Perustaisin oman firman, rakennuttaisin hienon mäkin Suomeen johonkin missä tontti loppuu rantaan, rakennuttaisin hienon ison talon johonkin muuhun maahan esim Unkariin, laittaisin loput rahat suht koht turvallisiin osakkeisiin ja eläisin koroilla ja firmani tuotoilla :)
Jos olisin miljonääri
1
212
Vastaukset
- MMS
LÄHTISIN REISSAAMAAN YMPÄRI SUOMEA < SITTEN MULLA OIS SANOTAAN MOOTTORIPYÖRAKAUPPA JA AUTOKAUPPA JA SITTEN VIELÄ BAARI..JA SITTEN OIS AJOKORTTI < ABCDE AJOKORTTI JA C CE JA SITTEN VIELÄ MP-AJOKORTTI < JA ALLA 750-KUUTIONEN HONDA PRÄTKÄ JA SITTE OIS VIELÄ KAUNIS VAIMO < JOLLA OIS VAALEA TUKKA.RINNAT JA SITTEN VIELÄ JÄÄNSINISET SILMÄT JA SITTE OIS VIELÄ KOLME KOIRAA.2 KISSAA JA KUKATIES HEVOISIA JA KULTAKALOJAKIN JA SITTEN MULLA OIS TALLISSA MERCEDES 280 SE W116 PLYYSHISISUSTUKSELLA JA MERCEDES 380SE W126 JOSSA OIS NISKATUET JA SITTEN OIS PICKUP DODGE JA SITTEN FORDIN THAIMAASSA TEHTY PICKUP JA MERCEDES G320 MUSTA JOSSA OIS KUUTOSKONE YLLÄ.JA MEILLÄ OIS VIELÄ 5 2-7 ERKKERIÄ MAATA SAHALAHDELLA.6 ERKKERIÄ KIRKKONUMMELLA JA SITTEN VIELÄ OMISTUSASUNTOJA 7 9-16 < 3 VALKEAKOSKELLA.9 TAMPEREELLA.3 RAUMALLA.2 VAASASSA JA KOKKOLASSA < NYGRENIN JANNEN < JAN-ERIK KANSSA YHTEINEN KAKSIO JA MULLA OIS VIELÄ SAKSANPAIMENKOIRA AADA KAVERINA SUOMITOURILLA JA < HEVOSIA < MEILLÄ OLISI VANHAN KAVERINI JORMAN JA JAN-ERIKIN KANSSA KUUSI SUOENNIEMELLÄ JA 2 SAHALAHDELLA JA SITTEN 2 VIELÄ VAASASASSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418