Kysyisin alan ammattilaisilta, että mitä mietit kun tulet esim. venäjältä suomeen ja tallustat esim. hesan kaduilla ja noukit miehiä mukaasi ja olet heidän kanssaan? Tuleeko koskaan koti-ikävä, huono omatunto tms. Ajatteletko koskaan, että sinä saat rahat joltain reppanalta joka sitten selittelee rahojen häviämistä vaimolleen. Ajatteletko koskaan, että tämä ei ole minun mieheni vaan tämän kerran jälkeen taas katoaa kuten venäjän savut ilmaan. Miten pystyt unohtamaan kaiken sen suomenvierailun huoraamisen, kun taas olet kotioloissa venäjällä? Onko helppo unohtaa? Tuleeko koskaan tunteet pintaan? Onko helppo valita huoran osa vai onko se pakon sanelema juttu (köyhyys). Mikä saa kauniin ihmisen ryhtymään huoraksi? Kuitenkin tämä elämä lipuu ohi ja vanhana voi katua suuresti. Onko koskaan kaduttanut? Olisi kiva jos vastaisit.
MITÄ HUORA MIETTII??
57
3178
Vastaukset
- monen vastata, kun ei osaa
edes kunnolla suomen kieltä! Saatikka, että netissä roikkuis. Voisin vastata tähän heidän puolestaan, että samoja asioita varmaan miettivät paljon, kuinkuka tahansa muukin nainen miettii. Se on heidän työtään se. Muilla on muunlaisia töitä.
- vai??
Tarkoitatko siis, että samat ajatukset päässä kuin esim. sinulla ja monella muulla? Ei siis tule mitään sielunvammoja?? Siis ihan normaalia työntekoa vai? Miksi sitten sitä koitetaan kieltää?
- miksi!
vai?? kirjoitti:
Tarkoitatko siis, että samat ajatukset päässä kuin esim. sinulla ja monella muulla? Ei siis tule mitään sielunvammoja?? Siis ihan normaalia työntekoa vai? Miksi sitten sitä koitetaan kieltää?
Se on pääosin feministinaisten peniskateutta, joka johtaa siihen, että yrittävät kieltää prostituution. Kuitenkin, jos prostituutio laillistettaisiin valvotuissa olosuhteissa se johtaisi yksinkertaisesti siihen, että seksuaalirikokset vähenisivät huomattavasti. Se on fakta.
Mitäs siitä tuumit? - prostituoidut tekevät
vai?? kirjoitti:
sitä väkisin?
- kysymykseeni, miksi
miksi! kirjoitti:
Se on pääosin feministinaisten peniskateutta, joka johtaa siihen, että yrittävät kieltää prostituution. Kuitenkin, jos prostituutio laillistettaisiin valvotuissa olosuhteissa se johtaisi yksinkertaisesti siihen, että seksuaalirikokset vähenisivät huomattavasti. Se on fakta.
Mitäs siitä tuumit?Viestistäsi ei saanut tolkkua. Et vastannut kysymykseeni vaan esitit itse uuden?
- kysymykseeni sinäkään
prostituoidut tekevät kirjoitti:
sitä väkisin?
esität vain itse kysymyksiä.
- WANDA!!
kysymykseeni sinäkään kirjoitti:
esität vain itse kysymyksiä.
Tässä viestiketjussa aloittaja kysyi: Mitä prostituoitu miettii?
Mä mietin kaikenlaista, pääasiassa positiivisia ajatuksia.Ei ole omatunto soimannut. Miten kukakin täysi-ikäinen rahansa käyttää on jokaisen oma asia.En ole perheiden taloudenpidosta vastuussa.Ei viinakaupan myyjäkään kysele asiakkaalta:"Onko nyt perheen viimeinen viisikymppinen viinaan menossa"?
Spekulointi onko Prostituutio työtä? On ikuisesti vastustajien ja etenkin femmareiden etunenässä jauhama argumentointi.
Kyllä se työstä käy, ei sitä vapaa-ajalla tee. silloin kun sitä tekee niin siinä on kiinni.
Ja nyt en kaipaa vastausta ammattinimikkeistä.Jos rupeaisin luettelemaan miten asiansa osaava prostu valmistautuu antamaan asiakkaalle seksipalvelua saisin varmaan pienen novellin aikaiseksi.
Äänekkäimmät femmarit tekevät kaikkensa jotta saisivat ne prostituoidut syrjäytettyä ulos yhteiskunnasta jotka eivät suostu alistumaan holhoukseen ja kontrolliin. - jankuti jankuti
WANDA!! kirjoitti:
Mä mietin kaikenlaista, pääasiassa positiivisia ajatuksia.Ei ole omatunto soimannut. Miten kukakin täysi-ikäinen rahansa käyttää on jokaisen oma asia.En ole perheiden taloudenpidosta vastuussa.Ei viinakaupan myyjäkään kysele asiakkaalta:"Onko nyt perheen viimeinen viisikymppinen viinaan menossa"?
Spekulointi onko Prostituutio työtä? On ikuisesti vastustajien ja etenkin femmareiden etunenässä jauhama argumentointi.
Kyllä se työstä käy, ei sitä vapaa-ajalla tee. silloin kun sitä tekee niin siinä on kiinni.
Ja nyt en kaipaa vastausta ammattinimikkeistä.Jos rupeaisin luettelemaan miten asiansa osaava prostu valmistautuu antamaan asiakkaalle seksipalvelua saisin varmaan pienen novellin aikaiseksi.
Äänekkäimmät femmarit tekevät kaikkensa jotta saisivat ne prostituoidut syrjäytettyä ulos yhteiskunnasta jotka eivät suostu alistumaan holhoukseen ja kontrolliin.En ole mikään feministi vaan olen mies ja toivon kysymyksiini vastauksia enkä typeriä kierrellen kaarrellen vastauksia wandalismeilta. Siis kysyn mitä huora miettii ja nauttiiko jokainen huora ammatistaan vai onko siinä jonkun pakottamana eli siis henkilön tai asian pakottamana? VASTAUKSIA HUORAT.
- tytteli-86
jankuti jankuti kirjoitti:
En ole mikään feministi vaan olen mies ja toivon kysymyksiini vastauksia enkä typeriä kierrellen kaarrellen vastauksia wandalismeilta. Siis kysyn mitä huora miettii ja nauttiiko jokainen huora ammatistaan vai onko siinä jonkun pakottamana eli siis henkilön tai asian pakottamana? VASTAUKSIA HUORAT.
1. mitä milloinkin.
2. yleensä nauttii.
3. yleensä ei ole kenenkään pakottamana.
4. joskus.
Ja feministi sä voit olla siitä huolimatta vaikka sä oletkin "mies".
Ymmärsitkö sä sitä, karvainen setä? :DD - ymmärsitkö itse?
tytteli-86 kirjoitti:
1. mitä milloinkin.
2. yleensä nauttii.
3. yleensä ei ole kenenkään pakottamana.
4. joskus.
Ja feministi sä voit olla siitä huolimatta vaikka sä oletkin "mies".
Ymmärsitkö sä sitä, karvainen setä? :DDSiis nauttiiko huora seksistä vai rahasta. Nauttiiko siitä kun saa jonkun rahat käärittyä muutamassa minuutissa. Jos huora nauttisi seksistä niin antaisi ilmaiseksi. Taidat nyt tytteli olla väärässä. Huora tekee sen rahasta.
- tytteli-86
ymmärsitkö itse? kirjoitti:
Siis nauttiiko huora seksistä vai rahasta. Nauttiiko siitä kun saa jonkun rahat käärittyä muutamassa minuutissa. Jos huora nauttisi seksistä niin antaisi ilmaiseksi. Taidat nyt tytteli olla väärässä. Huora tekee sen rahasta.
sitä nauttii sekä seksistä & että saa siitä vielä rahaa itselleen.
Sanopa, nautitko sä siitä, että teet esim. koko viikon töitä, että saat noin 750€ ansaittua vai ottaisitko mielummin 5 asiakasta ja saat saman rahan alta 3 tunnin?
Jos työnteosta nauttisi niin sitä tekisi ilmaiseksi, eikö niin. Sama periaate.
Ymmärrätkö, mitä tarkoitan, karvaton setä? - verokortti
tytteli-86 kirjoitti:
Sanopa, nautitko sä siitä, että teet esim. koko viikon töitä, että saat noin 750€ ansaittua vai ottaisitko mielummin 5 asiakasta ja saat saman rahan alta 3 tunnin?
Ymmärrätkö, mitä tarkoitan, karvaton setä?No jos teen rehellisesti tuon 750€ viikossa niin mitään piileskelemistä ei tarvitse olla, mutta maksaako huora tuloistaan verot. Miksei maksa? Eikö kaikesta työstä kuulu maksaa vero valtiolle? Törkeää muiden kansalaisten kusetusta valtiolta. Taidat olla taas väärässä yksinkertainen blonditytteli.
- ei nauti
tytteli-86 kirjoitti:
Ymmärrätkö, mitä tarkoitan, karvaton setä?Ei kukaan kuitenkaan nauti jos joku pakottaa. Eikös ole kerrottu, että venakot ovat suomessa jonkun pakottamana vai omistavatko itse muka nuo kaikki osakkeet suomessa joissa touhuavat?
- tytteli-86
verokortti kirjoitti:
No jos teen rehellisesti tuon 750€ viikossa niin mitään piileskelemistä ei tarvitse olla, mutta maksaako huora tuloistaan verot. Miksei maksa? Eikö kaikesta työstä kuulu maksaa vero valtiolle? Törkeää muiden kansalaisten kusetusta valtiolta. Taidat olla taas väärässä yksinkertainen blonditytteli.
minkä osalta prostituoiduista jää valtiolle maksamatta vuodessa, on yksi kissan pieru verrattuna harmaan talouden aiheuttamiin veromenetyksiin.
En ole väärässä siinä asiassa, karvaton setä. :D - tytteli-86
ei nauti kirjoitti:
Ei kukaan kuitenkaan nauti jos joku pakottaa. Eikös ole kerrottu, että venakot ovat suomessa jonkun pakottamana vai omistavatko itse muka nuo kaikki osakkeet suomessa joissa touhuavat?
venäläisten tekoihin, koska en heidän touhuiluistaan tiedä.
- tyhmä blondi
tytteli-86 kirjoitti:
minkä osalta prostituoiduista jää valtiolle maksamatta vuodessa, on yksi kissan pieru verrattuna harmaan talouden aiheuttamiin veromenetyksiin.
En ole väärässä siinä asiassa, karvaton setä. :DOletko käynyt kansakouluakaan loppuun kun et työhönkään halunnut pyrkiä vaan helppoon rahaan huoraamalla. Jos et osaa laskea niin älä vastaa. Kerroit juuri kuinka helpolla ja pienessä ajassa tienaa 750€. Jos kuule laskettaisiin kaikki ne verorahat joita huorat suomessa eivät maksa niin sillä rakennettaisiin yksi uusi kaupunki.Suomessa on joka paikkakunnalla niin paljon pimeesti toimivia huoria, että työttömyys voitaisiin poistaa verotuloilla, mutta valtion päättäjät ovat niin tyhmiä laskuttaidottomia tumpeloita että homma vaan jatkuu maksamatta veroja.
- tekoihin
tytteli-86 kirjoitti:
Väitätkö sitten muka että sen paremmin suomalaiset huorat omistavaisivat nuo asunnot suurissa kaupungeissa? Kyllä kuule joku on takana ja pakottaa.
- tytteliii
tytteli-86 kirjoitti:
Olis kiva tavata ja jutella. Onnistuuko?
- tytteli-86
tyhmä blondi kirjoitti:
Oletko käynyt kansakouluakaan loppuun kun et työhönkään halunnut pyrkiä vaan helppoon rahaan huoraamalla. Jos et osaa laskea niin älä vastaa. Kerroit juuri kuinka helpolla ja pienessä ajassa tienaa 750€. Jos kuule laskettaisiin kaikki ne verorahat joita huorat suomessa eivät maksa niin sillä rakennettaisiin yksi uusi kaupunki.Suomessa on joka paikkakunnalla niin paljon pimeesti toimivia huoria, että työttömyys voitaisiin poistaa verotuloilla, mutta valtion päättäjät ovat niin tyhmiä laskuttaidottomia tumpeloita että homma vaan jatkuu maksamatta veroja.
Herra professori on hyvä sitten vain ja kertoo, että kuinka paljon niitä pimeästi toimivia prostituoituja on joka paikkakunnalla ja kuinka paljon he tekevät hommia ja kuinka paljon he ansaitsevat viikossa? Niin että saataisiin silloin jotain lukuja yhtälöön, koska ilman lukuja on vaikeata laskea.
Ymmärtääkö karvaton setä professori sen? :DDD - tytteli-86
tekoihin kirjoitti:
Väitätkö sitten muka että sen paremmin suomalaiset huorat omistavaisivat nuo asunnot suurissa kaupungeissa? Kyllä kuule joku on takana ja pakottaa.
on hyvin yleistä.
Minun asuntoni omistaa Helsingin kaupunki. Onko siis Helsingin kaupunki minun parittajani, koska maksan asunnosta Helsingin kaupungille vuokraa joka kuukausi? - hesa 100, tampere 80...
tytteli-86 kirjoitti:
Herra professori on hyvä sitten vain ja kertoo, että kuinka paljon niitä pimeästi toimivia prostituoituja on joka paikkakunnalla ja kuinka paljon he tekevät hommia ja kuinka paljon he ansaitsevat viikossa? Niin että saataisiin silloin jotain lukuja yhtälöön, koska ilman lukuja on vaikeata laskea.
Ymmärtääkö karvaton setä professori sen? :DDDkyllähän sä itsekin osaat laskea. Jo hesassa vuositasolla huoratulot noin 2milj.€ ja jos laskee koko suomen niin huikeaa on. onkos kaikki blondit tyhmiä?
- ammattisi
tytteli-86 kirjoitti:
on hyvin yleistä.
Minun asuntoni omistaa Helsingin kaupunki. Onko siis Helsingin kaupunki minun parittajani, koska maksan asunnosta Helsingin kaupungille vuokraa joka kuukausi?Jos kaupunki tietää ammattisi niin on parittaja ja syyllistyy paritukseen.
- tytteli-86
tytteliii kirjoitti:
Olis kiva tavata ja jutella. Onnistuuko?
tämän foorumin kautta, enää.
Markkinoinnilleni on oma osoite.
Asiakkaita on sopivasti laskettuna opiskelijana olemiseen. Tällä hetkellä en kaipaa lisää.
Jos tavallista tapaamista ajattelit & juttelemista, niin en mä siihen nyt lähde.
Käyn välillä bilettämässä muutamissa paikoissa. Ne paikat olen täällä maininnut. Etsi ne sieltä (mun avauksestani). Ehkä voit tavata mut joskus.
Jos sulla käy tuuri. ;D - tytteli-86
ammattisi kirjoitti:
Jos kaupunki tietää ammattisi niin on parittaja ja syyllistyy paritukseen.
opiskelija, eivätkä he muutenkaan ole kiinnostuneita siitä, mitä heidän vuokralaisensa tekee, kunhan vain vuokramaksu tulee ajallaan.
- augustulus
tyhmä blondi kirjoitti:
Oletko käynyt kansakouluakaan loppuun kun et työhönkään halunnut pyrkiä vaan helppoon rahaan huoraamalla. Jos et osaa laskea niin älä vastaa. Kerroit juuri kuinka helpolla ja pienessä ajassa tienaa 750€. Jos kuule laskettaisiin kaikki ne verorahat joita huorat suomessa eivät maksa niin sillä rakennettaisiin yksi uusi kaupunki.Suomessa on joka paikkakunnalla niin paljon pimeesti toimivia huoria, että työttömyys voitaisiin poistaa verotuloilla, mutta valtion päättäjät ovat niin tyhmiä laskuttaidottomia tumpeloita että homma vaan jatkuu maksamatta veroja.
Ne rahat, joita prostut tienaavat, ovat kotoisin prostujen asiakkailta. Niin olisivat myös ne verot, joita prostut maksaisivat.
Suomessa väitetään olevan 300.000 prostua käyttävää asiakasta. Kykenisivätkö he tuloillaan rakentelemaan kaupunkeja ja työllistämään yli 200.000 työtöntä, vieläpä sen jälkeen, kun ovat ensin omat menonsa niistä maksaneet. Kuinkahan se prostuilta saaduilla veroilla onnistuisi.
Pitäisköhän sinunkin uusia se kansakoulu. - no ei tavata
tytteli-86 kirjoitti:
tämän foorumin kautta, enää.
Markkinoinnilleni on oma osoite.
Asiakkaita on sopivasti laskettuna opiskelijana olemiseen. Tällä hetkellä en kaipaa lisää.
Jos tavallista tapaamista ajattelit & juttelemista, niin en mä siihen nyt lähde.
Käyn välillä bilettämässä muutamissa paikoissa. Ne paikat olen täällä maininnut. Etsi ne sieltä (mun avauksestani). Ehkä voit tavata mut joskus.
Jos sulla käy tuuri. ;Dmee vaan heti gay palstoille. tuosta sun yhdestä kirjoitustyylistä selvästi paljastui että oot joku ääliö homo.
- etkö osaa laskea
augustulus kirjoitti:
Ne rahat, joita prostut tienaavat, ovat kotoisin prostujen asiakkailta. Niin olisivat myös ne verot, joita prostut maksaisivat.
Suomessa väitetään olevan 300.000 prostua käyttävää asiakasta. Kykenisivätkö he tuloillaan rakentelemaan kaupunkeja ja työllistämään yli 200.000 työtöntä, vieläpä sen jälkeen, kun ovat ensin omat menonsa niistä maksaneet. Kuinkahan se prostuilta saaduilla veroilla onnistuisi.
Pitäisköhän sinunkin uusia se kansakoulu.jos on 300 000 käyttävää asiakasta ja jos käyttävät vaikkapa neljästi kuukaudessa ja huora ottaa 70 - 100€ kerta niin väännä siitä huumoria. Kaikkia ääliöitä niitä kasvaakin.
- tytteli-86
hesa 100, tampere 80... kirjoitti:
kyllähän sä itsekin osaat laskea. Jo hesassa vuositasolla huoratulot noin 2milj.€ ja jos laskee koko suomen niin huikeaa on. onkos kaikki blondit tyhmiä?
sun yhtälössäsi.
Prostituoitujen määrän joudut suhteuttamaan kaupunkien väkilukuun sekä muihin muuttuviin tekijöihin, mutta taitaa olla liian vaikeaa sulle.
Ja kun oli kyse suomalaisista prostituoiduista! Jos olet ottanut nuo luvut vaikka esim. sihteeriopiston sivulta, niin metsään menet! Siitä määrästä suurin osa on ei-suomalaisia ja siinä herra professorin yhtälö onkin jo kaatunut. Eikö herra professori edes sitä ymmärtänyt? No voi voi.
Yritä jotain parempaa, karvaton setä! :DD - tytteli-86
no ei tavata kirjoitti:
mee vaan heti gay palstoille. tuosta sun yhdestä kirjoitustyylistä selvästi paljastui että oot joku ääliö homo.
voi yrittää, mutta hommiani et saa loppumaan.
Se kirjoitustyyli oli ihan tarkoitushakuista, koska sillä tavalla mä pystyin säätelemään paremmin juttuja. Ja kuten sanoin siellä, niin pystyn kyllä kirjoittamaan asiallisemminkin kuin tarkoitushakuisella tekstityksellä.
Onko sulta nulli vielä korvantaukset kuivuneet? - tyhmä homo
tytteli-86 kirjoitti:
Se kirjoitustyyli oli ihan tarkoitushakuista, koska sillä tavalla mä pystyin säätelemään paremmin juttuja. Ja kuten sanoin siellä, niin pystyn kyllä kirjoittamaan asiallisemminkin kuin tarkoitushakuisella tekstityksellä.
Onko sulta nulli vielä korvantaukset kuivuneet?Luulitkos, että sulla olis jotain parempaakin korvienvälissä homo. Luulitkos jotain huijaavasi. Muutkin ovat huomanneet sun tyhmyytesi.
- Ketään ei usko
tytteli-86 kirjoitti:
sun yhtälössäsi.
Prostituoitujen määrän joudut suhteuttamaan kaupunkien väkilukuun sekä muihin muuttuviin tekijöihin, mutta taitaa olla liian vaikeaa sulle.
Ja kun oli kyse suomalaisista prostituoiduista! Jos olet ottanut nuo luvut vaikka esim. sihteeriopiston sivulta, niin metsään menet! Siitä määrästä suurin osa on ei-suomalaisia ja siinä herra professorin yhtälö onkin jo kaatunut. Eikö herra professori edes sitä ymmärtänyt? No voi voi.
Yritä jotain parempaa, karvaton setä! :DDtota. Ensin kirjoitat kuin teini-pissis, sitten kun kunnallispoliitikko. Ei mene läpi.
- n-a-u-r-e-t-t-a-v-a-a
tytteli-86 kirjoitti:
Onko sulta nulli vielä korvantaukset kuivuneet?sun feikkaaminen
- tytteli-86
tyhmä homo kirjoitti:
Luulitkos, että sulla olis jotain parempaakin korvienvälissä homo. Luulitkos jotain huijaavasi. Muutkin ovat huomanneet sun tyhmyytesi.
Mainio muuten sun nimimerkkisi; tunnustaudut, että olet tyhmä homo! :DD
Onko sun päässäsi muitakin? Puhuuko sulle monikin ääni? Sitä kutsutaan skitsofreniaksi!
Mene hoitoon, nulli! :DD - tytteli-86
tytteli-86 kirjoitti:
Mainio muuten sun nimimerkkisi; tunnustaudut, että olet tyhmä homo! :DD
Onko sun päässäsi muitakin? Puhuuko sulle monikin ääni? Sitä kutsutaan skitsofreniaksi!
Mene hoitoon, nulli! :DDMenikö nyt oikein? Älä vaan näyttäydy kellekään päivänvalossa senkin hikinen ja limainen homo.
- /////
n-a-u-r-e-t-t-a-v-a-a kirjoitti:
sun feikkaaminen
Tytteli-86 on rekisteröimätön nikki niin että se on ihan vapaassa käytössä. Kuka tahansa voi niin tehdä. Femut, huorissa kävijät, nilkit, reppanat, yms.! Siis kuka tahansa.
Olisi kyllä hyvä, että toisten nikkien käyttäminen (olkoonkin että se ei ole rek.) ei olisi näin epäreilua. Mustamaalaaminen toimii aivan liian helposti.
Oppikaa käyttäytymään!
And that's not fair. (repliikki leffasta; uinu, uinu, lemmikkini) - toinen leikkii siinä
Ketään ei usko kirjoitti:
tota. Ensin kirjoitat kuin teini-pissis, sitten kun kunnallispoliitikko. Ei mene läpi.
tytteli-86:n nikillä! Sikamaista!
- Jos joku haluaisi
toinen leikkii siinä kirjoitti:
tytteli-86:n nikillä! Sikamaista!
tytteli-86 matkia, esiintyisi pilana ja huoria haukkuen, mutta esiintyy yhä huorana= sama tyyppi= feikki
- Ken keinot keksii, se voittaa
///// kirjoitti:
Tytteli-86 on rekisteröimätön nikki niin että se on ihan vapaassa käytössä. Kuka tahansa voi niin tehdä. Femut, huorissa kävijät, nilkit, reppanat, yms.! Siis kuka tahansa.
Olisi kyllä hyvä, että toisten nikkien käyttäminen (olkoonkin että se ei ole rek.) ei olisi näin epäreilua. Mustamaalaaminen toimii aivan liian helposti.
Oppikaa käyttäytymään!
And that's not fair. (repliikki leffasta; uinu, uinu, lemmikkini)Taif´dat olla itse tytteli-86 ja haukut itseäsi feikiksi. Voisitko olla niin kiero?
- WANDALLE
WANDA!! kirjoitti:
Äänekkäimmät femmarit tekevät kaikkensa jotta saisivat ne prostituoidut syrjäytettyä ulos yhteiskunnasta jotka eivät suostu alistumaan holhoukseen ja kontrolliin.Prostun homman pystyy hoitamaan jopa keharikin. Se on surullisella tavalla todistettu.
Prostun "vaativaan valmistautumiseen" kuuluu tuhti pruuttaus tekokiimaa (liukastetta) persuuksiin. Muuta ei tarvita. Jotkut prostut ottavat paukun tai kaksi päästäkseen "tunnelmaan"
Varsinaisessa "työssä" ei tarvita muuta kuin osata lutkuttaa reppanan puoliveltto kalu pystyyn. Sitten kylmää panoa kolmesta eri asennosta feikkihuohotuksen kera. Aluksi ja lopuksi pienet huoramaiset lepertelyt reppanalle, että se tulisi uudestaankin. On se niin "vaativaa" että tohon ei pysty kukaan muu : )))) On se raskasta toi kymmenen minuutin "työ" : )))
Se että sulla ei omatunto soimaa kertoo vain siitä että olet menettänyt kykysi tuntea ja ajatella jo teini-iässä traumaattisen lapsuuden ja nuoruuden seurauksena. - augustulus
etkö osaa laskea kirjoitti:
jos on 300 000 käyttävää asiakasta ja jos käyttävät vaikkapa neljästi kuukaudessa ja huora ottaa 70 - 100€ kerta niin väännä siitä huumoria. Kaikkia ääliöitä niitä kasvaakin.
Kuinka moni noista 300.000 asiakkaasta käy neljä kertaa kuussa maksullisissa? Jos jokainen heistä kävisi neljästi, kuinka monta prostua silloin tarvittaisiin? Ei taitaisi väitetyt 8.000 kyetä hoitamaan hommaa, tai jokaisen heistä täytyisi joka päivä - pyhää arkea - ottaa vastaan 5 asiakasta.
Keskiansiot Suomessa ovat n. 2500 €/kk ja netto n. 2000 €/kk. Mahtaisko miehillä olla varaa joka kuukausi pistää tuloistaan 15 - 20 % tähän harrastukseen.
Jos olisi, niin yhden miehen prostulle maksamasta hinnasta prostun verojen osuus olisi ehkä 50 - 80 €. Verokertymä olisi 15.000.000 - 24.000.000 €. Se raha riittäisi 10.000 - 16. 000 työttömän työttömyyskorvauksiin tai sillä voitaisiin työllistää 4.000 - 6.500 työtöntä, 0,15 - 0,25% vähennys työttömyyteen.
Ei niillä prostujen verorahoilla kaupunkeja rakenneta eikä työttömyyttä poisteta.
PS. Jos työttömyys ja kuntien rahapula olis nussimalla poistettavissa oleva ongelma, niin miksi ei sitten panna homma verolle ja yllytetä kaikkia naisia ryhtymään prostuiksi. Voisko olla mukavampaa tapaa hoidella ongelmaa. - Tutulta kuulostaa
WANDA!! kirjoitti:
Äänekkäimmät femmarit tekevät kaikkensa jotta saisivat ne prostituoidut syrjäytettyä ulos yhteiskunnasta jotka eivät suostu alistumaan holhoukseen ja kontrolliin.Jankuti jankuti vaan sinullekin. Kukapas se muukaan otsikon takana kuin sama vanha huora jankuttamassa sitä samaa.
- Sivusta seurannut
WANDA!! kirjoitti:
Äänekkäimmät femmarit tekevät kaikkensa jotta saisivat ne prostituoidut syrjäytettyä ulos yhteiskunnasta jotka eivät suostu alistumaan holhoukseen ja kontrolliin.Sanot Wanda: Kyllä se työstä käy, ei sitä vapaa-ajalla tee. Etkös kertonut tässä taannoin, ja muistaakseni ihan useaan kertaan, että hoitelet muutamia vanhoja uskollisia asiakkaitasi vielä varsinaisen päivätyön päälle. Etkö teekään sitä omalla ajallasi vaan siis työnantajan ajalla. No pääasia on kai, että ajattelee itsestään ja omista toimistaan positiivisesti ja mahdollisimman monenlaisia ajatuksia, ei pääse se omatunto kolkuttelemaan. Voi vit.. mitä omahyväisyyttä.
- WANDA!!
Sivusta seurannut kirjoitti:
Sanot Wanda: Kyllä se työstä käy, ei sitä vapaa-ajalla tee. Etkös kertonut tässä taannoin, ja muistaakseni ihan useaan kertaan, että hoitelet muutamia vanhoja uskollisia asiakkaitasi vielä varsinaisen päivätyön päälle. Etkö teekään sitä omalla ajallasi vaan siis työnantajan ajalla. No pääasia on kai, että ajattelee itsestään ja omista toimistaan positiivisesti ja mahdollisimman monenlaisia ajatuksia, ei pääse se omatunto kolkuttelemaan. Voi vit.. mitä omahyväisyyttä.
Edelleen jankuti jankuti ja vääntöä! Siis teen päivätyötä ja päätyöni työajalla teen ainoastaan sitä työtä.Prostun hommia olen tehnyt tietenkin varsinaisen työajan ulkopuolella ja niinpä olenkin aivan oikein sanonut, että olen ottanut kanta-asiakkaita vastaan sivutoimisesti.
Mutta kun annan seksipalvelua asiakkaalle se ei ole mun vapaa-aikaani.Veivati, veivati saa nyt närkästellä aivan rauhassa.
Väännetään vielä rautalangasta. Työ on työtä ja sitä teen työajalla enkä mitään muuta, sivutoiminen keikkailu seksin parissa on taas toista työtä ja sitten on vapaa-aika aivan erikseen.
Vapaa-ajalla elän täysin omaa elämääni enkä ajattele en varsinaisia työasioita enkä sivubisneksen juonia.
Mistä muuten prostun kannattaa kantaa huonoa omaatuntoa? - ASD!!
WANDA!! kirjoitti:
Edelleen jankuti jankuti ja vääntöä! Siis teen päivätyötä ja päätyöni työajalla teen ainoastaan sitä työtä.Prostun hommia olen tehnyt tietenkin varsinaisen työajan ulkopuolella ja niinpä olenkin aivan oikein sanonut, että olen ottanut kanta-asiakkaita vastaan sivutoimisesti.
Mutta kun annan seksipalvelua asiakkaalle se ei ole mun vapaa-aikaani.Veivati, veivati saa nyt närkästellä aivan rauhassa.
Väännetään vielä rautalangasta. Työ on työtä ja sitä teen työajalla enkä mitään muuta, sivutoiminen keikkailu seksin parissa on taas toista työtä ja sitten on vapaa-aika aivan erikseen.
Vapaa-ajalla elän täysin omaa elämääni enkä ajattele en varsinaisia työasioita enkä sivubisneksen juonia.
Mistä muuten prostun kannattaa kantaa huonoa omaatuntoa?"Mistä muuten prostun kannattaa kantaa huonoa omaatuntoa?"
Katsotaan, saanko mitään vastausta tuohon kysymykseen.
En tiedä, voiko kukaan sanoa olevansa niin moraalinen, että voi väittää sinun toimivan moraalittomasti. Jokaisella on oma arvomaailmansa, enkä tiedä, voiko kukaan vertailla toista paremmaksi, kuin toista.
Esim. siveellinen nainen ei välttämättä ole niin puhdas ja hyveellinen, että olisi siksi siveellinen, vaan siksi, että hän ei pidä seksistä...
Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että prostituoitu voisi varmasti käyttää aikansa johonkin viisaampaankin. Varmaan sinäkin myönnät sen, että prostituoiduksi voi ryhtyä vain, jos on todella pettynyt elämään. Joskus taisit niin myöntääkkin.
Jos todella on menettänyt uskonsa siihen, että seksiin voisi liittyä jotain aidosti hyvää ja hommassa voisi olla jotain välittämistäkin mukana ja ajattelee, että oikea tapa hoitaa seksi asiat, on rahalla...
Niin, miksi tuhlata elämänsä sellaiseen asiaan, jota pitää pettymyksen tilana?
Miksi pitäisi elää katkeruudessa, jos ei halua? (voit väittää, vaikka kuinka, että et ole katkera, mutta silloin toditaisit vain olevasi vielä ristiriitaisempi ja sokeampi)
Prostituoitu on siis vähän kuin antautunut omalle itselleen.
Sinähän varmaan tiedät hyvin myös sen, että kysyntä ei ole luonnostaan prostituutiolle, vaan se luodaan.
Huoran täytyy luoda tarve siitä, että hän on tärkeä. Tärkeä niin, että hänestä täytyy maksaa.
Valehtelu on ainakin jokatapauksessa haitallista. Ja tyhmää on valehdella itselleen.
Myöskin siitä kannattaa kantaa huonoa omaatuntoa, että kysyy, miksi sitä pitäisi tuntea. Oletko siis sitä mieltä, että kaikkien kannattaisi olla prostituoituja, kun ammatin harjoittaminen on niin pyhää, ettei siitä voi kantaa huonoa omaatuntoa?
Ainakin prostituoitu noudattaa työssään rakkauden kaksoiskäskyä; rakasta lähimmäistä, niin kuin itseäsi. XD
Lopulta ei olekkaan kyse siitä, että toisten ihmisten asettamat arvot antaisivat syyn kokea huonoa omaatuntoa, vaan siitä, että tuomitset itsesi!
Ja tietysti voisin esittää sinulle kysymyksen, että olisiko sarjamurhaajan tunnettava huonoa omaatuntoa, kun käsittääkseni nämä yleensä valitsevat uhreikseen prostituoituja?
Vastaus on: ei, koska sarjamurhaajilla ei ole omaatuntoa. Mutta kyvyttömyys tuntea huonoa omaatuntoa on luonnottomuutta.
Eli ihmisessä itsessään olevasta asiasta seuraa luonnottomuus. - lopeta jo tuo
augustulus kirjoitti:
Kuinka moni noista 300.000 asiakkaasta käy neljä kertaa kuussa maksullisissa? Jos jokainen heistä kävisi neljästi, kuinka monta prostua silloin tarvittaisiin? Ei taitaisi väitetyt 8.000 kyetä hoitamaan hommaa, tai jokaisen heistä täytyisi joka päivä - pyhää arkea - ottaa vastaan 5 asiakasta.
Keskiansiot Suomessa ovat n. 2500 €/kk ja netto n. 2000 €/kk. Mahtaisko miehillä olla varaa joka kuukausi pistää tuloistaan 15 - 20 % tähän harrastukseen.
Jos olisi, niin yhden miehen prostulle maksamasta hinnasta prostun verojen osuus olisi ehkä 50 - 80 €. Verokertymä olisi 15.000.000 - 24.000.000 €. Se raha riittäisi 10.000 - 16. 000 työttömän työttömyyskorvauksiin tai sillä voitaisiin työllistää 4.000 - 6.500 työtöntä, 0,15 - 0,25% vähennys työttömyyteen.
Ei niillä prostujen verorahoilla kaupunkeja rakenneta eikä työttömyyttä poisteta.
PS. Jos työttömyys ja kuntien rahapula olis nussimalla poistettavissa oleva ongelma, niin miksi ei sitten panna homma verolle ja yllytetä kaikkia naisia ryhtymään prostuiksi. Voisko olla mukavampaa tapaa hoidella ongelmaa.ja tosiasioiden kieltäminen.
On faktaa, että kansainvälinen naiskauppa on kolmanneksi suurin harmaan talouden alue heti huume-ja asekaupan jälkeen. - mutta entä
lopeta jo tuo kirjoitti:
ja tosiasioiden kieltäminen.
On faktaa, että kansainvälinen naiskauppa on kolmanneksi suurin harmaan talouden alue heti huume-ja asekaupan jälkeen.Suomessa?
Kyllä täällä ongelma on marginaalinen.
Laiton asekauppa on Suomessa - niin vai onko sitä yleensä ollenkaan?
Huumekauppa on Suomessa tosi pientä - taitaa Suomi olla enemmän nk. läpikulkumaa.
Eikä niitä prostituoitujakaan niin paljoa ole (siis suomalaisia), että he Suomelle suurtakaan tuloa maksamattomilla verovaroillaan toisivat.
Eli mihin faktaan väitteesi perustuu. Laita linkkiä, niin luetaan (ei taida löytyä). :D
- tytteli-86:n nikkiä
käyttävä ON FEIKKI. PAKKO OLLA!
ÄLKÄÄ USKOKO HÄNEN JUTTUIHINSA!
EI HÄN AINAKAAN tytteli-86 OLE!
LOPETA FEIKKAAMINEN JO!!!!!!!!!!!!- Too late.
Ei mene läpi. Jos joku olisi halunnut käyttää nikkiäsi pilailumielessä, olisi puhunut huoria vastaan, mutta kun puolustti huoria, sama mies kyseessä, joka kompastoi omaan feikkaamiseensa.
- Teit sen tahallaan.
Too late. kirjoitti:
Ei mene läpi. Jos joku olisi halunnut käyttää nikkiäsi pilailumielessä, olisi puhunut huoria vastaan, mutta kun puolustti huoria, sama mies kyseessä, joka kompastoi omaan feikkaamiseensa.
Ei hyödytä sun juttus, mutta kaikki sortuu aikanaan. Hauskaa oli taas, vai?
Kuka muuten olet, tytteli-86. Oikeasti.
Mitä nikkiä käytät? - lapsellista väkeä.
Teit sen tahallaan. kirjoitti:
Ei hyödytä sun juttus, mutta kaikki sortuu aikanaan. Hauskaa oli taas, vai?
Kuka muuten olet, tytteli-86. Oikeasti.
Mitä nikkiä käytät?Hyvää yötä, "tytteli-86" ja muut...
On se ihme, kun täytyy esittää jotakin prostua tällä palstalla. Ja vielä kehnosti.
- Lopettanut
No mä ajattelin siinä ollessani että loppus jo äkkiä sekin hetki ja nousis ukko munineen jo mun päältä, ja että mikä ähkykalle tuokin on. Onpas ruma, onpas iso maha, onpas haiseva, hyi mitkä spermamällit, yök! Onpas turpee, onpas ällö, näitä mä ajattelin, sitten huomasin että oli pakko ottaa jotain väkevää et ylipäätään pysty siihen hommaan. En pystynyt, tuntui likakaivolta, koko säälittävä makkara rupesi etomaan. Mitään sääliä äijiä kohtaan en koskaan tuntenut, päinvastoin valtaa.
- Aivan - aivan
femakko! :DDD
- työtä
Mitäkö mietin? en mitään, olen seuralainen mistä asiakas maksaa ja yritän sen ajan antaa hänelle.
- työ on
ja paskat! Yleensä työstä maksetaan veroja! seuralainen? ja paskat. hikisten, vanhojen äijien patja. seuralainen? HAHAHAHAHH!!
- .................
työ on kirjoitti:
ja paskat! Yleensä työstä maksetaan veroja! seuralainen? ja paskat. hikisten, vanhojen äijien patja. seuralainen? HAHAHAHAHH!!
Jokainen maksaa veroja, niin minäkin. Kun sanoin että olen sauralainen, en suinkaan tarkoittanut loukata sinua! kunhan nyt vain vastasin tuohon alk. viestiin. Jäitä hattuun!!! :)))
- huorien verojen maksu
................. kirjoitti:
Jokainen maksaa veroja, niin minäkin. Kun sanoin että olen sauralainen, en suinkaan tarkoittanut loukata sinua! kunhan nyt vain vastasin tuohon alk. viestiin. Jäitä hattuun!!! :)))
asia kuin joulupukki.
- tässä vastauksia
omista kertomuksista.
Yksi horo kertoi miettivänsä seuraavan pyykkivuoron varaamisaikaa.
Toinen mietti, että hyi helvetti miten lihava äijä ja ällöttävä, tulisi pian!!
Kolmas mietti mikä mahtaa olla kellonaika koska seuraava asiakas oli jo odottamassa.
Neljäs mietti mitä ohjelmia illalla on telkkarissa..
Viides mietti sopivaa kynsilakan väriä... jne....
Tietysti nämä horot päästeli feikkiääniä ja huohottivat ettei reppanaraukka vaan luule, että huora ei häntä oikeasti haluaisi ja kehui reppanaa ihanaksi ; )) voiko huvittavampaa ja kalliimpaa kusetusta enää olla? ; ))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872