aika jees

Nimetön

olin käymässä eräässä kaupungissa ja menin siellä baariin jossa yks nainen tunnisti minut ja halusa harrastaa seksiä kanssani joten mikäs siinä kun kohti raflan vessaa !! sain siellä elämäni parhaan suihinoton ja siirryin sieltä sueraavaan baarrin jossa tapasin taas kas kummaa naisen joka halusi tiädätte kyllä mitä no en minä voinu kieltäytyä joten menin niille yöks ja sitten kun lähdin pois siitä kaupungista niin junalla matkustin ja arvatkaa mitä tapasin taas naisen ja ei muuta kun vessaan!! sitten tuli maanantai ja ei muuta kun töihin työpäivät on aika helppoja ei ole työaikoja !!!
tiistaina oli vapaapäivä ja menin käymään yhellä baarissa helsingisssä !!!! ja arvatkaa mitä taas tuli pesää:)

on kivaa olla muusikko:)

0

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
        Joensuu
        27
        3445
      2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
        Kotimaiset julkkisjuorut
        12
        2579
      3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
        Puolanka
        116
        2550
      4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
        Kotimaiset julkkisjuorut
        108
        2195
      5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
        Ikävä
        76
        1703
      6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
        Ikävä
        48
        1604
      7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
        Suomalaiset julkkikset
        26
        1546
      8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
        Kaste
        400
        1305
      9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
        Sinkut
        137
        1267
      10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
        Jämsä
        15
        1156
      Aihe