Kaivatko yöllä pyllyä?

eino

Mulla on välillä sellainen taipumus, että kun mun pyllyä yöllä kutittaa, niin sitä tulee sitten kaivettua sormella. Ensin housun läpi, mutta kun se ei auta, niin sitten ihan paljaaltaan. Peppukarvoihin on selvästi tarttunut kakkirakeita ja niistä tarttuu sormiin hajua (varmistan asian haistamalla). Olisi kiva tietää, kuinka moni kaivaa öisin joko unissaan tai puolivalveilla pyllyä?

21

2990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dot

....että mikä shitti täällä huuhaassa on viime aikoina oikein löyhkännyt. Einon nakkisormethan ne!
      Luulen kyllä, että tämmöisen anaalikeskeisen ajatuksenjuoksun taustalla on jotain niin hienoa, ettei sitä oraalisesti orientoituneet huuhaalaiset oikein ymmärrä. Mitä jos kokeilisit vaikkapa taide & kulttuuripalstaa?

• eino

Kyllä tämä nyt on ihan asiallinen gallup. Ajatteles nyt kuinka moni joutuu tällaisestakin asiasta kärsimään, kun luulee, että on ainut. Kun sitten paljastuu, että lähes kaikki muutkin kaivavat, niin ongelmat poistuvat ja mielen tasapaino palautuu.

• Dot
        eino kirjoitti:

Kyllä tämä nyt on ihan asiallinen gallup. Ajatteles nyt kuinka moni joutuu tällaisestakin asiasta kärsimään, kun luulee, että on ainut. Kun sitten paljastuu, että lähes kaikki muutkin kaivavat, niin ongelmat poistuvat ja mielen tasapaino palautuu.

Sinulla lienee kihomatoja. Käyppä lääkärissä.

• eino
        Dot kirjoitti:

Sinulla lienee kihomatoja. Käyppä lääkärissä.

Et kai sinä rohkene väittää, ettet sinä koskaan kaiva pyllyä. Ei siinä mitään kihomatoja (...odotas vähän pitää raapia) tarvita.
        Siis käsi sydämelle dot, kerro meille kaikille kuinka usein sitä tapahtuu.

• Dr
        eino kirjoitti:

Et kai sinä rohkene väittää, ettet sinä koskaan kaiva pyllyä. Ei siinä mitään kihomatoja (...odotas vähän pitää raapia) tarvita.
        Siis käsi sydämelle dot, kerro meille kaikille kuinka usein sitä tapahtuu.

Älkää koskaan ostako käytettyä tietokonetta "eino" nimiseltä kaverilta, ja jos silti ostatte, varmistakaa että näppis EI kuuluu kauppaan...

• Aikunen mies

sitä pyllyä kaivata vaikka karvat ovat tiellä???

• eino

Minä voin, sinä taidat olla niin lihava että et ylettyisi, joten sulle on ihan sama onko karvoja vei ei. Miten muuten pyyhit pyllyn?

• aikunen mies
        eino kirjoitti:

Minä voin, sinä taidat olla niin lihava että et ylettyisi, joten sulle on ihan sama onko karvoja vei ei. Miten muuten pyyhit pyllyn?

Jos karvasta pyllyä kaivaa niin sormet solmeuttu karvoihin kiini ja sitten on vakava tilanne.
        Karvat haisee ja haju tarttuu sormehin kiini
        hyi
        Minä olen keksinyt pyllynpyhkimisen kone ,niin se meillä pyyllyä pyyhitään.
        hajuton juttu.

Kehitellen partakone persekarvoja poistamista varten.

eikö se ole suomenlaissa kielettyä kaivata pyllyä unessa,linnan meno pyllynkaivajille.

he he he.........

• eino
        aikunen mies kirjoitti:

Jos karvasta pyllyä kaivaa niin sormet solmeuttu karvoihin kiini ja sitten on vakava tilanne.
        Karvat haisee ja haju tarttuu sormehin kiini
        hyi
        Minä olen keksinyt pyllynpyhkimisen kone ,niin se meillä pyyllyä pyyhitään.
        hajuton juttu.

Kehitellen partakone persekarvoja poistamista varten.

eikö se ole suomenlaissa kielettyä kaivata pyllyä unessa,linnan meno pyllynkaivajille.

he he he.........

no laissa ei ole kielletty pyllyn kaivamista.
        Toi sun ideasi linnaan menosta on mahtava. Tosin itsenäisyyspäivän vastaanotto oli juuri äsken presidentinlinnassa, mutta ehkä ensi vuonna sinne saamme koottua kaikki pyllynkaivajat.
        he he he hee hoo ittelles

• Dr
        eino kirjoitti:

no laissa ei ole kielletty pyllyn kaivamista.
        Toi sun ideasi linnaan menosta on mahtava. Tosin itsenäisyyspäivän vastaanotto oli juuri äsken presidentinlinnassa, mutta ehkä ensi vuonna sinne saamme koottua kaikki pyllynkaivajat.
        he he he hee hoo ittelles

... Eli hommatkaa jo hotellihuone, teillähän näyttää olevan samantasoisia ongelmia ja kiinnostuksia...

• persmies

Ei minun persettä kutita mutta joskus paskalla käydessäni tunnen että on jäänyt niitä paskakokkareita persekarvoihin kiinni niin silloin irrottelen ne paskakokkareet pois. Suihkussa käydessä tulee pestyä myös perse...

Hyhhyh, kai sinä edes peset ne kätesi pyllynkaivamisen jälkeen, nehän haisee ne sormet ja kaikki mihin kosket niillä niin paskalle että hyi helvetti :p

On kyllä Isolla Insinöörillä käynyt pahanlainen suunnitteluvirhe asentaa perseeseen karvoja joista on pyllyä pyyhkiessä vaikea saada kaikkea kakkaa pois :/
      Eiköhän olisi 2000-luvulla pienen faceliftin paikka ja uusissa malleissa ei karvoja kasvaisikaan enää... paitsi päässä.

• ikunen mies

no mikäs vika on partakonnessa?
        partakone voi poistaa persekarvat niin kakka ei tartu ...

• hitleri

lapiolla, kaivinkoneella ja muulla vastaavalla..siinä kuule paska lentää ja banjot soi, sitten kaikki haistelee sitä. perseperse,kakka,paska,pieru.....naurattaako? on niin helevetin hauskaa että voi kakkakikkare. Heitellään sitä ympäriinsä eino- maailman fiksuin mies.. ollaan kakka hippaa.

VOI SAATANA ETTEN PAREMMIN SANO KAKKA

• Zippo

olen kaivannut jotain paljon pahempaakin eli humppista...

• humppalulla

verta nenästäsi...mato.

• Zippo
        humppalulla kirjoitti:

verta nenästäsi...mato.

kaivat kohta itsellesi takapihalle monttua...

• Dot
        Zippo kirjoitti:

kaivat kohta itsellesi takapihalle monttua...

Voihan kakkakikkare teitin kanssa! Mitä jos annettaisiin einon makustella noita kakkakikkareitaan ja keskittyisimme puhtaaseen huuhaahaahan. Olisi kaikilla maassa ja rauha.

• Zippo
        Dot kirjoitti:

Voihan kakkakikkare teitin kanssa! Mitä jos annettaisiin einon makustella noita kakkakikkareitaan ja keskittyisimme puhtaaseen huuhaahaahan. Olisi kaikilla maassa ja rauha.

vaikka tämä näyttää siltä että meillä olisi humppiksen kanssa pieniä erimielisyyksiä niin oikeasti meillä on todella lämmin "suhde", me vaan puramme arkisia paineita toisiimme kuitenkin huumorilla höystettynä!!! Ja turha meidän olisikaan oikeasti tapella, Humppista ei kukaan voita.... ;)

Nää kakkajutut on todellakin sieltä jostain.. yäkk.

• Anonyymi

no en varttina
      B-)

• Anonyymi

En kaiva. Onko sulla kunnon ralliraidat myös?

• Anonyymi

kyllä syön myös. Todella rentouttavaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3195
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe