Onnea Röllille.
RÖLLI-peikko, Suomen suosituin
55
11732
Vastaukset
- ei aina huonoja uutisia
Mukavaa
- väärä voitti
Rölli saa mennä tölliinsä ja pölliä.
- Peikkojaaa
väärä voitti kirjoitti:
Rölli saa mennä tölliinsä ja pölliä.
tulkoon sinun uniisi. :D T.ville 10-v
- askartelijat
Kiva, kiva RRRRÖÖÖLLLLI voitti! ONNEA!
- Oikea voittoja
Kyllä oikea "satuhahmo" voitti, Onnea Röllille!
- Oikea voittaja
Kyllä oikea "satuhahmo" voitti, Onnea Röllille!
- RaAkKu
Näin on! kyllä se rölli oli oikea voittaja! olen ollu rölli-fani niin kauan kuin vaan muistan ja olen itse jopa tavannut tuppuraisen. onko kenties muita 12-13 vuotiata rölli-faneja?
- Pusut ja halit
Pusut ja halit Röllille ja Tuppuraiselle!
Rölli on niin viisas, kaanis ja hurrrmaavva, että.
Ei muuta kun Euroviisuihin ja Eduskuntaan. Rölli on unohdetun kansan ainoa toivo. - jee
Rölli on paras ja tietenkin myös iso Röllikin on paras ONNEA RÖLLILLE TUHAT KERTAA( ONNEA,ONNEA,ONNEA,ONNEA,ONNEA,ONNEA,ONNEA,ONNEA.ONNEA,ONNEA,ONNEA,ONNEA.........................................................................
- Nimetön
Olenko ainut joka ei pidä Röllistä?
- jölli
ikävä kyllä olet
- Rupeltaja
Rölli on paras! Rölli on Satusuomalainen!!
- M.Erja
Hyvä Rölli !
Eilen kun telkkarista tuli Allu Tuppuraisesta ohjelmaa, olin jo nukkumaan menossa, siitähän ei tullut mitään, kun 15 v. tyttöni nauroi niin sydämensä pohjasta Röllille. Pakkohan sitä oli mennä mukaan nauramaan. Onnea !- meilläkin
maha kippurassa, kyyneleet silmissä Röllin toilailuille eilen illalla.Minunkin 15-v tyttö oli ihan hepulissa.Toivomme, että Rölliä näytetään taas telkkarissa.Oikea hahmo voitti,onnittelut Röllin luojille ja toteuttajille!!
- Kata1
Rölli on kyllä paras, ja etenkin 2,5 v kummipoikani mielestä...mistään ei vaan tahdo löytyä rölli leluja esim: pehmoleluja ym. ym.
Kyllä koko kunnia kuuluu röllille.- Milla :)
Hakenut rölli leluja joka paikasta, casagrandessakaan ei ole koskaan ollutkaan mitään rölli aiheisia leluja. Siis huomio huomio lelujen valmistajat rölli lelut kehiin !!!
- junglink
rölli oli mahtavan paras!rölli jyrää pikkumyynkin näköjään!
- Artemis-83
Mahtavaa että juuri Rölli voitti ja onnittelut samalla myös Tuppuraisen Allulle!
Kyl Rölli on viihdyttänyt meitä jo niin monta vuotta eikä syyllisty "ylilyönteihin". Mahtavaa viihdettä vuodesta toiseen! - Metsien kuningas
Sydänlämpöiset onnitteluni sinulle, Rölli!
Nyt on joutuusti saatava Sinut ulkomaiseen levitykseen! Myös muiden maiden lasten ja aikuisten on saatava nauttia sinun hyväntahtoisen ilkikurisesta ja hellyttävästä olemuksestasi siellä supi suomalaisen metsikön siimeksessä. Takuulla lisäät matkailua ja kiinnostusta suomalaisiin metsiin. Ja sitähän meillä on. Onnea, onnea, onnea vielä kerran sinulle ja tulevaisuudelle matkailun edistämiseksi!- Nannawee
voitto olisi kuulunut.. Tai muumipeikolle.
- !!!!!
Nannawee kirjoitti:
Rölli on se ainoa oikea. Sitä paitsi Muumipeikko ja Pikkumyy on sveduja.
- .............
!!!!! kirjoitti:
Rölli on se ainoa oikea. Sitä paitsi Muumipeikko ja Pikkumyy on sveduja.
Kyllä taas eilen illalla ihmetytti Suomen kansan järjen (onko sellaista?) juoksu...Miten Muumipeikko ei päässyt edes neljän parhaan joukkoon finaaliin???
(Muumit ovat aivan yhtä suomalaisia kuin meistä jokainen, vaikka ne onkin luonut suomenruotsalainen henkilö...Suomi on kaksikielinen maa, jollette satu tietämään!)
Noh, parempi kuitenkin, että Rölli voitti -vaikken itse hahmosta pidäkään, kuin että joku Uuno tai Rokka, jotka ovat ihmisiä eivätkä mitään SATUhahmoja! - Muumifani
Nannawee kirjoitti:
Tietty, harmi että pikkumyy häippäs...
- Sonjah-
Oikein paljon onnea Röllille :)
- Late 1
Kertakaikkiaan suoraan kansainvälisen osaamisen kirkas tähti. Legenda jo eläessään on Allu Tuppurainen. Paremmin tuota hommaa ei voi kertakaikkiaan tehdä. Vau!
Se että Rölli-peikko saa lapsista vanhuksiin ihmiset hyvälle tuulelle kerta toisensa jälkeen, niin rölli on myöskin älykkö, joka tietää ulkoministerin tekevän ulkotöitä,sisäministerin sisätöitä, valitio- varainministerin valtion varatöitä ja pääministerin päätöitä? HEH!:)
Röllin on myöskin viimeisimmän tutkimukseni mukaan
todettu poistavan perheen sisäisiä jännitteitä.
Teoriani mukaan myöskin, jos rölli saadaan jokaiseen telkkariin myös globaalisti, niin lähes kaikki sodat,väkivalta ja rikollisuus romahtavat
ja ihmiset alkavat lauleskella, että tsippidappi,...;) - Chloe
Onnea! Kyllä ihan hyvä valinta. ;)
- rölli fani
"kautta likaisten varpaitteni ,mutta minähän voitiiiiiiiin"
todellakin rölli!
- Kyyjärvi
Mä tiesin että Rölli voittaa.Onnea Röllille.
- Lapin Akka
Vaikka äänestinkin vanhaa tuttavaani Wäinämöistä, niin tuli hyvä mieli Röllin voitosta tänne pohjan perille. Onhan se Rölli huippu rölli!
- Savolainen Rölli
Kiitos, kiitos, vaikka tarkoititkin ilmeisesti Allu-Rölliä :) Sinähän taidat olla oikein kelpo turjake, vaikka oletkin ihmisotus. Täällä Savolaisessa röllimetsässä on oikein hirmusen mukavoo, kunhan vain ei törmää niihin kamaliin paukuttelijoihin, jotka pelottelee eläimiä ja rikkoo metsän rauhan. Tonttuystäväni ovat joutuneet hoitaman jo montaa haavoittunutta sorsaa ja karhua.
- rölli on se oikea
jeps muumit ovat osittain japanilaisia
- Muumit...
Alkuperäiset Muumit ovat kyllä 100% Suomalaisia, ehkä näissä nykyisissä piirroshahmoissa on Japanilaisillakin ollut sormensa pelissä, mutta kyllä ainut oikea valinta Satusuomalaiseksi olisi ollut supisuomalainen Muumipeikko!!
- röllipeikko
RÖLLI ON PARAS!!!! HYVÄ RÖLLI!
- oiskohan näin
Muumihahmot taisivat saada yhteensä eniten ääniä. Aika ylläri ettei itse Muumipeikko päässyt neljän kärkeen.
Joka tapauksessa Rölli on hyvä ja varmasti ansaitsee voittonsa. - black pearl
hyvä valinta suomalaisilta!
Ei saatan rölli voitti!! Mun kaveri pelkäs sitä pienempänä, mutta se oli mun lemppa.. tai siis on mun lemppari :D
- tippitappituu
tykkeen sinusta,hyvvee vai pahhoo tiijä sitä en!Tyypillistä savolaesta huumoria ja onneksi myös suomeksi jotta kaikki ymmärtävät! Hyvä Rölli
- Minävaantäällähei
...suussani yksi iso hammas
- pitää?
Röllittärestä?
- SOKRATES
Rölli asuu metsässä ja antaa Jeesukselle vitsaa.
- ansaitsit sen!
Rölli on minunkin ihannemies! Kaunis päältä ja sisältä.
- Rean
Pikku Myy ois ollu parempi mut kyllä Röllikin on hyvä ! xD
- -allutuppurais fani-
···kertokaas onkos tää se samarölli ku "allu tuppuraisen " laulama rölli ?
- Voltigern
-allutuppurais fani- kirjoitti:
···kertokaas onkos tää se samarölli ku "allu tuppuraisen " laulama rölli ?
Perättäinen voitto Röllin avulla?
- Eurooviisusti
Voltigern kirjoitti:
Perättäinen voitto Röllin avulla?
Röllin pitää vetää ens keväänä Mauno Mato
- Ohjelmassa on huumoria
ja aikuiset jaksaa sitä myös katsoa! Oikea voitti!
- suvi82
Rölli on ollu lapsesta saakka suosikki hahmoni, vaikka joissain jaksoissa on vähän pelätä saanutkin mutta, rölli on sulattanut sydämeni täysin ja sulattaa vieläkin. Toivon mukaan rölliä alataan taas näyttämään televisiossa voiton myötä.
- trolllord
Hyvä että näin kävi. Mieluummin nyt kunnon pikkulapsia syövä rölli jolta puuttuu kaksi sormea kuin vaaleansininen virtahepo.
- jölli
kapteeni Pirk tulee vielä ja silloin saatte katua. hän syöksee teidät maan alle valopalloilla. kun hän tulee toivotte että ette olisi äänestäneet rölliä!!!!!!!!
- Agathe
Olen varmaan ainoa suomalainen, jonka mielestä Rölli on lievästi sanottuna kuvottava! Ajatukset ihan ok, mutta ulkomuoto, ääni jne. kerrassaan ... no, iljettävä, ällöttävä, kuvottava!
Pikku Myy olisi ollut ehdottomasti parempi satu-suomalainen, kerrassaan kelpo epeli sekä ulkoisesti, että sisäisesti.
No, onneksi ei sentään Turhapuro, joka valitettavan hyvin kuvaa suomalaista miestä -s itä kuvaa ei todellakaan tarvitse enempää ihannoida.- jussi-ko
"Olen varmaan ainoa suomalainen, jonka mielestä Rölli on lievästi sanottuna kuvottava! Ajatukset ihan ok, mutta ulkomuoto, ääni jne. kerrassaan ... no, iljettävä, ällöttävä, kuvottava!"
Kuulut kyllä vähemmistöön, mutta ei se mitään ei kukaan ole täydellinen;) - ooko
jussi-ko kirjoitti:
"Olen varmaan ainoa suomalainen, jonka mielestä Rölli on lievästi sanottuna kuvottava! Ajatukset ihan ok, mutta ulkomuoto, ääni jne. kerrassaan ... no, iljettävä, ällöttävä, kuvottava!"
Kuulut kyllä vähemmistöön, mutta ei se mitään ei kukaan ole täydellinen;)RÖLLI ON HOMO HOMO
- kartsu
Hyvä että Treen Elvis eli Evilä jotain voitti kun ei se hyppäämällä pärjää!!
- RAISALOMA
ONNEA RÖLLILLE!!!
- natinaa
Rölli voitti, koska sillä oli paras yleisön kannatusjoukkue ja myös kilpailijat varsinkin Jussi Lampi olivat hyviä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954