ja pieni selvennys yhden ketjun poistosta:
- sen oli avannut nimim. "man_of_mysterious" tai jotain sinnepäin - mutta se en ollut minä. En koskaan kirjoita ns. "evk"-tyyliin juuri tällaisten, mahdollisten väärinkäsitysten välttämiseksi.
Pieni lainaus eräästä laulusta, joka jäi ns. päälle perjantaisen Agents-keikan jälkeen, kuinka ollakaan:
"Tuli nuotion sammuu, eikä lämpöä jaa, liekki rakkauden kuolee, vailla hoivailijaa - tuli jättää vain tuhkaa, mutta rakkaus kaipuun - sen poltetta en saa rinnasta pois, vaan talletan sen....."
Terveisin, MM.
Huomenta kaikille,
8
1035
Vastaukset
- Quuuuuuu
Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli vain pieniälyinen karhu, hän ei löytänyt sanoja...
- nyyperi
Agenst taivaan lahja musiikkimaailmalle.
arvasin, että huomaat tämän - mutta tunnetko tuon kappaleen, josta tuo pieni lainaus on - ja kenen sävellys ja kenen sanat?
Pieni mainos tähän vielä: uutukainen "Agents is...Allright" julkaistaan virallisesti 13.9., mutta keikoilla sitä myydään jo - ostin omani perjantaina. Siis tämännäköinen kanneltaan:
http://personal.inet.fi/musiikki/agents/Oolrait1.jpg
Terveisin, MM.- nyyperi
Man-of-Mystery kirjoitti:
arvasin, että huomaat tämän - mutta tunnetko tuon kappaleen, josta tuo pieni lainaus on - ja kenen sävellys ja kenen sanat?
Pieni mainos tähän vielä: uutukainen "Agents is...Allright" julkaistaan virallisesti 13.9., mutta keikoilla sitä myydään jo - ostin omani perjantaina. Siis tämännäköinen kanneltaan:
http://personal.inet.fi/musiikki/agents/Oolrait1.jpg
Terveisin, MM.SEN TIEDÄN KUITENKIN ETTÄ LEVY ON MINULLA HETI KUN SE TÄÄLLÄPÄIN ON SAATAVILLA.
OLEN SSAANUT TUTUSTUA E PULLIAISEEN KUN TOPI OLI HTYEEN SOLISTI.
TOPI ASUI NAAPURISSANI 60-LUVULLA
HÄNEN VELJENSÄ ANTTI ON LUOKKAOVERINI
POJAT ASUIVAT NYYPERIN KUJALLA. nyyperi kirjoitti:
SEN TIEDÄN KUITENKIN ETTÄ LEVY ON MINULLA HETI KUN SE TÄÄLLÄPÄIN ON SAATAVILLA.
POJAT ASUIVAT NYYPERIN KUJALLA.säveltäjä Unto Mononen, sanat Saukki ja tuoreimman sovituksen tekijä tietenkin kitarataituri ja sovittajavelho Esa Pulliainen - Kääriäisen Jorkan sanoin "....yksi maailman parhaimmista kitaristeista...."
Ei yhtään liioitellusti sanottu - varsinkin, kun on nähnyt ja eritoten kuullut Esaa työssään n. 20 viime vuoden aikana.
Terveisin, MM.Man-of-Mystery kirjoitti:
säveltäjä Unto Mononen, sanat Saukki ja tuoreimman sovituksen tekijä tietenkin kitarataituri ja sovittajavelho Esa Pulliainen - Kääriäisen Jorkan sanoin "....yksi maailman parhaimmista kitaristeista...."
Ei yhtään liioitellusti sanottu - varsinkin, kun on nähnyt ja eritoten kuullut Esaa työssään n. 20 viime vuoden aikana.
Terveisin, MM.on tietenkin kappaleen nimi.........
- Ajankulu
Man-of-Mystery kirjoitti:
on tietenkin kappaleen nimi.........
no nyt sitten pikkasen selvis mysteryn olemus, mut eipäs sit muuta siitä asiasta!
nyyperi kirjoitti:
SEN TIEDÄN KUITENKIN ETTÄ LEVY ON MINULLA HETI KUN SE TÄÄLLÄPÄIN ON SAATAVILLA.
POJAT ASUIVAT NYYPERIN KUJALLA.Nyyperi! Eiks noi Tammilehdon veljekset asunut Ähtärissä vielä 60-luvulla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233183
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1962884Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711891Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581524- 1111295
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481191Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461047- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33950- 43824