Itsellä on 2000pro(legal) ja olen laittamassa isompaa kovoa ja koska asennuslevyni on build 1 niin sain neuvoksi tehdä sliptreamin omasta CD:tä ja SP4, jonka jälkeen uuden levyn asennus pitäisi toimia oikein ja onkelmani on tietenkin se, että asennus tulee uudelle tyhjälle isolle levylle - muutenhan mitään ongelmaa ei olisi ollutkaan.
Ja menettely vanhan CD asennus pikkuosio SP4 big drive enable ei toimi minulla, koska en pääse tekään edes asennus vaiheessa pientä osiota vaan ohjelma ilmoittaa, että osion koko on 131GB.
http://www.petri.co.il/windows_2000_xp_sp_slipstreaming.htm#slip
http://www.nliteos.com/index.html
noita olen kokeillut, mutta ekassa neuvossa en saa tiedostoa 634MB ja toisessa en saa tehtyä ISO filettä....eh
Neuvoja otetaan, jos liittyvät asiaan. Mutta voi olla, että keksin itse ratkaisun....time will tell.
Neuvoja 2000/XP slipstreamin tekoon?
AnA_
1
183
Vastaukset
- SCRuBS
Mitä tarkoittaa, ettet saa nLitellä ISO:a tehtyä? Etkö siis löydä nLitestä kyseistä toimintoa vai eikö se vain toimi?
Ei nimittäin vaadi nLitellä mitään erityisosaamista jotta sillä saa ISO:n aikaiseksi...
t. -S-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949