Posti syrjii postinvastaanottajia asumismuodon
perusteella, eli ryhmittelee postilaatikot oma-
kotialueilla teiden ja katujen varsille, mutta
edelleem toimittaa postin hissittömän kerrostalon
ylimpääkin kerrokseen, ilman kerrosrajaa.
Miten Posin sallitaan tehdä tällaista yhdenver-
taisuusajattelutavan vastaista toimintaa nykyise-
nä tasa-arvoaikana???
Allaolevassa osoitteessa lisää asiasta ja siellä
voi käydä allekirjoittamaassa myös nimen adressiin.
http://www.adressit.com/postiadressi
POSTILLE RAIPPOJA!!
Kukahanvastaa?
1
347
Vastaukset
- ???
Kakarasta saakka olen tottunut siihen et posti tuli mökillä tienvarressa olevaan laatikkoon. Sieltä sen me lapset haettiin kun koko kesä siellä asuttiin koko isän suvun jäsenten kanssa. Olen mä edelleen saanu tottua siihen. Nyt kun asun OK-talossa niin nyt joudun taas hakemaan posti laatikosta. Muistelen talvisin sitä kun asuin kaupungissa ja posti tuli ovesta eteiseen valmiiksi. Kaikesta supistetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283350Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 321519
- 321471
- 911393
- 151333