HS-pilakuva 23.8.: "Karjala jo melkein palanut". Tämähän on poltetun maan taktiikkaa. Jos venäläiset ovat antaneet Karjalan palaa metsäpaloissa, se osoittaa, ettei sillä maankolkalla ole heille sen suurempaa arvoa. Tämä taas johtaa siihen, että pala(utuminen) on lähellä. Suomessa kyllä ymmärretään palaneenkin maan olevan maan kasvulle edullista, ja olihan tämä alue ennenkin viljavaa seutua.
Karjala pala(utuu)
1
142
Vastaukset
- Kustaa city
Muutaman vuoden päästä suomi on köyhtynyt niin paljon , ettei ole varaa enää kerskua rahoillaan,
kun rahoja ei kellään enää ole paitsi muutamilla
optiomiljonääreillä(jotka ovat lähteneet maasta), ei
täällä pian ole kuin eläkeläisiä ja köyhiä luusereita .
Venäjä sen sijaan saa rahaa öljystä ja kaasusta niin
paljon , ettei tiedä , mitä tehdä ! Silloin raja
voidaan tarpeettomana poistaa vähin äänin ja palata sadan vuoden takaiseen asetelmaan äiti-Venäjä ja
periferia-suomi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183941Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892273Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1261729- 761444
- 1571433
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91054Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34704- 27691
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25661- 45648