taas asiaa, enkä lue haukkuja vähään aikaan enkä niihin vastaile.

        Siunausta veliseni!


      • Miksi käännät
        uskova_1 kirjoitti:

        "hänen toimintaansa,--luulevat viisaita olevansa mutta tyhmäksi tulivat.Uskova1 todella tarvitsee rukousta että hän selviäisi harhoistaan!"

        Noin tuo yllä oleva kirjoittaja kirjoitti ja sinä sanoit hänen olevan Sirkka Iita.

        "hänhän,kuten kuhilaskin rukoilivat sinulle pelkkää hyvää,eli että vapautuisit pahoista hengistä"

        Kuhilas ja Sirkka Iita eivät rukoilleet minulle hyvää, vaan se oli täysin Raamatun vastainen rukous. Eikä Jumala sitä kuullutkaan: Pyhä Henki ei lähtenyt minusta!

        Mutta jos se kerran olitkin sinä Että-silleen-adventisti, niin sitten sinäkin olet tehnyt pahan teon.

        ja vääristät jokaisen sinua koskevan viestin,jos joku uskaltautuu epäilemään toimintasi lähtökohtien aitoutta?Kaikkihan täällä näkee että niin on.Sinulle rukoiltiin Pyhän Hengen täyteyttä ja sinä muutat senkin pahaksi.Mutta eipä hätää,sillä Kristus näkee sydämeen ja Hänellä ainoalla on valta vapauttaa tai sitoa.Sinä käänsit Pyhän Hengen siunaukset ja eheyttävän voiman,jota sinulle rukoiltiin,pahaksi.Lisäksi valehtelet kokoajan toisesta suupielestäsi.Syytät ihmisiä väärin perustein!Miksi teet näin?Mikä sinua oikein riivaa?Se EI ole ainakaan Pyhä Henki!


      • ehän siinä mitään
        uskova_1 kirjoitti:

        "hänen toimintaansa,--luulevat viisaita olevansa mutta tyhmäksi tulivat.Uskova1 todella tarvitsee rukousta että hän selviäisi harhoistaan!"

        Noin tuo yllä oleva kirjoittaja kirjoitti ja sinä sanoit hänen olevan Sirkka Iita.

        "hänhän,kuten kuhilaskin rukoilivat sinulle pelkkää hyvää,eli että vapautuisit pahoista hengistä"

        Kuhilas ja Sirkka Iita eivät rukoilleet minulle hyvää, vaan se oli täysin Raamatun vastainen rukous. Eikä Jumala sitä kuullutkaan: Pyhä Henki ei lähtenyt minusta!

        Mutta jos se kerran olitkin sinä Että-silleen-adventisti, niin sitten sinäkin olet tehnyt pahan teon.

        "--luulevat viisaita olevansa mutta tyhmiksi tulivat--"mistä sinä näitä lisäyksiä otat?Vilppi on vilppi(valehtelua)eikä se siitä muuksi muutu!Että silleen!


      • Uskova ykköselle,
        ehän siinä mitään kirjoitti:

        "--luulevat viisaita olevansa mutta tyhmiksi tulivat--"mistä sinä näitä lisäyksiä otat?Vilppi on vilppi(valehtelua)eikä se siitä muuksi muutu!Että silleen!

        "Taas vääristelet ja valehtelet,eihän se noin mennyt"...ja niin edelleen!


    • ex-adv...

      Minä olen rukoillut sinun ja evankeliumityösi puolesta. Olen kiitollinen Jumalalle siitä mitä Hän on kauttasi valaissut. Minulle niistä on ollut paljon apua.
      Mainitsit aikaisemmin saaneesi Jumalalta kutsun työskennellä adventistien pelastumiseksi ja tuosta harhaopista varoittamiseksi. Minä olen täysin varma tuon kutsumuksen todellisuudesta.

      Halusin rohkaista ja kannustaa sinua työssäsi. Työsi ei ole mennyt hukkaan!
      Jatkan rukoilua sinun, "Kytin" ja kaikkien Jumalan lapsien puolesta.

      • Kiitos sinulle. Hengellisen työn tekijät ovat aina paineiden alla ja tarvitsevat rukoilijoita. Rukouksesi ovat arvokkaita.


      • pressure
        uskova_1 kirjoitti:

        Kiitos sinulle. Hengellisen työn tekijät ovat aina paineiden alla ja tarvitsevat rukoilijoita. Rukouksesi ovat arvokkaita.

        Onko sinulla paineita?


      • henki
        uskova_1 kirjoitti:

        Kiitos sinulle. Hengellisen työn tekijät ovat aina paineiden alla ja tarvitsevat rukoilijoita. Rukouksesi ovat arvokkaita.

        On lähtöisin Demooneista, Koska vihan henki ei ole Jumalasta? Jumalan antamalla Pyhällä hengellä on nöyrä mieli. Demoonien henki on
        korskea Ja kaiken tietävä. Se ei hyväksy Jeesuksen antamaa esimerkkiä. Syy tähän on yksin-
        kertainen, Koska Demooninen henki pyrkii kumoamaan kaiken sen joka on lähtöisin Jumalasta?

        Demooninen henki tuo esille Demoonien salakavalan opetuksen, josta ei Jeesus eivätkä
        hänen Apostolinsa koskaan mitään maininneet. Pitäessäsi Pahaa henkeä pyhänä henkenä olet
        pahasti eksynyt ihmis poloinen. surkuttelen vain
        ihanalta tuntuvaa kurjaa tilaasi, Kun hylkäät puhtaan raamatun opetuksen ja vaihdat sen
        korvasyyhyysi. Parannustahan sinä et tule tekemään, koska terveet eivät tarvitse parantajaa

        Terveiseni harhaan johtavalle ikä neidolle.


    • Anjuu

      Mistä sinä uskova1 vai Riittako lienet olet saanut nuo päähäsi että olet adventistien käännyttäjä? Eikö se ole Jumala joka käännyttää, vai onko sinulla aivan lukkarin rakkaus adventisteja kohtaan, kun sinä aina niitä parjaat ja sitten käännytät niitä omaan uskoosi, minä en ole päässyt kylläkään kärryille mitä sinä oikein uskot, puhut vähän hajanaisesti uskostasi, ehkä sillä kun sinulla on niin paljon moitittavaa toisten uskosta. Jätä se käännytys Jumalalle, hän kun käännyttää niin se on varma käännytys, ne ihmisten käännytykset ovat heikkoja. Käy kun Moodyn kokouksessa, alkoholisti käänty ja seuraavana päivänä makasi juovuksissa katuojassa, ihmiset kysy Moodylta eikös tämä kääntynyt eilen uskoon Moody vastasi hän oli minun käännyttämä, näin se on meidän käännytys työmme jos HERRA ole mukana.

      • kyllä meidän

        pitäisi enemmän luottaa Jeesukseen näissäkin asioissa,eikä yrittää omin voimin hampaat irvessä ja vihan voimalla.Ei väellä,eikä voimalla,vaan Minun Hengelläni sanoo Herra,eikös se jostakin raamatun paikasta löydy tämäkin jae?Niin että jätä Jeesuksen arvioitavaksi,äläkä ole liian "viisas"olevinasi.Herran työ menee jokatapauksessa eteenpäin,sille et mahda mitään.Lue Ilm.14:12.Siitä näet,että Herran omat tulevat loppuun saakka pitämään Jumalan käskyt ja uskomaan Jeesukseen.Jos sinä sydämestäsi uskot että Jeesus on kuollut sinunkin puolestasi ja suullasi tunnustat,että Jeesus ON Herra,niin sinä pelastut.Muut opinkysymykset,eikä ihmisviisaus ole mikään pelastuksen tae.Pelastus on TÄYSIN armosta.Kun ihminen tulee synnintuntoon,katuu niitä ja pyytää anteeksi,on Hän armollinen ja antaa KAIKKI synnit anteeksi,saamme syntyä uudesti ja tulla Jumalan lapsiksi.Mitään muita ihmekonsteja EI ole.


      • rakauden evankeliumia
        kyllä meidän kirjoitti:

        pitäisi enemmän luottaa Jeesukseen näissäkin asioissa,eikä yrittää omin voimin hampaat irvessä ja vihan voimalla.Ei väellä,eikä voimalla,vaan Minun Hengelläni sanoo Herra,eikös se jostakin raamatun paikasta löydy tämäkin jae?Niin että jätä Jeesuksen arvioitavaksi,äläkä ole liian "viisas"olevinasi.Herran työ menee jokatapauksessa eteenpäin,sille et mahda mitään.Lue Ilm.14:12.Siitä näet,että Herran omat tulevat loppuun saakka pitämään Jumalan käskyt ja uskomaan Jeesukseen.Jos sinä sydämestäsi uskot että Jeesus on kuollut sinunkin puolestasi ja suullasi tunnustat,että Jeesus ON Herra,niin sinä pelastut.Muut opinkysymykset,eikä ihmisviisaus ole mikään pelastuksen tae.Pelastus on TÄYSIN armosta.Kun ihminen tulee synnintuntoon,katuu niitä ja pyytää anteeksi,on Hän armollinen ja antaa KAIKKI synnit anteeksi,saamme syntyä uudesti ja tulla Jumalan lapsiksi.Mitään muita ihmekonsteja EI ole.

        kuin yrittää kokoajan etsiä vikoja toisten uskosta.Se osoittaa ettei itsekkään ole vielä tullut totuutta tuntemaan,jos on rakkaudeton toisten panettelia ja sormella osoittelija.Sensijaan voisi viedä Kristuksen armosanomaa maailman pimeyteen.Armosta ja vain armostahan kuitenkin kaikki olemme pelastetut.


      • on lääke syntiselle
        rakauden evankeliumia kirjoitti:

        kuin yrittää kokoajan etsiä vikoja toisten uskosta.Se osoittaa ettei itsekkään ole vielä tullut totuutta tuntemaan,jos on rakkaudeton toisten panettelia ja sormella osoittelija.Sensijaan voisi viedä Kristuksen armosanomaa maailman pimeyteen.Armosta ja vain armostahan kuitenkin kaikki olemme pelastetut.

        vaeltajalle.Kiitos kirjoittajalle. Meitä ihmisiä on eri tyyppisiä. Joka seurakunnasta löytyy henkilöitä jotka ovat itseään niin "täynnä" etteivät kykenne rakkauden evankeliumia sisäistämään omaan elämäänsä.Olkaamme kärsivällisiä toisiamme kohtaan. Emme ole kristityinäkään mitään täydellisiä lähimäisiä toisiamme kohtaan!Kun Herran Pyhä-Henki uudesti synnyttää syntisen niin alkaa "pyhityksen" kasvu meissä. Seurakunta on syntisten "sairaala" sillä on lähes terveitä ja hyvin sairaita henkilöitä.Herra meitä Armahtakoon. Maran ata.Olemeko valmiina kun Hän saapuu? Siunausta kaikille lukijoille. Herra on hyvä, me ihmiset olemme, mitä olemme (syntisiä ja onnellisia Jumalan Rakkaudesta.)AAMEN


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      178
      3927
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      185
      1872
    3. 129
      1566
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1263
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      73
      940
    6. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      47
      924
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      912
    8. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      884
    9. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      151
      870
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      75
      865
    Aihe