nyt pystyyn gallup!
1. hauskoja mainoksia
2. ärsyttäviä mainoksia
1. jos näistä muistaa kukaan...:
aa, kekkilä...
jahvat tulloo
muhku
reilu-sorsat
axe
seppälän joulu, jos oon hyvällä tuulella
2. ja näitähän sit riittää:
emilia-paperi
toffifee
wasalandia
monet muro- ja jogurttimainokset
pim's
glade
domestos (vessanpönttö-versio)
nelosen Kristiina Cruises
kinder
sotka
mobilat
jotkut hesen mainokset
soneran joulumainos
sunnuntai-pullajuttu
levolac ("mä tykkään niistä appelsiinin makuisista")
mainos-gallup!
7
500
Vastaukset
- vipe
tosi ärsyttävä on jo vuosia ainakin ollut se joku toffifee tai mikälieonkaan mainos, jossa pappa ja poika vetää toffeetaa turpaan ;)
- Edgecution
se toffifee unohtu kokonaan listalta!! se on kyllä niin rasittava ku olla ja voi!
nii, ja sekotin vähä, eihä se levolac ollukaa ku se on se joku kalkki-juttu mis on "mä tykkään niistä appelsiinin makuisista"...
- parempi
kauan sitten oli sellainen mainos, jossa pystykorva kierteli isäntänsä kanssa tiluksia ja ajatteli ääneen.. en muista mainostettiinko jotain lannoitetta vai kotimaisia tuotteita, mut se koira jäi mieleen.
samaten se oodi lehmille, kun ne kuoropojat rupes hoilaan keskellä tietä :D
ärsyttäviä ei ny tuu mieleen.. - Minä
Inhoan sydämeni pohjasta niitä Seppälän "Tuothan pehmeän paketin..." -renkutuksia. Kanava vaihtuu silmänräpäyksessä kun se mainos alkaa.
- Essi
Kaikkein paras on MTV3:n mainos, missä rajavartijat esittää elokuvia ja arvailee niitä. Ihan mahtava mainos!! "Tule sinä tänne niin saat voita sen leipäs päälle!" Jaksaa aina naurattaa..
- reyfan
"löydä riemu toffifee, löydä toffifee..!!" - no okei juu toi toffifee mainos on hieman päätä riivaava, mut ei niin pahasti ku just ne ärsyttävät kristina cruisen mainokset joita tungetaan nelosella joka väliin...argh!!!
niin ja puhumattakaan niista nelosen jatkuu jutuista jossa on se vanha äijän käppänä ja se virnuilee sillai...
mut hei mitäs vikaa siin sunnuntain pulla-ukkeli mainokses on... ;)
coca colan papukaija-enjoy mainos on edelleenkii hyvä!!
mites ois pienet laulun rimpautukset?:
"...sillä onhan sunnuntai lepopäivä tottakai!..." jne..- Edgecution
mitäs hauskaa tässä nyt oli?? no, se nelosen entinen jatkuu-ukko se vanha oli kyl nii rasittava että.... jos sitä tarkotit?
onneks niitä kristiina cruiseja ei tuu enää! hih hei, ku ne matkat onki jo tehty!!
ja entäs sittarissa soiva snelmanin mainos... se "mitäs sulle kuuluu?" muistat varmaa reyfan. ja edge rulaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265