siis mainitaan miehen tai naisen nimi tai nimiä, on niitäkin aika monta, miesten nimiä taitaa olla vähemmän kuin naisten, katsotaan montako muistetaan :)
Lauluja joissa nimi,
83
16955
Vastaukset
- utelusJyrki, Jyrki älä tyrki, Jyrki tee joskus miehen työ.... Juicen vanha biisi - poikia....Saimaan saaressa pikkuinen torppa, istuu portailla Nestori Miikkulainen. Huuliharppuaan soitta ja norppa, nousee vedestä pärskähtäen. 
- huiiiipoikia.... kirjoitti:Saimaan saaressa pikkuinen torppa, istuu portailla Nestori Miikkulainen. Huuliharppuaan soitta ja norppa, nousee vedestä pärskähtäen. Isontalon Antti ja Rannanjärvi ne jutteli kahren kesken.... 
- tähänhuiiii kirjoitti:Isontalon Antti ja Rannanjärvi ne jutteli kahren kesken.... -Elmeri 
 -Rosvo-Roope
 -Charlie Brown
 -Nyt Viljo tulee... onks näkyny :)

- utelusMilla hei sun täytyy muuttuu, sun elämältäs suunta puutuu... A.Kelaa - oitmyös samassa biisissä.. 

- muutamaLeila-valssi , Seppo teki kepposen( Juicen biisi ,Juankoski),oot mun vaimoni Pirjo ( Matti Esko ) 
- ...Laura Jenni Ellinoora Aleksandra Camilla... - .....Kristian, Susanna, Nummelin, Roope, Nurminen, Jasmin, Vuorinen 

- harmaaAke Make Pera ja mä - LisääKarjalan Marjaana , kuka pelkää Paulaa 
- oliksLisää kirjoitti:Karjalan Marjaana , kuka pelkää Paulaa se Kersantti Karoliina? 

- merliNiTuijaa, Tuija sua huijaa...:) 
 Irmeli yhä vain kauemmeksi soutaa...:)
 Ja sen tervahöyryn nimi, oli Sanni ja Marleena...:)
 Jussista saan miehen armaan...:)
 Lennä Nykäsen Matti...:P
 Anne ja Jack, Anne ja Jack lehdessä pussas, siinä luki smak..:)
 Ronald ja Nancy jippijaajippijei, uudisraivaajien tiellä Ronald ratsastaa ja siellä pyssyt paukkuu ja neutronit soi...:)
 Ihan tavallinen Jörn Donner..:)
- uteluslöytynyt paljon lauluja joissa jokin nimi mainitaan, miestenkin nimiä on aika paljon, tässä muutama lisää: 
 Pete ja Laura,
 Mitä kuuluu Marja-Leena,
 Bonnie ja Clyde sekä Jekyll ja Hyde,- RuikonperältäPam-pam-Pamela sekä Hilma ja Onni??? 

- DannyfaniDannyn vanha kappale 
- Punakuonooli poro nimeltään... 
- Mua lemmitkövielä oi Kustaa? Onko rakkautes ruostumaton? 
- Marita Taavitsaisenesittämä. - sanoo Andrémutta Maritaa ei vielä? 

- Kutsu soi...Tule Gabriel takaisin...... 
- oi Elmerikallis Elmeri. Oli pikkuoravissakin, mitäs ne muut olikaan...? 
- eukkonsa Saaraja hurmaava Tamara. 
- amalia...laula mulle laulu rakkaudesta, Amalia, Amalia, laula laulu sydämestä onnettomasta..? " 
 Samuli Edelman
 Tulikohan ihan omin sanoin?:D
- humppiruusaTapani Kansa: ... sä menit Melina... 
- humppiruusaTapio Rautavaara: Hintriikan surumarssi 
- humppiruusaHector: ... Laura ja Ilmari styylaa... 
- humppiruusaAki Sirkesalo: Helena. Monta Helenasta laulanutta/laulajaa. 
- humppiruusaTuula Amberla ja varmaan moni ulkomainen artisti. En viitsi ulkomaisia nimiä laittaa tämän enempää. 
- humppiruusaMartti Innasen tytsyjä. 
 Olisi muuten ollut alunpitäen hyvä jos olisi ensiksi laitettu nimi!
- humppiruusa... Uuno on numero yksi... 
 Olisi ollut mukava keksiä nimiä, mutta kovin myöhään huomasin ketjun joten somia unia kaffelaisille, jotka vielä tänne vilkaisevat.
- Hassu HuittinenSimo Silmulta 
 "yhä etsii rakkautta Katariina Huittinen..."
 Jotenkin noin.
- toukokuussaviimeksi nähty sirkku.sen laulelua, näissä puuhissa vahva voimavara. - oli ylivetoRudinkeksijänä nimenomaan. 

- goodby Norma Jeanja Diana, kynttilät tuulessa. 
- julievanha euroviisu, joku jugoslavialaineko esitti? 
- utelusnämä tais viel puuttua :) - Katinka..Nuori ja viehkeä on....... 
- utelusKatinka.. kirjoitti:Nuori ja viehkeä on....... toisaalla Miska ja Petruska :) 

- kalinkaoot marjani mun." 
- rakkahinmiksi silmäs peittyi kyynelin" 
- Pitkätossusula hop sula hei... 
- kuuntelen=Tomppaa.... Paula Koivuniemi 
- hakasTarja sinä rakas. 
 olikos jo Akseli ja Elina listoilla?
 Rozy punahuuli, tyttö jota yksin rakastan.
- nimeltäPäivi 
 ja Tiina on niin onnellinen, hän menee naimisiin
 Mutta mikä onkaan se Pate Mustajärven laulu Paulasta... ei muistu millään mieleen.
- humppiruusaJukka Virtanen: Hanna ja Niilo (... Niilo lähti ulkomaille niinkuin UKK... ) 
- humppiruusa... Suhmuran Santra ... on Manta mulla nyt äitinä lasten... 
- humppiruusaKaseva: Mari ... hei, hei, hei Mari. Lähde nyt Mari... 
- humppiruusaSeppo Hanski: Anneli, Anneli, Anneli 
- humppiruusaLeevi and the Leavings: Teuvo maanteiden kuningas. 
- humppiruusaErnos: Maria Louisa ( ... kastaa aalto rannan kiven ...) 
- humppiruusaPekka Himanka: Kankaan kaunis Katriina (voi kiesus, miten ällö biisi). 
- humppiruusaO Susanna (suru tarpeeton nyt lie, minä kierrän vain Kalifornian...) 
 Hector laulaa Susan -nimisesta
- muistatkomitähän se oli, minä en muista. :) - näin laulun kuulinkun Marion sillä viisuili? 

- sun kanssasLiisa pien. 
- Henry Theellauloi;...niin lähti myös Marjatta.... 
- PitkätossuKaikkihan Pepin tuntee...:)) 
- laulun lapsiTanssiin jo lähtee toiset, kai kuulet Eeva,kun sävel kaunis soi.... 
- humppiruusaTuula ja Anneli: Astridin valssi (taisi olla joku tappojuttu) 
- humppiruusaJ. Karjalainen: Missä se Väinö on (omenapuun allahan se oli). 
- humppiruusaAnna kulta kun mä annan, aina parastani annan... en muista esittäjää... 
- humppiruusaEn muista muuta kuin, että Tero oli gay. 
- humppiruusaMaarit (Hurmerinta): Laakson Lilja 
- humppiruusaIrwinin biisi, nimeä en muista. - AnonyymiIrwinin biisi Tositarkoituksin........oi Irma oi Irma kaipaan......... 

- humppiruusaBosse ja Robert: Nellyn palmikko 
- humppiruusaJari Sillanpää: Jannen ja Maijan häävalssi. 
- humppiruusaHiski Salomaa: Iitin Tiltu (oli kuudentoista kun pääsi rippikoulusta...) 
- humppiruusaTehosekoitin: Pillitä Elli pillitä. 
- humppiruusaSemmarit: Muistomerkki 
- humppiruusaHanne: Verushka 
- humppiruusaHootenanny Singers: Mariann (ruotsiksi ja suomeksi)... 
 Ulkomaisia olisi niin paljon, että tsaukki vaan kaikille! Ulkomaisin en jaksa/viitsi kirjoitella- utelushumppiruusa, nimesi veroinen :) Tiesit/muistit monta laulua joissa nimi, yllättävän paljon niitä onkin. Ja yleisempi lauluissa on naisen kuin miehen nimi. Rakkaus naiseen ja tiettyyn naiseen saa miehen haaveilemaan, runoilemaan ja laulamaan.:) 

- Rakas, kaipaan sua niinTapasin sut Tallinnan laivalla 
 kysyit onko mulla sydän karrella
 Syötiin matkaeväät laivan kannella
 rakastuttiin matkan varrella
 Sinä jatkoit Riikaan
 minä takas Helsinkiin
 Alex, rakas kaipaan sua niin..
- MeikkuMitä kuuluu Marja-Leena I´m sorry... 
 ... ja rokkiin vieden Sirpaa ja Jattaa (Juankoski, here I come)
 Jussista saan miehen armaan (alkup. Johnny is the boy for me)
 Ensin meitä oli vain Peku ja mä, siten siihen tuli pari tyttöä.. (lauantai-ilta)
 Delilah
 Mua lemmitkö vielä, oi Kustaa..
- No kautta likaisten...uskoppa vaan sua rakastavat kaikki Esko, Pekka, Ulla ja Maaaaaikki 
 By:Rölli
- AnonyymiOnneksi nyt eemeleitä ei oo enempää sei duuduu leisi duuduu deisii duuduudei 
- AnonyymiJussista saan miehen armaan... en tiedä kuka esittää. 
 Olin poika nimeltä Päivi, enkä tiennyt oonko Roomeo vai Juuliaa... Leevi& Leavings
 Oi Josef, Josef..
- AnonyymiSara, sinä joka lauluja teet, 
 Musta tuli ihan tavallinen Juha
- AnonyymiMinna, sut ottaisi jokainen mies, 
 Salokylän pikku Merja
- AnonyymiLievestuoreen Liisa, Irwin. Veljeni Jan, Rautavaara. Hilma ja Onni, Jaakko Teppo. 
- AnonyymiSatu kainuusta kaipaa leipuri Uunoa .Esit. Myllis. 
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset475007
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut223695
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693473
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012828
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral892713
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302660
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa181821
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161636
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021488
- 1521331