Viimeaikoina on aikalailla päästy "nauttimaan" erilaisista luonnonkatastrofeista, joten mitkä ovat mielestänne parhaat luonnonkatastrofi-elokuvat?
Katastrofielokuvat
6
2926
Vastaukset
- Mercury
Vanhoista, tyyliin "Hidasta tyylikästä ja oikeita Tähtinäytteliöitä" -Liekehtivä Torni.
Uusista "RäiskisPam" leffoista, -Twister. - MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Ne Thaimaan hyökyaallot oli kyl pahempaa ku mitä kukaan elokuvantekijä ois osannu keksiä. Terveisiä esim Aki Sirkesalon perheelle ja faneille. Toivottavasti kestätte.
- ...stroffi
No ehrottomast tuo Day After Tomorrohfi!
Nääs tosi hieno kokonaisuus!!! - ainakin
The Core, Armageddon, The Day After Tomorrow,
Maanjäristys, Twister ja onhan noita. - Baxter
Liekehtivä torni on kyllä legenda.
90-luvulla startanneen, öh, "uuden" katastrofileffa-aallon parasta antia oli mielestäni Tommy Lee Jonesin tähdittämä Tulivuori (Volcano). Ei sen takia että se olisi ollut jotenkin vakavasti otettavaa katastrofidraamaa vaan nimenomaan "aivot narikkaan" -tyylistä popkorniviihdettä.- samppa88
hyvä tulivuori leffa on "volcano: fire on the mountain (v.1997) mutta en tiedä mistä sen saisi,,?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351