Kalevi Viro

genus

tänää tuli ykkökseltä vanha dokkari Hesasta vuodelta 1977, jonka satuin kattoo. Siinä on valloittavan näkönen kundi Kaltsu Viro (16vee) Mua ihan järkytti kun siinä lopus sanottii et kuoli vuonna 1986. 27 veenä! Mihkähän mahto kuolla.

19

5958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pjat

      ei kerrottu,mutta hän kuoli 27v.

    • Kallio Rock

      Sama juttu jäi vaivaamaan. Miksei tuota voinut kertoa kun kaikki jää miettimään kuitenkin? Samaten muutama sana myöhemmistä vaiheista ei olisi haitannut yhtään.

      • Poikiensa äiti

        Ehkä omaiset eivät halua enempää kerrottavan? Myötätuntoni heille!


      • mallariinaaa

        nimenomaa omaiset joihin minäkin kuuluin avovaimona -83 v -86 tiedän asiasta paljonkii ja Kiitos :) Kaipuu oli hirveä vuosia mutta se tai Hän muistojen kirjoissa ..en tajunnut ks aiemm näitä kirj mutta kun pystyin taas pitkän ajan jälk katsoo dokkarin huomasin nää keskustelut


    • Vahingossa

      tai tahallaan - jäi näkemättä eilen. Nyt harmittaa, Kalea en tarkkaan muista mutta meidän luokasta oli ne kuvaukset siinä! Eli tyttöystävä oli mun luokkakavereita ja se kaikki kertoi myös mun nuoruudesta ja kasvupaikasta.

      Yleltä sais tietty kopion mutta maksaa liikaa, siksi kyselen näin.

    • good vintage

      Erinomainen henkilökuva nuoresta miehestä ja Kalliosta.
      Enemmän näitä ja vähemmän jenkkisarjoja.

    • tatty

      Ihan samaa mietin! Niin pienestä kiinni että mihin suuntaan se elämä vie..

      Karsee loppu sympaattiselle tarinalle...

    • Kallion kasvatti minäkin

      Vanhana stadilaisena Kalevin tarina kosketti kovasti. Samoissa mestoissa on heiluttu 70-luvulla. Voisko sen ohjaajan jäljittää jostain ja meilata sille että mitkä oli Kaltsun elämänvaiheet. Pitää jostain kaivaa tiedot.

      • TV1:een

        Ja kopion voi teettää mutta se maksaa. Filmin voi käydä katsomassa niiden arkistossa kun varaa ensin ajan.


    • ???

      ..Jäi alku näkemättä.

    • hienoo

      hyvä ohjelma monella tapaa,näki vanhaa stadia esim pukeva näkyi ja nuorisoa siihen aikaan,mutta jäi vähän kans mietityttää mitä sille pojalle tapahtui sen ohjelman jälkeen ja mihin se kuoli.

      • miisumi

        Niin sympaattinen nuori. Tosi nostalgista katsottavaa, kun on ollut itse nuori tuohon aikaan.
        Koko eilisen illan pyöri tosiaan mielessä tuo nuoren miehen kuolema.


      • genus
        miisumi kirjoitti:

        Niin sympaattinen nuori. Tosi nostalgista katsottavaa, kun on ollut itse nuori tuohon aikaan.
        Koko eilisen illan pyöri tosiaan mielessä tuo nuoren miehen kuolema.

        kun näinkin montaa kosketti Kalen kohtalo...piti olla koko elämä edessä ja sitä kävi näin.


    • Mä vaan

      Harvoin mikään ohjelma koskettaa niinkuin tämä.
      Varsinkin loppu missä Kale oli tyttöystävänsä kanssa
      lintsillä. Oikeastaan tieto Kalen varhaisesta poismenosta sai tunteet pintaan. Harmi ettei tarkemmin kerrottu, toivottavasti ei oman käden kautta kuitankaan...

      • Q.k.Q.

        Dramaturgian taitoa löytyi TV1:stä. Moni oletti, että ohjelman päätyttyä kerrotaan, mitä Kalelle kuuluu tänä päivänä. Yllätys oli monille melkoinen, kun vasta ohjelman päätyttyä selvisikin, että kyseessä oli ikäänkuin muisto-ohjelma. Viiltävää todellisuutta.
        Pistäkää Ylelle postia, että lähettävät sarjan muutkin osat.


      • kos
        Q.k.Q. kirjoitti:

        Dramaturgian taitoa löytyi TV1:stä. Moni oletti, että ohjelman päätyttyä kerrotaan, mitä Kalelle kuuluu tänä päivänä. Yllätys oli monille melkoinen, kun vasta ohjelman päätyttyä selvisikin, että kyseessä oli ikäänkuin muisto-ohjelma. Viiltävää todellisuutta.
        Pistäkää Ylelle postia, että lähettävät sarjan muutkin osat.

        eiks se ollu vaan tää yks ohjelma mikä tuli..ei kai Kalesta mitää sarjaa tehty


      • 3 vielä
        kos kirjoitti:

        eiks se ollu vaan tää yks ohjelma mikä tuli..ei kai Kalesta mitää sarjaa tehty

        Elämän kevät -sarja koostui neljästä eri ohjelmasta. Kussakin ilmeisesti esiteltiin eri henkilö.


    • senga

      jo vuonna 1977, olin silloin pari vuotta Kalea vanhempi. Muistan kun olin vähän "kateellinen" Kalen luontevuudelle ja sympaattiselle ulkonäölle. Kadehdin hänen kainalossaan roikkuvia tyttöjä ja hänen menoluonnettaan. Selvästikin hänestä pidettiin: varaston naiset olivat selvästi "lääpällään". Arvelin silti että tuon luonnonlapsen taa voi kätkeytyä muutakin. Siitä huolimatta lähes järkytyin kun näin nuo tylyt lukemat 1959-1986. Valoisan ohjelman elämää täynnä oleva tunnelma sai inhottavan sivumaun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5899
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      514
      3690
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      184
      3512
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2714
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. 276
      2116
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1563
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe