Mannertenvälinen nahjus pääministeri Matti Vanhanen on taas antanut mainion näytteen "taidoistaan".
Koko Suomessa kärsitään Venäjän metsäpalojen savusta. Matti Vanhasta kiinnostaa samaan aikaan vain tekstiviestien lähettely naisille ja Susan esittely maatalousnäyttelyssä.
Näin Vanhanen taas kerran näyttää mikä on miehiään. Eihän Vanhanen tietenkään voi sanoa asiasta mitään Venäjälle. Venäjähän voisi vaikka sanoa ihan ilkeästi Pikku-Matille.
Onneksi tätä Vanhasta ei enää kovin kauaa tarvitse katsoa pääministerinä. Suomen kaikkien aikojen heikoimman pääministerin Matti Vanhasen "ura" katkeaa ensi kevään eduskuntavaaleissa.
Vanhanen vätystelee metsäpalojutussa
2
111
Vastaukset
- tiedoksi vaan
Nauttikaa te nyt vaan välillä siitä samasta hengestä, mitä itse sieltä Helsingistä lähetätte 365 päivää vuodessa muualle Suomeen ihmisten silmille.
Oma ahneutenne siellä vaan savuaa, jotta miettisitte mitä toisille teette.- Heh heh.
Helppo on puskasta haukkua. Matti on todellakin koko kansan suosikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592562- 72891
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713