Valkoposkihanhi
Kyhmyjoutsen
Koppelo
Jänkäkurppa
Räkättirastas
Uivelo
Joku muu, mikä?
Mitä lintua muistutat?
15
648
Vastaukset
- valkoinen-sulka
välillä...
- Uuno93v
tai kyhmyjoutsen-uros.
- hanhi
Kävelytyylini on kuin hanhella, kun iskias vaivaa...
- nylkkäri
haaskalintu
- nylkkäri
ehdottomasti käki
olen muninut toisten pesiin nylkkäri kirjoitti:
ehdottomasti käki
olen muninut toisten pesiinaina kotka oo, joskus enempi joku hemppo...
aivan selvästi korppikotkaa...minua on kerran puhuteltu sillä nimellä...siitä on tosin vuosia aikaa.....
- pökö-veikko
...tulee lähinnä kierrenokkatiutiainen,rauhoitettu laji,ettäs tiijetten..))
- raatokärpänen
lintujen porukkaa? Täytyy nukkua yöt ikkunat auki ja nyt noita siivekkäitä sitten ilmaantui. Peilistä katsoen ei ihmeellistä eroa itseenikään.
- kipparinoma
- SydäN-Ystävä
havukka...ahon ajattelija...
- metästys
on alakana, niin niitä kaakanoeta on paljo. multakii kysytään joskus "ootko kaakana"
- 5-vuotias
poika sano minua harakaks :=)
..pöllöosastolle. Huuhkaja?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877