Itsellä on 2000pro(legal) ja olen laittamassa isompaa kovoa ja koska asennuslevyni on build 1 niin sain neuvoksi tehdä sliptreamin omasta CD:tä ja SP4, jonka jälkeen uuden levyn asennus pitäisi toimia oikein ja onkelmani on tietenkin se, että asennus tulee uudelle tyhjälle isolle levylle - muutenhan mitään ongelmaa ei olisi ollutkaan.
Ja menettely vanhan CD asennus pikkuosio SP4 big drive enable ei toimi minulla, koska en pääse tekään edes asennus vaiheessa pientä osiota vaan ohjelma ilmoittaa, että osion koko on 131GB.
http://www.petri.co.il/windows_2000_xp_sp_slipstreaming.htm#slip
http://www.nliteos.com/index.html
noita olen kokeillut, mutta ekassa neuvossa en saa tiedostoa 634MB ja toisessa en saa tehtyä ISO filettä....eh
Neuvoja otetaan, jos liittyvät asiaan. Mutta voi olla, että keksin itse ratkaisun....time will tell.
Neuvoja 2000/XP slipstreamin tekoon?
AnA_
1
211
Vastaukset
- SCRuBS
Mitä tarkoittaa, ettet saa nLitellä ISO:a tehtyä? Etkö siis löydä nLitestä kyseistä toimintoa vai eikö se vain toimi?
Ei nimittäin vaadi nLitellä mitään erityisosaamista jotta sillä saa ISO:n aikaiseksi...
t. -S-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1395676Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido723211Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891695- 1231143
- 151094
- 55972
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76954- 55914
Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158834Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27825